Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sandals Inn

Besøg hotellets website
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Pool
Roomservice
Fitnesscenter
Restaurant
Shuttle-service
Gratis parkering
Kørestolsadgang
Bar/lounge
Wi-fi mod betaling
Morgenmad inkluderet
Gratis internet
Spa
Lufthavnstransport
Renseri
Boblebad
Tennisbane
Vaskeri
Concierge
Flersproget personale
Røgfrit hotel
Voksenpool
Udendørs pool
Morgenmad tilgængelig
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Værd at vide
HOTELSTIL
Klassisk
Charmerende
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Tilbud og Meddelelser:Pakketilbud
Hoteltilbud
Anmeldelser (1.861)
Filtrer anmeldelser
373 resultater
Medlemsvurdering
219
102
33
7
12
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
219
102
33
7
12
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 373 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Hvis du plejer at besøge 5 * hoteller, så undgå dette hotel for enhver pris. Det annonceres som 5 *, og vi kan fortælle dig, at det ikke på nogen måde er den standard i udseende eller service. Ved ankomsten blev vi mødt med "velkommen...hjem" og vi blev taget til vores værelse ved Jason på indtastning af vores ansigter faldt og når vist badeværelset jeg var rystet af dens indretning sagde jeg til Jason "du sjov dette er ikke en 5 * hotel badeværelse "han kom ind kiggede og svarede" der er ikke noget galt det er en god kvalitet luksus og det er en 5 * standard ". Min mand og jeg var dumbfounded af hans svar. Kvaliteten af ​​inventar og fittings og renlighed i værelse og badeværelse var substandard, se billeder vedhæftet. Pletten på tæppet kan ses på et foto fra 2016 på TripAdvisor! ! Sengelinned blev ikke ændret hele 14 dage af vores ophold, og der var en blod plet på strøelse. Badeværelse gulv blev ikke vasket / rengøres i løbet af vores ophold. Mini bar blev kun genopfyldt på dag 2, jeg var nødt til konstant at spørge modtagelse til erstatning vand og kost cola. Det tog indtil dag 11 af vores ophold at blive tilbudt en drink ved poolen og vi opholdt sig i vores pool i løbet af dagen kun venturing til de andre resorts for 10 af de 14 aften måltider. Mis annonceret som hotellet er på en meget travl vej med støj fra biler spiller musik indtil forbi midnat hver nat og starter igen kl 5:30 når lokalbefolkningen kommer til deres morgen svømme på den offentlige strand overfor hotellet. Reklamebillederne har naturligvis været stærkt fotograferet for ikke længere at repræsentere virkeligheden. Mens maden var god på de 2 søstre resorts havde vi adgang, det var kun tilstrækkeligt i bedste fald på vores hotel. Standarden på alle områder var så meget forskellig mellem den Inn, vi var på, og Montego Bay og Royal Caribbean, at du ikke kan bedømme dem det samme. Receptionspersonale, som jeg var nødt til at tale med de fleste dage med bekymring var curt og uhøflige, selv ned til at blive fortalt at "være stille", da jeg spurgte systemet vedrørende brug og tilgængelighed af et høflighed værelse til vores sidste dag. Vi kom ud af vores værelse en dag til en tur fare for håndklæder på gulvet til at indsamle den våde drypning af årtier gamle klimaanlæg, som er placeret lige over døren. For at redde i fortælling læs kommentarerne på TripAdvisor fra "Crazyinlove 41" posted 04/12/18 og "James W" posted 28/11/11 vi fuldt ud tilslutter sig, hvad de siger. Vi betalte 5 * pris for et budget hotel. Gamle trætte og lurvede, der ikke er anderledes end et roadhouse i 1970, er, hvordan dette skal annonceres.Mere

Dato for ophold: november 2018
Svar fra Vanassa J, Online Review Coordinator hos Sandals InnSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

blev reserveret på sandaler inn fra november 2 til 17. vi plukket inn fordi det var billigere og vi fik at bruge montego bay og royal caribbean. så vi forventede lidt mindre men wow var vi i for et chok. Først trækker du op til...denne døråbning ud af denne travle gade i et skyggefuldt kvarter med en offentlig strand (siger en strand og i billederne ser det ud, men tæt og personligt er det ikke stort og fra før solen op til sent på aftenen der er lokalbefolkningen der spiller højt musik på deres bilstereoer, der ikke har lyddæmpere) lige foran den. som for bygningen er det defineret viser sin alder. Det første værelse vi fik til vasken lignede det skulle falde fra væggen toilettet skylles ikke og skufferne på kommode blev beskadiget, så vi bad om at flytte og 2 dage senere gjorde vi. Næste Værelset havde vi var på anden sal og var en skygge bedre skufferne mindst fungeret. men fanen var i et sådant forfald, vi slog det af bange for at blive halshugget i vores søvn, da det faldt fra celing. vi forsøgte at tænde ventilatoren på terrassen og kæden brød ikke faldt væk. . badeværelset havde nul vand pres for brusebad og badeværelset er 30 år forbi dets brug før dato. møblerne i værelset skal virkelig opdatere alt ser ud som om det blev købt på et 1970 s garage salg. madrassen på sengen var skimpy og ikke hvor nær hotel kvalitet ikke engang lav ende hotel kvalitet igen jeg tror en flok opgradering er nødvendig. vi kun opholdt sig på INN at sove abd bruser så har ikke meget at fortsætte, men jeg vil give mit bedste af hvad vi så, personale - dem vi behandlede var ok mad - havde kun morgenmad der en gang, og det var typisk. havde middag der første nat og blev væmmes bøf var alle gristle og grøntsager lignede de blev trukket off someoneones plade fra dagen før og rewarmed. pool område - holdes meget ren, men næsten ingen bruger det fordi vi alle går til MBJ eller RC. BAR - der er kun 1 og det er helt tilbage i skoven, så det ikke bruges af mange. Underholdning - igen er der ingen krop forbi så det meste af underholdningen spilles til træerne og bugs, men hvad jeg gjorde her var ok. SHUTTLE SERVICE - var ok, men hvis du havde tidlige forbehold på enhver restauranter du blev fast indtil rumfærgen som stopper kører fra 745 - 845 til middag betød det kunne være 930 før du kommer tilbage til INN. den stopper også ved 1245 til 145, så igen sidder du fast, uanset hvor du er. du ville tro det kunne have nok personale til at køre 2 pendulkørsler, der kæmper hele dagen, så når man går på pause, er der stadig en gang, og især i visse tider har de brug for 2 på grund af overfyldning. Alt i alt vil jeg aldrig bo på INN igen, og jeg må sige, hvorfor kan de fleste jamaikere ikke have hyggelige huse, men alle dem, jeg hørte, havde 10000 stereosystemer i deres biler blaring musik hele natten. Også at være lige på gaden tillod os at høre hver samtale, og hver bil uden lyddæmper går ned i gaden (nogen vil gerne have et godt stykke arbejde til jamaica og sælge lyddæmpere til biler og motorcykler, alle har brug for en). som for ROYAL CARIBBEAN, sikker overwater bungalows se nice men andet end det ikke var imponeret. der er ikke en masse strand og den thailandske restaurant var ok og den franske restaurant var ikke så god som fransk på MBJ så gem turen og gå til MBJ. mine indtryk af MBJ FØDEVARER - Bayside til morgenmad er typisk morgenmad, du kommer overalt. frokosttid buffet, middelmådig i bedste fald. det var en masse genanvendte varer fra forrige nat bare repurposed. og deres temaer er yucky italiensk, indisk, international, kinesisk, jamaican, og de gør de samme dem igen og igen, så hvis du er der i mere end 7 dage, får du den samme mad igen. BAYSIDE DINNER - fransk og det er så meget bedre end RC. TOKYO JOE - god mad elendig siddepladser de har dette store område og det er aldrig helt, men de holder alle tæt sammen og de har tabeller oprettet i stien fra et niveau til det næste, hvis de eliminerer 3 tabeller, vil alle ikke gnide op imod hver Andet at komme til grillen, hvor din mad er kogt CUCINA - italiensk - meget lækker lasagne så god OLEANDER - så god bøf var stor kone elsker skaldyr PATISSERIE - elskede desserterne igen flere forskellige de tjener det samme s igen, hvis du opholder dig mere end en uge. plus der er så mange forskellige kager i denne verden lader prøve dem alle. . . sort er livets krydderi. PIZZA PLACE - det var ok, god snack at tage tilbage til dit værelse til en sen eftermiddag eller aftensmad BURGER JOINT - mediokre i bedste fald får jeg bedre burgere og fries på enhver rec center eller hockey rink. DIVE SHOP - stor D er den fyr du vil have. han er venlig kyndig abd synes virkelig interesseret ikke blot at indsamle en løn check. det er meget uorganiseret på bestemte tidspunkter, og de skal virkelig opdatere hvorfor kan vi ikke bestille online eller fra en app til dykning eller kajaksejlads mv. Udstyret er gammelt, men kan stadig betjenes for mængden af ​​organer, der går gennem dem aldrig så powerboat bliver brugt meget til slanger eller wakeboarding, men jeg tror thats fordi det efficient virkelig gjort accesible plus nogen fra sandaler fejlagtigt sagde MBJ havde 6 person big red tubing rør men i virkeligheden havde de 2 små rør bundet sammen. der er en dykkermester, der går ved termi eller (terminator) så fuld af sig selv og virkelig ikke synes at give en fjende om nogen, men selv. Jeg var skuffet over at jeg dykning i 10 dage og ud af alle dykkerne jeg dud 17 gik vi kun til 5 forskellige pletter. . . fortæller du mig, at der ikke er flere dykkersteder. . igen sort er livets krydderi. POOLSIDE SERVICE - Det var hit og savn, somedays ville du se en server en eller to gange i en 8 timer dag og så andre dage ville du se nogen. meget skuffet over det. PERSONALE - Sandaler skal være det værste sted at arbejde, fordi næsten ingen smiler og de ser alle på dig med døde øjne. jeg læste så mange anmeldelser om, hvor stor personale er, men jeg har aldrig set det, alle så på os som om vi var inconveniencing dem ved at komme til deres ø, og så efter denne tur vil jeg ikke komme til deres ø igen. Sandaler kalder sig det eneste 5 stjernede resort mærke, men hvem der giver dem den skelnen skal være på lønnen. eller sondringen kom i 80 s eller 90 s årsagen nu er det meste af det jeg ser er rundown og udleveret venter på et tip, før et smil ses. nu er ikke alle sådan, men nok, at det får mig til at tro, at sandaler har en lang vej at vinde mine feriepenge tilbage. .  1. opgradere møbler  2. opgradere menuer og fødevarekvalitet  3. brand det meste af dit dykkepersonale og ansæt folk, der ønsker at viderebringe deres kærlighed til havet  4. brand alle mad og drikkevarer og hotel mgrs og leje udefra for at få frisk perspektiv  5. styrke medarbejderne, at deres job er kun der, fordi vi kommer til solsand og atmosfære, hvis atmosfæren er giftig, vil vi finde sol og sand andre steder.  6. få bedre natunderholdning  7. opgradere strandstole de plastik dem er skrald  8. bedre bar service i stedet for at have 4 personer stående omkring din gavebutik venter på nogen at vove sig i brug andre steder. . . Jeg beklager SANDALS JAMSICA, men jeg tager min virksomhed andre steder, jeg kom fordi du var et godt mærke og havde gratis dykning, men det ville have været billigere at bo andre steder og betale for dykning. . . Så længe JAMAICA solen var stor, og en håndfuld mennesker var gode, men resten lod mig blive trist, fordi jeg ved, hvor god du kunne være, hvis du kun løber bedre.Mere

Dato for ophold: november 2018
Svar fra Vanassa J, Online Review Coordinator hos Sandals InnSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Sandals Inn Montego Bay skulle være et billigere alternativ til sandaler Montego Bay. Brugt over $ 1, 000 dollars til et 3 nætter horror ophold. Ejendommen og værelserne er mindst 40 år gamle med dateret og hårdt anvendte møbler. Sandaler ledelse bør skamme sig for...at reklamere for denne ejendom som "luksuriøse Accommodations. $ 79 en nat ejendom i bedste fald. De nægtede at refundere eller kreditere mine penge, fordi Manager løj og sagde vi forsømte at klage igen om luften i 2. værelse de flyttede os til. Jeg venter på at blive sagsøgt for falsk reklame, da hjemmesidens billeder ikke afspejler den sande ejendomsbetingelse.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra Nadel B, Online Review Coordinator hos Sandals InnSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 3 uger siden

Rejsedatoer - 11/16 - 11/21/18 Værelseskategori booket - Lavest ledig (opgraderet ved ankomsten) Tidligere rejser med dette mærke - 3 (alle til Ochi) Jeg skal starte med at sige, at min faktiske mening om dette er 3. 5 - 4 rating, men tripadvisor vil ikke...lade mig gøre det, så. . . . . ja. Denne tur blev hurtigt planlagt af min mand og mig selv. Det var en uplanlagt 2 nd ferie af året for os, reserveret omkring 3 måneder ud, så vi var på et strammere budget end normalt. For prisen, hvad jeg forventede er helt, hvad jeg modtog, plus nogle. Vi reserverede oprindeligt den laveste værelseskategori for at holde denne tur billig, men blev opgraderet ved ankomsten til den højeste kategori. (Husk, at denne udvej kun har en potentiel 5 rumskategorier, så det er ikke så stor en opgradering som det lyder, men i 4 ture nu til Sandaler var det vores første opgradering, så jeg blev stoket om det.) Vi ankom omkring 1030 pm på vores ankomst dag efter en forsinkelse ud af vores hjem lufthavn og en savnet forbindelse på Ft. Lauderdale. (Vores oprindelige flyplaner havde os sandsynligvis ankommet til udvej omkring 2 pm.) På grund af den savnede forbindelse måtte vi flyve til Kingston i stedet for Montego Bay, hvilket gjorde det til en 3 timers overførsel, men da det fik os til Jamaica på den dag, vi oprindeligt planlagde, det fungerede for os og var bedre end alternativet. Da vi ankom til hotellet, havde de ingen anelse om, at vi skulle komme, hvilket var lidt af en skuffelse. Jeg vidste, at vi var ventet tidligere på dagen, og før vi kom på vores fly ud af vores hjemland, havde jeg ringet til Sandals 800-nummeret, der beder om muligheder, hvis vi ikke havde gjort det den dag. Jeg fortalte dem, at jeg ville opdatere dem, men kunne ikke på grund af timingen. Jeg vidste ikke før omkring 5 minutter før jeg tog afsted, at vi kunne komme på flugt til Kingston og flyve over vandet, vi havde ingen wifi på vores fly. Når du checker ind på Sandals lounge, bad jeg dem om at ringe udvej for at lade dem vide, at vi var på vej, som hun sagde hun ville, men selvfølgelig var det ikke gjort som personale på Inn var meget chokeret over at se os, når vi ankom 3. 5 timer eller deromkring senere. (Dette er ikke skylden til personalet på kroen. Dette skyldes den 800 rep, der antog, at vi ikke kunne gøre det den dag, og repen på Sandals-skrivebordet på Kingston, som sagde hun ville ringe og gjorde det ikke.) Efter ankomsten var det temmelig meget glat sejlads. Vi er vant til Ochi, som også er en ældre udvej, så vi forventede at kroen ikke ville have den samme indretning som de nyere resorts gør. Den herre, der kontrollerede os i (jeg er forfærdelig med navne) havde nogle jerk kylling og ris og ærter bragt op til værelset for os, som vi spiste mens vi pakket ud lidt. Jerk kyllingen var fantastisk, men ris og ærter var på den tørre side. Det var vores første gang at have ris og ærter, men måske er det normen. . . ? Efter at have spist var vi begge i desperat behov for en drink, så vi gik ned til solnedgangsbaren, havde et par drinks og fik en snack på Nibbles. Jeg kan ærligt sige, at vi gjorde det senere på vores første nat her end vi nogensinde har i vores 3 tidligere ture til Ochi, så vi er stolte af det selv. Resten af ​​ugen var glat sejlads. Vi spiste på The Bay vinduet til morgenmad hver morgen, men en, da vi gik til SRC for Le Jardinier. Frokoster var for det meste andetsteds (pizza eller søfarende på SMB), men vi gjorde Bay Window en dag. Middage blev delt. Vi spiste på The Carlyle på Inn 2 x, en gang på Stewfish på SMB, og en gang på Le Jardinier på SRC. Hvad vi elskede om Inn -  1) Udvejens lillehed. Du er aldrig langt fra nogen af ​​bekvemmelighederne, og efter at være ved Ochi 3 gange i træk (en stor resort) var det rart at vide, at vi var mindre end 5 minutter fra alt.  2) At personalet anerkendte os. Efter vores første fulde dag vidste bartendere vores regelmæssige drikke ordrer, restaurant personale behøvede ikke at bede om vores værelse nummer osv.  3) Støjniveau. Jeg har læst, at støjniveauet er ujævnt på grund af lokationen, men jeg fandt ikke støj fra den offentlige strand eller de omkringliggende områder for at være overbærende overhovedet. Et par tilfældige bilalarmer i løbet af dagen, men intet der vågnede os op midt om natten. Hvad kunne forbedres -  1) Vandet tog en god 10-15 minutters løb i vores bad, før vi blev varme.  2) Ingen Jim Beam i baren. Dette er min hendes husbond gå og drikke, og der var absolut ingen på ejendom, og jeg har grund til at tro, at de var ude af det i ca. 3 uger før vores ankomst. Min mand blev gjort med canadiske klub, men selv da drak han dem ud af det. (Og hvis der er nogen canadiske Club drinkers på ejendom nu og de er ude af den ene, undskylder jeg lol.)  3) Kjolekode ikke håndhæves på Carlyle restaurant. Jeg indrømmer, at jeg ikke forstår, hvorfor Carlyle selv har en kjolekode for mænd, da det er en udendørs restaurant og ikke airconditionet, men hvis du skal have en kjolekode, skal du håndhæve den. Vores første gang spiste der var en herre iført shorts omkring 2 tabeller væk fra os iført shorts, og vores anden gang var der en gruppe mennesker, der sad som vi forlod hvor mindst 2 af mændene havde på shorts. Husk på, at jeg ikke klager over det faktum, at jeg måtte se mænd her i shorts her. Jeg klager, fordi min mand (som fulgte kjolekode) var ubehagelig i hans lange bukser, mens andre tilsyneladende ikke behøvede at bære dem. Lange bukser i en restaurant med aircondition, eller endda på Le Jardinier, hvor der er fans til at flytte luften giver mening, men ikke ved Carlyle.  4) Wifi. Udvej havde wifi, men det var ikke nær så stærk som hvad vi er vant til på Ochi. Vi stole på wifi-opkald, mens du er på ferie, og det er første gang, at gratis internet ikke var stærkt nok til det selv. Vi begge vendte tilbage til staterne med ubesvarede opkald og / eller tekster, og vi har aldrig haft det på Ochi, og vi har aldrig betalt for premium internet der.  5) Overvej at lægge screening på badeværelsesvinduerne. Vi elsker lyden af ​​træ frøer, så vi forlod vores badeværelse dør åben, når vi gik i seng for at høre dem. Den første nat var fint, men vores anden nat, vi bogstaveligt talt vågnede midt om natten på grund af bidende myg. Holde badeværelse døren lukket for resten af ​​vores tur korrigeret dette, men vi kunne ikke høre frøerne. : - ( Samlet set vil vi være tilbage? Eventuelt. Det er ikke en udvej, som jeg vil foreslå til nogen, som jeg forsøger at sælge på Sandals navn, jeg ville ærligt nok blive skuffet, hvis dette var mit første Sandals besøg (jeg ventede 23 år at komme til en efter at have opdaget mærke), og det er ikke noget, jeg vil bestille et år ud og vente på, men for en "brug for en hurtig, billig tur", ja, jeg vil overveje det igen.Mere

Dato for ophold: november 2018
Svar fra Nadel B, Online Review Coordinator hos Sandals InnSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 4 uger siden fra mobile enheder

Vi havde en stor oplevelse med Sandals Inn. Alle de ansatte er venlige. Vi er så taknemmelige for Robert, han mødte os, da vi ankom for at diskutere vores kostbehov. Fordi vi er veganer, gik han ikke kun over, hvad vi kunne spise på menuen,...men også tilbudt at gøre os til et særligt måltid, når som helst vi ønskede. Han bestilte sojamelk til os og en morgen gjorde os en fantastisk morgenmad med plantains. Han gjorde vores ophold mindeværdigt. Vi havde fantastiske bartendere, min mand sagde han troede de gjorde de bedste drikkevarer ud af alle tre resorts. Donovan og Romerio gjorde et fremragende arbejde med at holde alles briller fulde og alle i baren lykkelige. Jeg havde brug for conditionere en aften og damen i husholdning bragte det ret til min dør. Vi elskede at se mange af de samme mennesker hver dag. Vi fandt vores plads til at være lidt højt omkring 6: 30 am hver morgen når tennisbaner ved vores værelse begyndte at fylde. Det vækkede mig de fleste dage, men min mand sov lige igennem det. Heldigvis er der ingen lufthavnstøj på dette sted, så det er stadig mere støjsvagt end Sandaler Montego Bay. Vi gik til Sandals Montego Bay for et Scuba Dive og var utilfredse med deres manglende bekymring for planten og dyrelivet - de vi griber på revet og sparker planter. Så den næste dag gik vi til Sandals Royal Caribbean og havde en fantastisk oplevelse med deres dykkehold! ! ! Tak til alle ansatte i den dykkerbutik. Husk, at begge steder kun gør en one-tank dykke, men de havde en 9: 00 og 11: 30 dykke hver dag, så vi stadig fik to dyk i dagligt. Medbring din logbog eller du skal bevise dine evner i poolen, hvis du er PADI åben vand certificeret. Når du ankommer, kan du bestille enhver restaurant forbehold for hele tiden du er der. Nogle af deres reataurants som Royal Thai fylder hurtigt, så vær sikker på at tale med receptionen tidligt. Hvis du får en chance for at gå til jerk shack på Montego Bay til frokost - gør det. Vi bad om en særlig ordre og de fik os en vegetabilsk jerk kokos curry, der var lækkert! Vi tilbragte de fleste af vores dage på Royal Caribbean efter vores dykker, som også er en fremragende udvej. De fleste af vores aftener kom vi tilbage til Sandals Inn for at få drikkevarer i baren udendørs. Vi havde middag en nat på Carlyle og maden var utrolig! Overalt, en fantastisk ferie, det er dejligt at tilbringe tid med så varme mennesker, der tager service til det næste niveau!Mere

Dato for ophold: november 2018
Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Sandals Inn.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
296 $ - 4.687 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
sandals carlyle hotel montego baysandals hotel montego baysandals inn jamaicasandals jamaicasandals montego baysandals inn montego bay
PLACERING
Caribien JamaicaSaint James ParishMontego Bay
ANTAL VÆRELSER
52
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering