Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marriott Frenchman's Reef & Morning Star Beach Resort

GrønneForløbereGuld-niveau
Hotellets websted
Hoteltilbud
Hotelpakker
5 Estate Bakkeroe, Charlotte Amalie 00801, St. Thomas
Særtilbud
Pakketilbud
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 5 websteder mere!
Professionelle billeder
Marriott Frenchman\\
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 3.220 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 1.241
  • 1.063
  • 535
  • 244
  • 137
Se anmeldelser for
856
1.379
59
256
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4,5 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    4 af 5 stjerner
  • Værelser
    4 af 5 stjerner
  • Service
    4 af 5 stjerner
  • Værdi
    3,5 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4 af 5 stjerner
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Hollandsk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Italiensk først
  • Japansk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Bidrager på niveau
47 anmeldelser
12 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 19 maj 2015

Vi ankom en tidlig aften oktober 2011, vi var ca. 8 par og hotellet havde kun 7 værelser, så vi fik lov til at sidde i receptionen mens de fandt ud af noget til os. Efter en times tid fik vi tilbudt at gå ned og spise på hotellets regning, efter det sad vi igen et par timer, fruen faldt i søvn efter den lange rejse(10 timers flyvning) inden de endelig fandt et værelse, det var godtnok ikke den type vi havde bestilt, men vi ville få et andet næste dag, blev vi fortalt. Vi satte vores kufferter i receptionen og tog på udflugt, til aften stod kufferterne samme sted som vi satte dem! Det endte med at vi blev vist hen til værelset vi sov i aftenen før, dette gentog en dag mere, vi blev lovet upgrade til strandsiden, men det endte med at hotellet ville kompensere os økonomisk med 100-150 dollar, dette havde de dog glemt da vi skulle rejse videre til St. Croix, men vi stod fast og fik vores kompensation. Hotellet var under ombygning og receptionen havde ikke styr på noget, det værste jeg har været udsat for. Bortset fra dette: Beliggenheden er fantastisk, hotellet var også dejligt, lidt udenfor alt, men der var båd shuttle og man kunne altid tage en taxi ind til byen. Hotellet har 3-4 restauranter, alle for dyre, maden er typisk amerikansk, jævn kedelig. Vi kommer ikke tilbage til Marriot, værelset var fint nok, bare ikke den type vi havde bestilt.

  • Overnattede Juni 2014, rejste som et par
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 4 af 5 stjerner Renlighed
Mere 

Nyttigt?
2 Tak, Clausand77
JP_Nel-GM, General Manager hos Marriott Frenchman's Reef & Morning Star Beach Resort, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Clausand77, Thank you for taking the time to post your review. I can understand your frustration with the room... Mere 

Randers, Danmark
Bidrager på niveau
42 anmeldelser
14 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
5 af 5 stjerner Anmeldt 18 februar 2012

Hvis man ønsker et stort og pænt og prangende hotel, så er dette lige sagen. Der er rigtig godt poolområde - dog ingen rutchebaner olign. Poolen går lige ud til klippen og det er dejligt at ligge og kikke på de mange krydstogtskibe, der kommer og "går" samme dag. Stranden ligger lidt fra hotellet. Man kan tage shuttle-bus (gratis) eller gå af ca. 100 trappetrin. Der er gratis fitnessrum og tennisbane (dog mod gebyr). Mange værelser har udsigt ind over Charlotte Amalie (bla. værelse 1506-1510). På hotelområdet er der fire ret dyre, men rigtig gode restauranter. Man kan også tage en taxi ind til byen (det koster 6-8 dollar pr person pr vej). Der kan restaurant Green House (lige ud for det røde sørøverskib) anbefales.

  • Overnattede Februar 2012, rejste med familie
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 3 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
2 Tak, Vivi69_12
Rask Mølle, Danmark
Bidrager på niveau
54 anmeldelser
22 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 19 november 2011

Det hele starter da vi ankommer til lufthavnen på St. Thomas: Vi bliver mødt af en representant fra Marriott, der fortæller os at de har været nød til at ændre vores planer og at vi skal tilbringe den første nat på et andet hotel pga. at de er ved at renovere hotellet og at der ikke er plads til os. Det skal siges at vi kun har booket 3 døgn på hotellet for over et halvt år siden, så nu har de sådan set lige spildt 33 % af vores ferie (Det andet hotel lå på modsatte side af øen og langt væk fra byen, så det var ikke lige hvad vi havde forventet) jeg mener de kunne i det mindste have kontaktet os på forhånd så vi havde haft en mulighed for at finde et andet hotel. På 2. dagen hvor vi så skal flytte ud på Marriott vælger vi at tage derud lidt før middag da de har sagt at der måske er en chance for at vi kan tjekke ind på vores værelse før kl. 16:00 (Som er den normale indtjeknings tid) Vi får dog at vide da vi kommer ud til Marriott at de vil forsøge at få et værelse klar til os noget før og at vi vil få et værelse med udsigt mod Charlotte Amalie. Efter at have været en tur inde i byen tager vi tilbage på hotellet ca. kl. 14:00 og tænker at nu er vores værelse nok snart klar, men nej, de kan ikke sige noget om hvornår det er klar og vi tager plads i sofagrupperne i receptionen. Kl. 15:45 begynder jeg at rykke for vores værelse men vi bliver hele tiden holdt hen med at de venter på en tilbagemelding fra rengøringen om at værelset er klar til at vi kan rykke ind. Kl. 16:20 og i en knap så venlig tone, forlanger jeg at vi får vores værelse - Og den noget mugne dame bag skranken finder efter nogen diskution et par nøglekort frem til os. I den tro at der nu ikke kunne gå mere galt faldt på gulvet for os, da vi trådte ind af døren, for selvfølgelig havde vores værelse ikke den udsigt som vi var blevet lovet tidligere på dagen (Det skal lige siges at vi havde betalt for et værelse med havudsigt) Vi kunne så igen tage vores kuffertter på nakken ned til receptionen og indlede endnu en diskution med damen bag skranken, hun tillod sig enddag at sige at vi jo nok ikke var interesseret i at vente yderligere 2 timer på et værelse med den lovede udsigt.... Da damen godt kunne se på os at dette ikke stod til diskution, dukkede er på forunderlig vis et værelse op i løbet af de næste 5 minutter, så kl. lidt i fem om eftermiddagen dag nr. 2, trådte vi ind af døren i det værelse som vi skulle have haft fra starten dagen i forvejen, vi havde nu brugt godt og vel 33 % af vores ferieophold på Marriott!!! Efter at være kommet til rette på vores værelse måtte vi derefter konstatere at det trådløse internet heller ikke virkede, jeg ringer derefter ned til receptionen og beder om assistance, men får her at vide at de ikke kan hjælpe med spørgsmål til deres internet og at jeg skal have fat i deres IT support som ligger i USA. Jeg får derefter fat i en meget hjælpsom kvinde som jeg har en længere teknisk dialog med (Hvad skulle et par ældre mennesker have gjort eller nogen som ikke havde den store tekniske indsigt) Hun er dog nød til at ringe tilbage til mig, og ringer igen efter en halv times tid – Hun har dog ikke nogen forklaring på hvorfor jeg ikke kan komme på, og laver til sidst godkendelsen for betalingen for mig, hvorefter det virker... Den sidste aften på hotellet modtager vi så vores opgørelse for hotelophollet, hvorpå der fremgår opkrævning for internet og derudover 2,50 $ for telefonopkald (opkaldet til den tekniske IT support) – Marriott er dog så storsindede ved udtjekning at slå en streg over regningen, efter at vi har givet dem vores historie om vores ophold. Konklusion: Vi talte med flere gæster på hotellet som havde haft en oplevelse noget lig vores, og var bestemt heller ikke imponerede over Marriott´s ”kundeservice” eller mangel på samme.... Indled aldrig en diskution med en kunde som er blevet dårligt behandlet... I dem tid vi sad og ventede i receptionen på vores værelse blev vi ikke så meget som tilbudt et glas vand eller noget andet, de havde alle chancer for at vende vores oplevelse til noget positivt, men forspildte dem alle.... Store dele af hotellet er en byggeplads da hotellet er under renovering, måske de skulle have lukket hotellet i lavsæsonen for at få det bygget om inden at der igen kom gæster.... Sansynligheden for at vi igen vælger et Marriott hotel i fremtiden er lig null!!!

  • Overnattede Oktober 2011, rejste som et par
    • 2 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 2 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Frank J

1.860 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (1757)
Set
Værelse/suite (177)
Set
Pool/strandområde (367)
Set
Hotel og udendørs arealer (421)
Set
Udsigt fra værelse (168)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (5)
Set
Spisesal (67)
Set
Badeværelse (25)
Set
Familie/legeområder (3)
Set
0:10
Videoklip (2)
Set
Andet (522)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (103)
Set
Hotel og udendørs arealer (29)
Set
Pool/strandområde (13)
Set
Værelse/suite (19)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (10)
Set
Spisesal (12)
Set
Badeværelse (2)
Set
Udsigt fra værelse (2)
Set
Andet (16)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Charlotte Amalie
7.1 km væk
Secret Harbour Beach Resort
7.4 km væk
Crystal Cove Beach Resort on Sapphire Bay
8.1 km væk
The Ritz-Carlton, St. Thomas
Vis priser
Vis priser
Vis priser
0.4 km væk
Marriott's Frenchman's Cove
Marriott's Frenchman's Cove
Nr. 1 af 7 i Charlotte Amalie
4.5 af 5 stjerner 1.114 anmeldelser
2.5 km væk
Bolongo Bay Beach Resort
Bolongo Bay Beach Resort
Nr. 1 af 1 i South Coast
4.0 af 5 stjerner 1.031 anmeldelser
6.1 km væk
Point Pleasant Resort
Point Pleasant Resort
Nr. 1 af 5 i East End
4.5 af 5 stjerner 359 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

I nærheden af Marriott Frenchman's Reef & Morning Star Beach Resort

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning