Shinjuku Granbell Hotel
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Er du på udkig efter et sted at overnatte i Shinjuku? Du behøver ikke lede længere end Shinjuku Granbell Hotel, et stille hotel som giver dig det bedste af Shinjuku lige ved din dør.
Værelserne har faciliteter som for eksempel fladskærms-tv, køleskab og aircondition, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi på hotellet.
Shinjuku Granbell Hotel har reception, der er åben døgnet rundt, roomservice og concierge for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også morgenmad.
Fordi det ligger så tæt på populære vartegn som for eksempel Hanazono Shrine (0,3 km) og Shinjuku West Exit Camera Town (1,2 km), kan gæster på Shinjuku Granbell Hotel nemt opleve nogle af de mest kendte seværdigheder i Shinjuku.
Hvis du kan lide italienske restauranter, ligger Shinjuku Granbell Hotel i nærheden af Trattoria Dai Paesani, Restorante Amoroso og Italian Bar Cheese Stock, Shinjuku East Entrance.
Hvis du leder efter noget at lave, er Shinjuku Gyoen National Garden (1,2 km), Shin Okubo Korean Town (0,7 km) og Tokyo Metropolitan Government Buildings (1,5 km) gode steder at bruge noget tid, og de ligger alle i gåafstand fra Shinjuku Granbell Hotel.
Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på Shinjuku Granbell Hotel mens du oplever alt, hvad Shinjuku har at byde på.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 555
- 984
- 354
- 84
- 71
- Filtrér
- Dansk
Det var dog lidt svært at finde første gang. Hotellet var fint, men værelset var meget lille. Der er en cafe, restaurant og en bar på øverste etage (flot udsigt). Morgenmaden var ok.
(Men indgangen til hotellet er ikke så klar for besøgende. Svært at få adgang direkte som du bliver nødt til at droppe af på vejen n skubbe din bagage hele vejen til. I nærheden af en af metro inden for 10 - 15 minutters gangafstand.
Receptionstjeneste: 3 ⭐️
Holdning af den dame manager (kort hår) arbejder på det tidspunkt af tjenesten har en dårlig holdning uden selv at overveje vores anmodning. Jeg har en 80 over år gamle forældre, de overvejede ikke engang at placere os på samme etage. Jeg ved, at anmodning er bare en anmodning, men i det mindste gør et forsøg på at kontrollere i stedet for at rødme os af
Juniors Front Desk personale er venlige dog.
Værelses-/husrensningsservice: 3 ⭐️ (4 dage 3 nætter)
Nogle dage vandet flaske drik ikke leveres . . .
Husholdningspersonalet er venligt til tider.
Faciliteter: 2 ⭐️
Overraskelse, at dette hotel giver pakket shampoo, balsam n body shower gel i stedet for flaske. Tøft for ældre, medmindre du bringer dine egne bruser. Ikke miljøvenligt.
Morgenmad: 3 . 5 ⭐️
Mad sprede ok især jordbær brød, servering personale er super nice n munter n klare plader hurtigt.
Samlet set: 3 ⭐️
Anbefales ikke til familier med ældre.
som har en god beliggenhed, selvom du er det øverste område af KABUKICHO
men dens 800 m fra togstationen og mange gode ting
Dette hotel for mig er en god 3 *
Ikke en 4 *
Jeg har reserveret et enkeltværelse og jeg havde det mindste værelse jeg nogensinde har set med en seng på 120 cm
Det var behageligt
men vi kan ikke være inde i rummet du og din taske
Morgenmad er så noget valg, men nok til en 4 *
Udsigten er god
Personalet smiler, men ser ud til at arbejde på et industrihotel
Og de fleste af dem er ikke japanske
men på receptionen kun japansk og ingen forstår eller taler engelsk
Jeg anbefaler, men som en 3 ***
Værste personale service jeg nogensinde har set. Tilgivende og uhøflig. Hvis du er heldig nok til ikke at have at interagere med dem, så du kan være okay. Det er den værste service, jeg har oplevet på nogen institution. Deres tørretumbler brød under vores ophold. Vi spurgte dem, om de kunne hjælpe med at reparere det, da vores tøj var våde. De sagde, at de ville tørre dem for os efter at have repareret det. Fem timer senere kommer vi til at finde, at de blev efterladt i en skraldespose på gulvet stadig våd. Derefter beskyldte de os for at bruge maskinen forkert og gav det våde tøj tilbage og benægtede, at de var enige om at tørre det, selvom de havde det i bagrummet.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering