Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Ritz-Carlton, Kyoto

Billeder fra rejsende (1423)
Værelse og suite (462)
Spisesal (181)
Oversigt
Besøg hotellets website
Kamogawa Nijo-Ohashi Hotori, Nakagyo, Kyoto 604-0902 Kyoto (præfektur) Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Pool
Ikke-ryger værelser
Restaurant
5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Besøg hotellets website
Tilbud fra The Ritz-Carlton, Kyoto
Særtilbud:Pakketilbud
Hotelpakker
Anmeldelser (1.356)
Filtrer anmeldelser
462 resultater
Medlemsvurdering
416
32
8
5
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
416
32
8
5
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 462 anmeldelser
Anmeldt d. 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Her er bare smukt ude som inde. Personalet er sublimt. Maden fantastik. Deres spa afdeling suveræn. Vores værelse total smukt. Jeg har kun godt ar sige. Når du ankommer med hurtigtoget fra Tokyo til Kyoto station, er hotellet 15 minutter væk med taxi. Koster ca....Mere

Tak, Camilla K
Svar fra Simon F F, Manager hos The Ritz-Carlton, KyotoSvarede 28. oktober 2017
Google Oversæt

Dear Camilla K - Sama Thank you very much for your wonderful review. We are all very happy here that...Mere

Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 8. oktober 2018 fra mobile enheder

Japan har altid stor design og indbydende og stor hjælpservice. Jeg har været mange gange til Kyoto, men denne gang med familien ønskede jeg at være et ekstraordinært sted. Placering, design og egenskab er fantastisk! Smukt og godt placeret, men det mangler virkelig på detaljer....Opholder sig på et sted, der koster mere end 1000 €, forventer du netop det. Vores værelse var smukt, altid upåklageligt rene og raffinerede, men små ting manglede. Hver aften fik vi nøjagtig samme natbehandler ved vores sengelinned og kun en, uanset om vi var to personer. De tilføjede ikke nogen små ekstrafunktioner, der ville gøre forskellen. Som et eksempel, jeg opholdt sig i Mandarin Oriental i Tokyo, og hver dag bragte de mig en lille souvenir med en forklaring hvad og hvorfor er det vigtigt i Japan. Hver dag på Mandarin fik jeg en ny godbid om aftenen. Også de ville sætte deres eget bogmærke ind i min bog eller tørre for de briller mærket med deres logo. Dens alle branding, men det er hvad manglet på Ritz og hvad jeg forventede. Det var lige så godt som Hyatt, som er halv pris. Selvfølgelig var designet usædvanligt. Men for det kan du tage en drink på Ritz uden at bo der. Fordi middagen vi havde på restauranten var også meget skuffende. Jeg følte hele kaiseki måltid blev forberedt repareret (aldrig sket med mig i Japan) og meget middelmådig. . . Japansk stil morgenmad næste morgen var så meget bedre!Mere

Svar fra Gilles V, Director of Rooms hos The Ritz-Carlton, KyotoSvarede 9. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 7. oktober 2018

For nylig var jeg på rejse af mig selv og tilfældigvis ophold på Ritz i Kyoto. Alle, jeg interagere med, gik ud over deres opgaver for at hjælpe mig og trøste mig på enhver mulig måde. Her er en stor tak for jer alle, der...gjorde mig tilpas og hjalp mig med at finde mig rundt i Kyoto: Yukad, du er vidende og behageligt at arbejde med, Ella Sugawara, du er venlig, omsorgsfuld og så professionel, Ami jeg elskede vores cykeltur; det var sjovt og jeg lærte så meget og håber at se dig i Singapore og Pierre Baysset, havde en stor oplevelse på min sidste nat i restauranten, du var vidende om alle oste og vine og let at tale med. Jeg kan ikke vente med at komme tilbage og opleve det hele igen:)Mere

Svar fra Gilles V, Director of Rooms hos The Ritz-Carlton, KyotoSvarede 9. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 7. oktober 2018

. Fra det uventede møde og hilse på tjenesten i Club Level Lounge til afrejse var dette japansk gæstfrihed i bedste fald. Særligt behageligt var aftener i hotellets hovedlounge lytte til jazz, have drikkevarer og se en vidunderlig blanding af vesterlændinge blander med uforlignelige nådige...og nacn japanske locals. .Mere

Svar fra Gilles V, Director of Rooms hos The Ritz-Carlton, KyotoSvarede 9. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 6. oktober 2018

Vi kom her fire nætter i Kyoto - rejser som en familie på tre herunder vores fire år gamle datter. Fra at læse anmeldelser og fra prisen havde vi høje forventninger. Vi havde reserveret en overførsel fra stationen fra hotellet, som var utroligt dyrt og...ikke strålende - jeg har generelt ikke noget imod at bære min egen bagage en retfærdig måde til en parkeringsplads, men jeg gør, når jeg betaler så meget. Bedst undgås. Kvaliteten af ​​det fysiske miljø, der tilbydes af hotellet, er fremragende, ja jeg mener udestående. Arkitekturen er en moderne tage på ryokan stil på et langt plot løber langs floden. Placeringen er god med hensyn til en række seværdigheder, butikker og restauranter inden for gåafstand, også let adgang til to metrostationer og taxier er let tilgængelige. Hotellets indgang, gennem to cascading mini-floder, er smuk og indstiller tonen til resten af ​​hotellet. Pool og spa-området er en vision. Værelseskvalitet meget god, selvom ikke stor. Dejligt badeværelse. Vi havde en udsigt til haven - i virkeligheden betyder det en altan, hvor der er lavet en smule plantning, men det ser ikke for hårdt ud, eller telegrafpoler og ledninger lige bagud kan ses! Ekstra for flodudsigt er det værd, jeg tror. Så til det oprindelige problem - check-in procedure er udført i værelset af en mødes og hilse medarbejder, hvilket er fint. Vi havde prisen kontrolleres hotellet under Marriot pris garanti ordning og vores booking var meningen at blive ændret for at afspejle dette - heldigvis havde vi e-mail bevis som selve hotellet ikke havde nogen rekord af det og ikke ville tage vores ord for det. Jeg kan ikke lide dette og er blevet bedt om at udstille e-mailen til bevis for tredje gang, nok var nok og jeg blev induceret til at have "ord" med pligtschefen. Til hendes kredit sorterede hun sagen hurtigt og til min tilfredshed. Hotellet er meget godt til mad og tilbyder både vestlige og japanske indstillinger til morgenmad i separate restauranter (sidstnævnte skal reserveres natten før). Vi samplede begge og begge rigtig godt, selvom vi fandt nogle af de japanske retter lidt udfordrende for vores smag, som er ned til os og ikke maden! Restaurant service var meget meget godt. Den japanske restaurant har en tempura sektion, som har en Michelin-stjerne - havde middag her en nat i bar stil set-up hvor du kan se madlavning - awesomely god! Bestil i god tid forud for dit ophold. Hotellet har også et godt underholdningsprogram. Jeg deltog i (uden ekstra gebyr) tidlige morgen cykelture og virkelig nød dem. Som en betalt ekstra arrangerede hotellet også en kimono dress-up oplevelse, som var virkelig sjovt. De ansatte, der løb dette var meget venlige. Som angivet, pool og spa med sauna og dampbad er dejlige og grundigt behageligt. Disse er et varmt onsen type bad i de skiftende områder også. Hotellets bar er en anstændig hvis ret støjende sted for en drink i aften. Samlet - en virkelig dejlig hotel og meget glad for at have opholdt sig her, trods den rystede start.Mere

Svar fra Gilles V, Director of Rooms hos The Ritz-Carlton, KyotoSvarede 9. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Mad og drikke på hotellet
La Locanda
110 anmeldelser
Køkkener: Italiensk
The Lobby Lounge
42 anmeldelser
Køkkener: Café
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Aircondition
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Boblebad
Børnepasning
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Indendørs pool
Konferencefaciliteter
Køleskab på værelset
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Opvarmet pool
Renseri
Selskabslokale
Vaskeri
Ved stranden
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Priser og anerkendelser
Travellers' ChoiceVinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Travellers' ChoiceVinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Luksus
,
Spa
Værelsestype
Familieværelser, Suiter, Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Travellers' ChoiceVinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Travellers' ChoiceVinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Luksus
,
Spa
Værelsestype
Familieværelser, Suiter, Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser
Antal værelser
134
Prisklasse
743 $-2.456 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Japan > Kinki (område) > Kyoto (præfektur) > Kyoto > Nakagyo > Bymidten
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Travellers' ChoiceVinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Travellers' ChoiceVinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Luksus
,
Spa
Værelsestype
Familieværelser, Suiter, Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser
Antal værelser
134
Prisklasse
743 $-2.456 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Japan > Kinki (område) > Kyoto (præfektur) > Kyoto > Nakagyo > Bymidten
Billeder
Billeder fra rejsende (1.423)
Værelse og suite (462)
Spisesal (181)
Pool og strand (47)
Faciliteter (35)
Møde- og festlokaler (7)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 46 hoteller i nærheden
Ishicho Shogikuen
40 anmeldelser
0,19 km væk
Oyado Ishicho
53 anmeldelser
0,22 km væk
Ikumatsu
36 anmeldelser
0,24 km væk
Diamond Kyoto Society
35 anmeldelser
0,26 km væk
Restauranter i nærhedenSe 1.352 restauranter i nærheden
Kappo Yamashita
21 anmeldelser
0,17 km væk
Kanton Ryouri Housen
22 anmeldelser
0,17 km væk
La Locanda
110 anmeldelser
0 km væk
Mizuki
87 anmeldelser
0 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 185 seværdigheder i nærheden
Shimadzu Foundation Memorial Hall
13 anmeldelser
0,11 km væk
The Bar
6 anmeldelser
0 km væk
Chomyoji Temple
12 anmeldelser
0,27 km væk
Zendo-ji Temple
5 anmeldelser
0,08 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos The Ritz-Carlton, Kyoto.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering