Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Mirage Resort

Udmærkelsescertifikatet
Hotellets websted
Jalan Pratama 74 , Tanjung Benoa , P.O.Box 43 | Nusa Dua, Tanjung Benoa, Bali 80363, Indonesien
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 7 websteder mere!
Professionelle billeder
Grand Mirage Resort
Grand Mirage Resort
Panoramabilleder (30)
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 2.078 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 933
  • 717
  • 282
  • 81
  • 65
Se anmeldelser for
742
836
54
20
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    4 af 5 stjerner
  • Værelser
    4 af 5 stjerner
  • Service
    4,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    4 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4,5 af 5 stjerner
Dato | Vurdering
  • Kinesisk (traditionelt) først
  • Kinesisk (forenklet) først
  • Dansk først
  • Hollandsk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Ungarsk først
  • Indonesisk først
  • Italiensk først
  • Japansk først
  • Først koreansk
  • Norsk først
  • Polsk først
  • Portugisisk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Svensk først
  • Thai First
  • Tyrkisk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
Hundested, Denmark
1 anmeldelse
4 af 5 stjerner Anmeldt 20 august 2015

Fra vi ankom til vi tog afsted var personalet meget smilende, hjælpsomme og imødekommende. Stor, god, variabel morgenmadsbuffet. Flotte, rene værelser med en skøn atmosfære på hele hotellet. Stor pool.

  • Overnattede August 2015, rejste som et par
    • 3 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 5 af 5 stjerner Service

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet

Nyttigt?
Tak, suslund1
København, Danmark
Bidrager på niveau
34 anmeldelser
23 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
5 af 5 stjerner Anmeldt 26 oktober 2014

Lige hjemvendt fra et skønt ophold på Grand Mirage i 2 uger, deler jeg gerne mine oplevelse her. Vi havde bestilt vores ophold med all inclusiv, det kan vi varmt anbefale, det er et særdeles veludviklet all inclusiv koncept på Grand Mirage Hotel. Ud over frit valg mellem 4 restauranter er der fri mini bar, der dagligt bliver fyldt op. Vi fik også fribilletter til Devdan`s fantastisk flotte show og en voucher på 100 dollar til spa behandlinger på hotellet. Vi fik også en masse billetter til den motoriserede vandsport, bl.a. speed båd, sea walking, banan båd og meget mere. Ikke motoriserede vand sports tin kunne benyttes ubegrænset, f.eks. katamaran båd og kajak. Ud over alle disse gratis aktiviteter, var der også en masse andre aktiviteter ved pool og strand. Personalet er ekstremt venlige og serviceminded. Mine allerbedste anbefalinger af dette hotel, skulle jeg komme til Bali igen, vil Grand Mirage Hotel bestemt være første valg.

  • Overnattede Oktober 2014, rejste med familie
    • 5 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
2 Tak, LisbethH
PR G, General Manager hos Grand Mirage Resort, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Lisbeth H, Thank you for residing with us and hinting our future guest by posting a review on Trip... Mere 

Bidrager på niveau
8 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 28 juli 2014 fra mobile enheder

min søster og jeg bookede dette hotel i håb om at det var luksus 5 stjernet hotel. men vi var virkelig utilfredse da vi ankom. først ventede vi over en halv time for at kunne checke ind. der var for meget papir arbejde hvilket jeg synes var åndsvagt. maden ALT for dyrt vi spiste på hotellet EN gang og det var ikke pengene værd! morgenmad var inkl. i prisen og det var lækkert! lækker udvalg. men det er så også det eneste plus! skal aldrig tilbage til det hotel og det skal helt klart ikke anbefales. det er ikke 5 stjernet som jeg har oplevet på andre hoteller Mere 

Nyttigt?
Tak, Sima R
Juan Antonio S, General Manager hos Grand Mirage Resort, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Sima R, I am sorry that your stay with us was less than satisfactory. I do apologize that you... Mere 

Århus, Danmark
Bidrager på niveau
24 anmeldelser
11 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
3 af 5 stjerner Anmeldt 22 december 2013 fra mobile enheder

Jeg må sige, at jeg havde nok forventet en anden standard af et 5 stjernes hotel. Personalet var venlige, de fleste af dem (lidt problemer med betaling). Men hotellet kunne altså godt trænge til en renovering. Hotellet er mega stort, og har en fantastisk strand og pool område. Der er rigtig mange aktiviteter for børn om dagen, hvilket til tider var ret støjende. Så hotellet er ideelt for familier, men måske ikke så meget for par. Morgenbuffeten var meget stor, men jeg ville hellere have haft lidt mindre og så måske lidt bedre kvalitet. Desværre så vi på den sidste dag af vores ophold en rotte i restauranten. Jeg ved at rotter generelt er et problem på Bali, men vi havde heldigvis bare ikke set dem tidligere på vores tur. Jeg kontaktede personalet for at gøre dem opmærksom på problemet, men de kunne slet ikke se problemet og sagde at det bare var en mus. Men mus er altså ikke 40 cm og har en lang hale. Jeg fik set den godt og grundigt, eftersom den sad under bordet ved siden af os, i hvert fald i 10 min. Jeg må sige jeg mistede appetitten, men når det så er sagt, tror jeg rotter er et generelt problem på Bali, og ikke kun på dette hotel. Mere 

Nyttigt?
Tak, Pernille88
Juan Antonio S, General Manager hos Grand Mirage Resort, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear Pernille88, Thank you for your feedback. I mention that there is a pest control program in place and that... Mere 

Resumé af hotelanmeldelse

Det siger de rejsende

  • Rigtig god(19)
  • Vandsport(12)
  • Alt-Inkluderet-pakke(10)
  • Pool-området(7)
  • Værelse med havudsigt(4)
  • 5-stjernet hotel(4)
  • Bananbåde(3)

1.843 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (1518)
Set
Hotel og udendørs arealer (316)
Set
Pool/strandområde (251)
Set
Spisesal (105)
Set
Udsigt fra værelse (96)
Set
Værelse/suite (156)
Set
Badeværelse (38)
Set
Familie/legeområder (10)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (2)
Set
2:47
Videoklip (2)
Set
Andet (542)

Ekspertbilleder: Taget af TripAdvisors rejseeksperter

Set
Alle ekspertbilleder (296)
Set
Faciliteter (88)
Set
Strand (13)
Set
Luksusfamilieværelse med havudsigt (23)
Set
Andet (71)
Set
Pool (37)
Set
Restaurant og bar (19)
Set
Hotel (45)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (29)
Set
Hotel og udendørs arealer (9)
Set
Spisesal (6)
Set
Familie/legeområder (3)
Set
Pool/strandområde (2)
Set
Værelse/suite (8)
Set
Andet (1)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Tanjung Benoa
4.6 km væk
Ayodya Resort Bali
Ayodya Resort Bali
Nr. 16 af 50 i Nusa Dua
4.5 af 5 stjerner 2.194 anmeldelser
3.5 km væk
The Laguna, a Luxury Collection Resort & Spa
4.4 km væk
Courtyard by Marriott Bali Nusa Dua
Vis priser
Vis priser
Vis priser
2.3 km væk
Sol Beach House Benoa Bali by Melia Hotel International
0.6 km væk
Grand Aston Bali Beach Resort
Grand Aston Bali Beach Resort
Nr. 9 af 24 i Tanjung Benoa
4.0 af 5 stjerner 1.447 anmeldelser
0.3 km væk
Novotel Bali Benoa
Novotel Bali Benoa
Nr. 4 af 24 i Tanjung Benoa
4.0 af 5 stjerner 2.392 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning