Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Raha Gold Residence Patong

Gem
Videresend
89/2 Phungmuang Sai Kor Road, Phuket By, Phuket 83150 Thailand
eDreams
Booking.com
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Billeder fra rejsende (53)
Værelse og suite (25)
Spisesal (3)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Nr.112 af 231hoteller i Phuket By
Sted
Renlighed
Service
Værdi

Det behøver ikke være svært at finde det ideelle prisvenlige hotel i Phuket By. Velkommen til Raha Gold Residence Patong, et godt valg for rejsende som dig.

Du kan nyde afslappende værelser med aircondition, og du kan holde dig forbundet i løbet af dit ophold, da Raha Gold Residence Patong tilbyder gæsterne gratis wi-fi.

Hvis du leder efter en god italiensk restaurant, kan du prøve The Pizza Company, Baoli eller Pit Stop Ristopizzeria mens du bor på Raha Gold Residence Patong.

Hvis du har tid, er 72nd Anniversary Queen Sirikit Park og King Rama 9 Park nogle populære parker der er nemme at besøge.

Raha Gold Residence Patong ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Phuket By.

Læs mere
Stedets faciliteter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Internet
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Værd at vide
HOTELKLASSE
33anmeldelser0spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1
  • 4
  • 3
  • 9
  • 16
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
mike_michael skrev en anmeldelse d. feb. 2019
Kota Kinabalu District, Malaysia33 bidrag20 nyttige stemmer
Modtagelse var meget uhøfligt. Drikkevand foran gæst mens du gør checkin proces. Meget uhøfligt og dårlig dårlig holdning. Intet smil på de står overfor. HOTEL MANAGEMENT SKAL TRAIN DEM HVOR STORE GUEST OG SHOW RESPECT TO GUEST. Checkin erfaring var meget meget dårligt! argumenterer for at få vores pas og 1 k bad depositum. Efter chkin måtte vi gå på tværs af vejen for at få vores værelse. Dens meget forfærdelige med vores tunge bagage. Bygningen vi forbliver ligner næsten sammenbrud. Liftknapvæggen var revne. Nær liv var ikke sikkert. Jeg undrer mig over, hvorfor denne bygning i meget dårlig stand. Se ud som aldrig blevet passet. Efter vi går alle i vores værelse. Værelset betingelsen er meget dårlig. lys ikke lyst, meget mørkt rum. Afløbshulet sidder fast. Trænger til at åbne dræningsdækslet for at få det til at strømme. Madras var dårlig ingen kvalitet overhovedet. fjernsynet var kun vises i værelset, fordi ingen chanel tilgængelige. Telefonen kan heller ikke bruge. Alle sengetøj linned har små plet og nogle af det blev revet! Ledelsen burde have et kig på dette. Meget dårligt betingelse hotel.
Læs mere
Dato for ophold: februar 2019Rejsetype: Rejste med venner
Google
3 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Sherpa23467392806 skrev en anmeldelse d. nov. 2018
12 bidrag1 nyttig stemme
+1
Det værste hotel du kan endda bo. Venligst hold dig væk fra dette sted! ! ! ! Alt er meget beskidt personale er absolut ikke en mennesker. Ingen ledelse nogensinde. Jeg fik lidt maveinfektion fra dette beskidte sted. Ingen telefon er i værelserne alt for at ringe til receptionen eller nødsituationen. Alt mit badeværelse stinker som et offentligt toilet. Mærkelige mennesker med prostitutioner om natten. Jeg bad om at ændre mit værelse, hvad de netop sendte vredt husholdning, som bare er sprained suppe, ikke engang rengøre ordet i toilettet. Jeg berly kunne gå for at bede om hjælp eller flytte til et andet hotel de hjælper ikke med noget ikke engang ekstra vand eller toilet peber. Aldrig nogensinde blive på dette ulækkert sted. Hver etage og trin her er kun meget beskidt og fuld af bakterier! ! ! Min mor bookede dette sted fra det russiske agentur Pegas Touristic Jeg er kom helt fra NYC og nu er jeg i chok, hvordan dette folk behandlede de gæster på dette hotel.
Læs mere
Dato for ophold: november 2018Rejsetype: Rejste med familie
Google
Nyttig
Videresend
Christian L skrev en anmeldelse d. jan. 2018
1 bidrag1 nyttig stemme
Vi reserverede et billigt værelse i dette (indiske) hotel uden vindue. Selvfølgelig forventer vi ikke meget, vi forventede kun et rent lokale at have nogle overnatninger. Da vi ankom var ingen tilgængelig i receptionen og efter nogle tid måtte vi gå til det næste Raha hotel på den anden gade side for indtjekning. I løbet af denne tid gik vi på toilettet, og min kone og jeg ville aldrig bruge disse toiletter igen. Da vi kom ind i lokalet var vi chokerede. Selvfølgelig reserverede vi et lille værelse uden vindue, men den første gang vi kom ind, smelte vi allerede den dårlige luft. Dårlig luft i det lille værelse og brusebad samt. Vi kunne se Meldug (Skimmelsvamp, Schimmelpilz), og vi kunne lugte det. Vi boede ikke selv 5 minutter i dette værelse, kun en nat i dette rum, og du bliver syg. I receptionen bad vi om et opgraderingsrum men de fortalte os, at det ikke var muligt, fordi vi reserverede via Agoda. Vi var væmmeligt og vi søgte efter et andet hotel og tabte pengene. Kun fotografen skal få en pris! Ulækkert
Læs mere
Dato for ophold: januar 2018
Værdi
Renlighed
Service
Rejsetype: Rejste som par
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
pollardandrew4 skrev en anmeldelse d. jan. 2018
Dublin, Irland9 bidrag3 nyttige stemmer
Undskyld længden af ​​denne email, men alle detaljer er vigtige. Jeg vil give dig en trinvis vejledning for at fortælle dig, hvordan vi blev behandlet. På vores reservation, vi erklærede i vores kommentarer / anmodninger om, at vi ikke ville ankomme indtil 1 - 2 am på 31 street i december men havde reserveret fra 30 th. Vi ankom til 1. 45 am. Vi fik at vide af "Irfan" med et smil på hans ansigt (jeg tror det er sådan du udtaler hans navn), fordi vi var der på 31 gaden, at vores reservation blev annulleret, og vores værelse var blevet givet til en anden, og at de havde ingen værelser. På det tidspunkt havde vi rejst i 6 timer, vi havde ikke indset, at vi havde angivet i vores første booking, at vi ville ankomme sent. Til sidst sagde han, at de havde et værelse i deres søsterhotel, Raha Gold. De bad mig om at tjekke det og se, at jeg var glad, jeg fortalte dem, at det var ok for frygt for, at vi ikke ville finde andre steder klokken 2 med 4 kufferter. Værelset var intet mindre end et fængselscelle. Det havde ingen windows, toilet skylles ikke og værelset var mørkt. Næste dag, jeg tjekket vores oprindelige reservation og så vores 1 am - 2 am sen ankomst som anført. Jeg gik til receptionen for at bede dem om at flytte os (Raha Gold har ingen modtagelse, så jeg måtte gå til Raha Grand). Jeg fik at vide, at jeg var nødt til at se Irfan, og at han ikke vil være der indtil kl. Receptionisterne argumenterede, hvis de kunne eller ikke kunne flytte os. En erklærede, at vi havde reserveret superior dobbelt. Den anden svarede, at "mange mennesker bog overlegen, men vi sætter dem i et standardrum". Nu begynder jeg at undersøge lidt mere. Jeg blev derefter informeret af et andet personale, at Irfan (den lille indiske mand) faktisk er nevøven til ejeren af ​​hotellet, og han bor på 8. etage i Raha Grand. Jeg mødte Irfan og Maria (Manager) kl 8 i receptionen. Han fortalte mig, at han ikke kunne ændre vores værelse. Jeg sagde til Irfan; "Er det rigtigt, at grunden til, at vores værelse var væk, var fordi vi ankom sent"? Han sagde "Ja". Så jeg viste ham vores booking kommentar. Jeg fortalte ham, at jeg ville blive flyttet. Jeg fortalte ham, at de solgte vores værelse, og at vi er på vores bryllupsrejse. Maria overtog og mirakuløst fandt os et værelse inden for 2 minutter i Raha Gold. Irfan viste mig på værelset og sagde til mig på vej tilbage til receptionen "Nu kan du efterlade en god anmeldelse på booking.com". Jeg fortalte ham, at det var Maria, der løste problemet, ikke ham. Irfan; "Maria er lederen". Mig: "Det er noget vrøvl, fordi jeg ved, at du er nevøen til ejeren af ​​hotellet". Mig; du skal indrømme, at du solgte vores værelse. Irfan; "booking. com send mig 10 - 15 bookinger hver dag. Fra dem vises måske 5-6". Mig; "så du solgte vores værelse" Irfan; "Jeg solgte ikke dit værelse" Mig; "Hvis du ikke solgte vores værelse, solgte en af ​​dine kolleger vores værelse". Irfan; " Ja Hr " . Jeg kunne fortsætte, men det var sådan, vi blev behandlet af Irfan. Alle de andre ansatte var dejlige. Den kendsgerning, at Raha Grand og Raha Gold annullerer bookinger og fylder værelser, der er reserveret via booking. com er en absolut skændsel. Jeg vil foreslå, at dette ikke er første gang dette hotel har gjort dette til dine kunder. Vi reserverer hele vores ferie gennem booking. com. At sige, at jeg var fuldstændig afsky for at lære om den åbenlyse uærlighed og tilsidesættelse af ejeren af ​​nevøen er en underdrivelse.
Læs mere
Dato for ophold: december 2017Rejsetype: Rejste som par
Google
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Rio D skrev en anmeldelse d. jul. 2017
Derby, Storbritannien114 bidrag63 nyttige stemmer
Jeg vil først og fremmest påpege, at jeg generelt ikke kan lide at forlade dårlige anmeldelser, medmindre en hændelse er sket under mit ophold. Jeg har opholdt sig i mange budgetvenlige vandrerhjem og hoteller gennem årene, og jeg er vant til dem ikke at være på lige fod med 5 stjernede kvalitet. Jeg foretrækker dog at forlade gennemsnitlige eller bedre anmeldelser, som jeg normalt anser dem for at være fremragende værdi for pengene. Med det hele sagt må jeg forlade en dårlig anmeldelse her for nedenstående grunde. Hovedproblemet med dette hotel er dets personale! De er så uvenlige og uhensigtsmæssige, størstedelen af ​​tiden forstyrrede de ikke engang kigger op fra deres skrivebord, selvom du stod lige foran dem! Vi havde en hændelse, hvor vi tror, ​​at pigerne måske har stjålet nogle ting af tøj fra vores værelse. Vi fortalte straks receptionspersonale, der ikke synes at pleje. De spurgte piger, der selvfølgelig sagde, at de ikke så dem, og det var det. Ingen ønskede at undersøge sagen yderligere, og hver gang vi tog det op, syntes det som en hindring for dem, og det føltes næsten som om de ikke troede på os! For resten af ​​vores ophold fortalte vi maids ikke at komme ind på vores værelse og heldigvis intet andet gik mangler. Badeværelset er et vådt rum, som var fint, indtil vi indså drænet var blokeret. Dette betød vi måtte holde vores brusere til ikke mere end 5 minutter ellers hele badeværelset blev oversvømmet! Modtagelse ser ufærdige ud. Det er som om de begyndte at bygge værker og ikke kunne forstyrres at afslutte dem, hvilket gør det lidt øje. Standard værelser har ingen windows (det siger det, når du bestiller) men værelserne er utroligt mørke. Wifi er fattige i værelserne. Det arbejdede kun på et bestemt sted ellers måtte vi stå uden for vores værelse for at bruge det. Der er et depositum på 1000 baht (som ikke er nævnt i reservationen) ellers kan du forlade dit pas med modtagelse. Ved at tjekke de radio'd gennem til tjenestepige tjenester for at kontrollere tilstanden af ​​værelset før aflevering tilbage dit depositum. Der var ingen behagelighed, de spurgte os ikke, hvordan vores ophold havde været, i betragtning af den medarbejder, der tjekket os ud var den, som vi klagede til oprindeligt om vores ting går mangler. I alle de hoteller vi havde opholdt sig i løbet af vores tid i Thailand var det langt værst. Undgå dette hotel for enhver pris!
Læs mere
Dato for ophold: marts 2017
Værdi
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Google
Nyttig
Videresend
Forrige
12
PRISKLASSE
12 US$ - 38 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
ThailandPhuketPhuket By
ANTAL VÆRELSER
54
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Raha Gold Residence Patong
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Raha Gold Residence Patong?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Best Tailor Phuket Patong Suit Shop (0,4 km), David Jone Fashion (0,4 km) og The Hole (0,4 km).
Hvilke restauranter er der i nærheden af Raha Gold Residence Patong?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Chou Chou Deli Shop, I Kroon Cafe & Hotel og Hangover Inn Restaurant.