Velkommen til Royalton Punta Cana Resort & Casino! Dit "hjem" i Punta Cana tilbyder mange faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne har fladskærms-tv, minibar og køleskab, og Royalton Punta Cana Resort & Casino gør det let at komme online med gratis internet.
Du kan også nyde godt af nogle af de faciliteter, som resort med alt inklusiveet tilbyder, for eksempel concierge og roomservice. Derudover har gæster adgang til pool og morgenmad. Som en ekstra service er der parkering for gæsterne.
Mens du er i Punta Cana, kan du prøve nogle af de restauranter, der ligger en kort gåtur fra Royalton Punta Cana Resort & Casino, som for eksempel Kukua Beach Club (1,5 km), Montserrat Manor Restaurant (1,4 km) og Ciao (1,5 km).
Royalton Punta Cana Resort & Casino giver dig det bedste af Punta Cana lige ved din dør, hvilket gør dit ophold både afslappende og underholdende.
super lækkert hotel med høj service. Vi havde booket med "diamond Club" som giver en række fordele, men mange af dem bruger man rent faktisk ikke, så overvej om det er værd at betale ekstra for. Vi brugte vores butler få gange, men han var yderst servicemindet! Vi havde booket et værelse med havudsigt. Dette værelse var ikke klart da vi ankom. Da vi skulle skifte dagen efter fik vi et værelse hvor man nærmest ikke kunne se havet. Vi bad om at få et andet, og efterfølgende fandt de et fantastisk værelse til os med den bedste udsigt - super service! En enkelt nat holdte vores naboer på hotellet en fest efter natklubben var lukket - der er meget lydt på hotellet, så det var umuligt at sove! Mange fine restauranter. På den italienske restaurant laver de bedre bøffer end på deres bøfrestaurant! På den japanske restaurant er der mulighed for at få frisklavet sushi - her er det dog ikke muligt at bestille bord når man vil have sushi, men der er ofte ledige pladser! Der ikke mange europæer på hotellet, det synes vi som Europæer var dejligt! Hotellet har problemer med at gæster reserverer solvogne ved poolen og stranden meget tideligt om morgenen (det starter før kl 7.00). Hotellet gør ikke noget for at forhindre dette. De burde lave en seddel de gik rundt og lagde på stolene, og var de ikke taget i brug inden for f.eks en time så fjerne alle håndklæder etc. Vi måtte endda skændes med en medarbejder ved poolen en dag fordi vi selv fjernede nogle håndklæder - han havde lovet at reservere stolene til nogle andre gæster (han har sikkert fået lidt drikkepenge) Fint træningscenter som hele tiden var bemandet og dermed også altid rent! Der er relativt store bølger i havet, så det er ikke velegnet for børn at bade alene.…
Venter på vores drinks i lang tid, og folk reagerer kun på mennesker, som vi giver tip og får drinks, men ellers er roomservice og buffepersonale og værelser rengør alt andet godt. Tak
Vi var meget glade for endelig at bo på en Royalton. Vi havde hørt så meget om det femstjernede brand og ville endelig prøve det. Jeg ville ønske, at jeg havde læst flere anmeldelser, da den anmeldelse, jeg skriver, er meget som alle de andre, jeg har læst de sidste par dage. Vi har været i et par meget gode femstjernede hoteller såvel som fire, men jeg vil ikke give denne Royalton mere end fire stjerner. Da vi først ankom, fik vi besked om at gå til en bestemt bygning, og vi ledte efter et rum i et stykke tid og senere fandt vi ud af, at vi fik at vide, at den forkerte bygning var. . da vi ankom havde værelset sand i det, og pengeskabet fungerede ikke. . Vi fik at vide, at nogen ville ringe til os med det samme for at få os i den bygning, vi ønskede, og ingen ringede til. Vi gik til receptionen næste morgen og fik at vide at vende tilbage næste morgen, fordi de ikke var nogen værelser. Så gik vi den morgen og fik at vide, at det ikke var ked af, at vi kom tilbage næste morgen. Vi venter stadig på at blive flyttet. I går aftes prøvede vi at komme ind i jægerbøfhuset og ventede i over en time. Da vi ankom var der fire borde foran os. En time senere, da vi gik for at kontrollere, var der stadig tre borde foran os. Jeg fortalte ham, at dette ikke var muligt og ikke var meget glad. Vi endte med at gå til en anden restaurant, da jeg ikke var parat til at vente tre eller fire timer med at spise middag. Værelserne er små og forældede. Selve udvej er også meget lille. Der er ikke nok strandstole, og stranden er ret overfyldt. På en positiv note er maden ganske god. Bagefter burde vi sandsynligvis have prøvet Royalton Bavaro, da jeg har hørt, at den er meget større og nyere. Vi valgte denne udvej, fordi vi havde en 4 år gammel og adgangen til Memories Splash, men jeg har hørt, at der også er en dejlig lille vandland i Bavaro. Desværre tror jeg ikke, vi ville vende tilbage…
Fantastisk service. Anden gang på denne udvej. Tak Joselito for at opsætte os hver dag! ! ! Min datter ankom med en brudt fod, og han var en superstjerne! ! ! Alle på Royalton var perfekt. ?? Vi kommer tilbage.
Dette sted er rart i mange aspekter. MEN. Hvis noget går galt. . . . . de er bare ligeglad og vil ikke gøre tingene rigtige! Vi tilbragte 2 uger med vores familie der, og i begyndelsen af vores anden uge begyndte ting at gå glip af vores værelse. Da vi rapporterede det - tog de overhovedet ikke alvorligt. Da en leder af Diamond Club kom for at se os, indrømmede hun, at sikkerhedsvagterne ikke var nyttige, og mens hun var flink, skete det, som hun lovede, aldrig. Udover at reservere er butlers ikke nyttige. Selv når vi stillede grundlæggende spørgsmål, ved de enten ikke (og finder ikke informationen ud) eller giver dig de forkerte oplysninger. Hvis du vil bruge Kids Club - skal du sikre dig, at manageren er der. Andre medarbejdere har ifølge sig selv brug for uddannelse og er ikke meget gode. Generelt er stedet rart, men medarbejderne går ikke ud af deres måde at hjælpe dig på. De lyver til dig til tider og nogle tager måske endda ting fra dig! Gå et andet sted, hvis du ikke ønsker at komme frustreret tilbage.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering