Det er latterligt! Hvordan dette sted får 3 stjerner, har jeg ingen anelse om. Folket her er nogle af de sødeste og mest gæstfrie mennesker, du finder på øen. Vi tilbragte vores første par dage løb rundt til steder (som Paradise Island), der skulle være alle raseri. . . . vi var ikke glade. Vi snuble over dette sted ved et uheld. Det gjorde vi på nytårsdag. Shawnee og Vanessa var store. De tilbød os faciliteter i samme sats som om vi opholder sig der. Vi betalte det samme som andre. Vi blev sprængt væk. Jeg arbejder i hospitalsbranchen og kan se, hvornår en person faktisk forsøger at overgå forventningerne. De gjorde det helt sikkert. De brød til sidst stavningen. Indtil dette tidspunkt følte vi ikke en masse varme fra lokalbefolkningen. De gik ud af deres måde for at få os til at føle sig hjemme. Måske er de fleste anmeldelser online. S. Men. . . . . denne. . . . imidlertid. . . er ikke. Jeg ville forlade et nummer for dig at ringe til mig, hvis jeg kunne give dem min henvisning til dig personligt. Tro ikke de dårlige anmeldelser. Nogle mennesker ved bare ikke, hvordan man skal rulle med det nye. Nok sagt.…
BLIV UDE! ! ! ! ! BLIV UDE! ! ! ! Jeg er lige kommet tilbage fra min ferie på New Providence, og jeg har opholdt sig på Coral Harbour Hotel. Jeg kan sige, at det har været en fejl at booke der. Billederne på nettet er gamle og ikke realistiske. Anlægget er beskidt, scruffy, uden minimum af organisation du kan forvente fra et hotel. Det er virkelig midt i himlen, med få forbindelser til centrum af Nassau, selvom du har en bil, en motorcykel eller vil bruge penge på taxa, som jeg gjorde, uden at have en bil. Jeg blev 1 uge og i nogle dage har jeg været den eneste gæst på hotelpræsentationen på stranden. Jeg havde også følelsen af at have været virkelig det eneste menneske i strukturen i nogle timer (modtagelse blev lukket, ingen tjeneren / servitrice rundt og ingen telefon på Værelset i tilfælde af behov). Efter min mening er de eneste positive træk: 1) du oplever bahamasernes virkelige liv, ikke den falske en af det smukke hotel; 2) der er sket for mig, kan du have din egen carribean strand, være alene for variuos timer med et vidunderligt og varmt farvet hav; 3) Hvis du er en 007 James Bond fan, er der i slutningen af gaden en marine base med en forladt betonstruktur, hvor de har skudt den første scene af "007 Casino Royal" med Daniel Craig. Selv inden i bunden er der hvad der er tilbage af det gamle Coral Harbour Hotel i 60'erne, hvor nogle scener af "007 Thunderball" blev skudt. @Vanessa: Du bad mig om at skrive en kommentar. . . . her er det, og som jeg har fortalt dig, ville det ikke være positivt. .…
Min kæreste og jeg havde et dejligt ophold her. Dette sted tilbyder dig smuk udsigt, en rolig privat strand, venligt personale, rene værelser og maden her var fantastisk! Det er perfekt til vinteren, fordi solen sætter sig på denne ende af øen, så du kan få noget sol hele vejen til aftenen. Vi bragte vores snorkels (de lejer nogle der også) og brugt timer kigge på fisk, søstjerner, søpindsvin og alle de sjove små væsner. De tilbyder kajakker til leje, som vi ønsker vi ville have gjort, da der er et par øer, du kunne gå til. Der er ingen butikker i nærheden så sørg for at bringe snacks, hvis du bliver sulten, som jeg gør - men de tilbyder morgenmad, frokost og aftensmad, og som jeg nævnte tidligere er maden fantastisk! Vores værelse var ren og sengen var meget komfortabel. Hvis du leder efter et sted at slappe af, slappe af og ikke overfyldt, er dette dit sted!…
Lad mig være ved at sige, at før jeg checkede ind i Coral Harbour Beach Villas havde jeg og min kæreste allerede været på øen i 7 dage. Jeg reserveret gennem en booking selskab og troede, da det var lille det ville ligner hvor vi allerede opholdt sig. Jeg var så forkert. Vi checkede ind tidligt og ønskede at gemme vores bagage og hovedet til stranden. Kontoret var proppet med junk og var formet som en trekant. Manager Nessa tjekket os ind og sagde hun havde et værelse til os. Der er 16 enheder, og der var ingen der undtagen os. Hun tog os til villa 32. Jeg vidste ikke, om det var bare hvor vi lagrede vores bagage eller vores værelse. Hun gik gennem enheden med os og sagde, at hun ville få os en mikrobølgeovn. Hun forlod os i enheden, og det er det, vi fandt. Et tekøkken med intet at lave mad med eller holde mad i, ingen mikrobølgeovn, ingen håndklæder, gulv var beskidt, badekar var beskidt, shower curtain og bruser væg flise var ulækkert, ingen fjernbetjeninger til enten tv at betjene dem, arkene havde pletter der var to små puder, der var rigtig gamle, der var en usikret sikker i skabet på gulvet, der var ingen instruktioner om hvordan man bruger den på eller omkring sikkerheden, kunne ikke oprette forbindelse til internettet med adgangskoden, som Nessa manager gav til os. Ikke desto mindre er vi ikke complainers vi leder til stranden med snorkel og finner vi lejede fra Nessa. Vi havde bragt øl og snack fra det andet sted, vi holdt så det var ok, at der ikke var mad eller drikkevarer til rådighed til 2 - 3 pm. Da vi var færdige på stranden bad vi Nessa om adgangskoden til internettet for at fortælle hende, at det ikke fungerede. Hun fortalte os, at det var den rigtige adgangskode. Vi bad om håndklæder igen, hvordan man får is, vand, instruktioner om hvordan man bruger sikkerheden og hvor var mikrobølgeovn hun sagde hun fik. Det blev senere, så vi så Nessa i barområdet med bartenderen Shanny. Vi sad ved bordet i barområdet med ingen andre kunder der og ventede et stykke tid. Vi måtte spørge, hvordan vi kunne få noget at spise. Nessa gav os menuer, vi besluttede os om to forskellige fiskeretter. Shanny sagde, at vi kunne gå til pavillonområdet ved stranden, at hun kunne tjene os der. Vi ledes på den måde, men før overskriften der nævnte til Nessa igen om mikrobølgeovnen, isen, vandet, håndklæderne, vejledningen til sikker og mikrobølgeovn. Ikke ønsker at gå der. . . mens jeg var på ferie ledte jeg til pavillonen og blev serveret fremragende mad af Nixon Cook. Super god kartoffelsalat, diskutabel hvis Nixon eller Shanny forberedte det lol desto mindre levede vi det. Efter at have spist gik vi til stuen for at se, om nogen af vores bekymringer var blevet taget op, nej. Så vi kunne ikke tage brusere uden håndklæder, så vi gik ud på en tur på stranden. Mange timer senere på middagstid kl. 5-18. Vi gik til vores værelse kun for at finde der var stadig ingen mikrobølgeovn. Vi havde mad fra vores nat forud for at jeg forberedte og ønskede at varme det op. Min kæreste ledes over for at tale med Nixon for at se, om han ikke havde noget imod opvarmning af vores venstre over bøf og ribben, han opvarmede ikke kun det, han forberedte en tallerken med nogle af den fremragende kartoffelsalat. Han bragte maden til baren hvor vi sad. Mind dig er der ingen anden gæst. Jeg begyndte at blive frustreret over Nessa og hendes undgåelse af vores enkle anmodninger. Da vi spiste, spurgte min kæreste kokken Nixon, hvor er alle mennesker og var det normale, at der ikke var nogen der. Han forklarede, at ejeren havde brug for at annoncere mere og pegede på en mand, der sad under en palapa nær vores værelse. Jeg lagde mærke til ham tidligere, og han havde ikke flyttet fra bordet i et stykke tid. Jeg besluttede at tale med ham, jeg introducerede mig selv og spurgte ham, hvor alle gæsterne var. Han gav mig lidt udslip om, hvordan de er alle i byen og ville komme tilbage senere. Jeg spurgte ham om han var ejer og han fortalte mig "Nej, jeg arbejder bare her". Jeg sad der et par minutter til at komplimentere de ting, jeg kunne og gik væk. Det var indlysende, at han ikke ønskede at blive anerkendt som ejer, og jeg var temmelig sikker på hvorfor. Vi spiste vores mad i baren med Shanny og min kæreste spurgte hende, om det var normalt at have ingen quests, har så mange problemer unaddressed og der var ingen der undtagen os to. Hun sagde ja. Vi begyndte at fortælle hende om ikke at have håndklæder stadig, sikkerheden ikke sikret og ingen instrukser til at bruge den og efter mange gange endnu ikke stillet noget, fortalte vi hende om køkkenområdet uden gryder eller pander, 3 glas 1 skål og fire smør kniver, ingen plader, ingen skåle, ingen mikrobølgeovn, internetadgangskoden fungerede aldrig, undtagen når vi var i det lille kontor, der checkede ind og ingen måde at bruge tv'erne på. Hun sagde, hvad vi sagde var normal. Ubekendt til os, hun smedede Nessa og fortalte hende om vores klager. Omkring en time senere kommer Nessa fra huset på ejendommen, hvor hun og ejeren (mand, der siger at han ikke er ejer) bor sammen som kæreste og kæreste og råber på mig i baren. ”Kimberly. Vil du tale med mig? Hun ledes ind i den rotte trekant, der skulle være et kontor. Tidligere på dagen havde hun en træningstank og trænekapris, nu havde hun på en polo med navnet på ejendommen på det og bukserne. Jeg fortalte hende, at jeg ikke er en til at klage, men der er visse ting, der forventes, når man bor i et hotel, villa, feriested osv. Jeg konfronterede hende med, hvordan hjemmesiden giver bekvemmelighederne og det er ikke hvad der er virkeligheden. Jeg begyndte med internetadgangskoden, hun trådte den på min telefon, og årsagen til, at den ikke fungerede, er, at den kun fungerer på kontoret, så de skal fjerne det fra hjemmesiden. Jeg spurgte hende hvorfor det tog hele dagen at få 2 små badehåndklæder og 2 håndklæder, ingen vask tøj, ingen mat til gulvet. Hun gav mig en undskyldning om fumigating eller udryddelse, da hun åbnede en ny taske vaskeklud og gav mig 2. Mind dig det 8 - 9 pm nu fortalte jeg hende, at jeg måtte have Nixon varme op min mad, fordi hun aldrig satte mikrobølgeovnen i vores rum som hun sagde hun ville, hun sagde da, at hun ville gøre det lige nu. Jeg fortalte hende at glemme det, det er ikke længere nødvendigt. Jeg konfronterede hende med sikkerheden, ikke sikret og ingen instrukser om hvordan man bruger det og hvorfor hun ikke havde taget sig af det sammen med is og vand. Jeg fortalte hende om hjemmesiden også hævder 8 ng et tekøkken, men der var ikke noget at lave mad med, hun sagde det var ikke hendes skyld, at gæsterne stjæler varer. OMG virkelig dette var latterligt, hun gjorde undskyldninger for alt. Jeg fortalte hende, at det er latterligt at få nogle af disse problemer til at begynde med, men endnu mere latterligt, at det ikke skyldtes at være travlt, det var ren og simpel unprofessionalisme. For at afslutte min diskussion med hende lod jeg hende vide, at hun kunne fortælle sin kæreste også om ejeren, at jeg ved, at han noterede mig, at jeg allerede vidste at han var ejer, og jeg værdsatte det ikke. Efter min mening bør en ejer ikke skjule sig bag andre mennesker og bør ikke lyve til den eneste gæst der og være bekymret, hvis de har problemer, og hvis de gjorde det for at få de rigtige personer til at tage sig af dem. Jeg ønskede at forlade så slemt, men uden telefon service på grund af ingen internetadgang var vi fast. Mens vi sidder tilbage i baren, går Nessa med en mikrobølgebane til jeg antager vores værelse, da vi var de eneste gæster, jeg har set hele dagen, og jeg fortalte igen hende, at vi ikke havde brug for det mere, og hun sagde "nej, nej jeg sagde jeg ville få dig en mikrobølgeovn, og jeg vil gøre det. Jeg kunne ikke lide det faktum, at hun havde været i vores værelse to gange nu uden at være der, en gang for de berygtede håndklæder og nu mikrobølgeovnen. Der var to lokalbefolkningen, der stoppede i baren fra en drink og spurgte os, om vi opholder sig her, og da vi fortalte det pinligt ja, sagde hun hvorfor? Denne sorte er skrald og begyndte at fortælle os sin oplevelse. Desværre var hun korrekt. Jeg har aldrig set et sted sprang som dette. Der er også ingen computerisering til faner, huslejer, måltider osv. Det er alle gjort ved kvitteringsbøger, det er vanvittigt. Næste morgen kl. 8 til 9 var der en banke på døren. Det var Nessa spørger, om vi kom til den gratis morgenmad, hun vågnede os for at spørge os dette og fortalte mig, at det var over kl. 10: 15. Min kæreste ønskede intet at gøre med dette sted, så vi begyndte at pakke. En anden banker på døren, Nessa igen. Hendes mobiltelefon i hendes hånd fortæller mig den udvej, vi tidligere var inde i, forsøgte at få ahold af os. Godt ved vejen er der ikke engang telefoner i værelserne, så hun skal gå ned til vores enhed for at give os sin personlige mobiltelefon. Så uprofessionelt. Jeg gik tilbage til pakning og havde vores forudindstillede tur kommer tidligere for at få helvede ud derfra. Da jeg checkede ud, tilføjede hun beløb fra separate papirreviews og beregner drikkepenge og moms på hendes telefon. Da jeg allerede havde betalt for to nat i forvejen og kun opholdt sig 1, ville du tro at $ 94 ville blive taget fra det, kan du også tro, at siden hun løb min Discover for $ 100 ved check in, ville hun bruge det, nej . Du ville også tro, at vi trods alt skulle håndtere det, der ville være en slags høflighed, men desværre nej. Tro mig, når jeg siger, ikke gå derhen. Jeg brugte ikke hele tiden at skrive dette for ingenting, jeg redder dig hovedpine. Åh, og der er et tegn på værelset og hjemmesiden om underholdning osv på lørdag aften, men det er heller ikke sandt, det er kun om søndagen, men jeg stak ikke rundt for at finde ud af.…
Opholdt sig her for en weekend getaway og alt var vidunderligt! Super venligt personale og komfortable villaer samt! Var behageligt overrasket over alt. Opholdt sig i Bahamas ved flere lejligheder, og dette var et af de bedste besøg.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering