Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Meon Valley Hotel & Country Club

Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
GrønneForløbere GrønPartner
Stedets faciliteter
Pool
Gratis parkering
Roomservice
Restaurant
Fitnesscenter
Kørestolsadgang
Wi-fi mod betaling
Internet mod betaling
Forretningscenter med internetadgang
Bar/lounge
Spa
Wi-fi på offentlige områder
Renseri
Mødelokaler
Boblebad
Golfbane
Tennisbane
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Opvarmet pool
Indendørs pool
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad tilgængelig
Sauna
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Familieværelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Parkudsigt
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
Kontakt
Sandy Lane, Shedfield, Southampton SO32 2HQ England
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Eastleigh Lufthavn10 km
Bournebouth International Lufthavn47 km
Se alle hoteller i nærheden
Anmeldelser med mere
1.183anmeldelse
218billeder
16Spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 301
  • 419
  • 251
  • 119
  • 93
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
  • Filtrér
  • Dansk
Vis anmeldelser, der nævner
Vi boede på hotellet en uge i forbindelse med familieferie. Det er gode store værelser, og en fin morgenmadsbuffet. Hotellet fremstår nyt og moderne. God golfbane. Det ligger afsides, men med bil er der ikke langt til Portsmouth, Southampton. Tog kan tages til London fra flere sm
Læs mere
Mine forventninger til et marriot hotel, faldt helt til jorden her, det eneste der holdt standarden, var den høje pris på alt fra værelserne til mad og drikke. Værelserne lugtede af mug og var fugtige, udsigten fra mit værelse, var spindelvæv, og snavs , det flød med døde insek
Læs mere
Svar fra Hannah S, Rooms Manager hos Meon Valley Hotel & Country Club
Svarede d. 26. sep. 2015
Thank you for sharing your feedback with us. I am sorry that we did not impress you on this occasion and that your experience fell below our usual standard. Your comments are both valuable and appreciated; they will be viewed by our management team.
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Jeg vil meget anbefale dette hotel, jeg reserveret det på dagen for mine forældre. Det viste sig at en ekstra seng var påkrævet. Hotellet indkvarteret uden ekstra omkostninger. Gæstfrihed var stor, puljen er børnevenlig og niece havde en stor tid i puljen.
Læs mere
Besøgte med 14 venner til en weekend golf pause. I betragtning af den lange varme sommer, der gjorde kursusvedligeholdelse vanskelig var kurset & greens i ganske god stand. Men mens wc på øvelsesområdet på fredagen var i en forfærdelig beskidte tilstand, kan det ikke have været r
Læs mere
Opholdt sig for en nat pre-cruise. Reserveret, da det var en Marriott, før Brittannia overtog. Da vi kom til vores værelse var puderne på gulvet i en bunke! ! De sagde 'har problemer med vores leverandør. Talrige løfter om at sortere det, til sidst kom en ung mand klokken 10 og k
Læs mere
Forrige
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suiteSpisesal
the view from our junior suite - nothing special.
Bedroom area
Forrige
We have booking in August, will you still be trading as a Marriott hotel ? or have you sold the hotel on ? Abit worried.
No longer Marriott....Britannia Hotels have bought it.
0 stemmer
Vis alle svar
Is this part of the same Marriott group which apparently attempted to sabotage Southampton FC's match in Swansea?
Hi, not sure your question isn't a bit tongue in cheek but the only time I was at Meon Valley I saw the official SFC travel coach parked outside and so I guess the football club and the hotel group possibly have a decent trading relationship? I'm more Hilton than Marriott but wouldn't expect any such deliberate action - and the episode certainly doesn't seem to have had an adverse effect...
1 stemme
Vis alle svar
What is the mobile phone signal like? I may have to go there soon while son at school and want to be contactable.
We have vodafone and we had no problem with signal.
1 stemme
Vis alle svar
We will be taking a cruise on NCL early next year and was wondering 2 things. 1. Cost from Southampton airport to your hotel and 2. Do You have a shuttle service to the port (Both ways) as we will be staying overnight at your property on out return. Thanks Doug Gilliatt (Marriott Gold)
I'd ask the hotel. We were only guests there. Hope you have a good trip. All the best. Julian
1 stemme
Vis alle svar
Hi Anyone recommend the spa at this resort?
Yes we used the pool jacuzzi steam room and spa. All very good and had really friendly helpful staff. We left thoroughly relaxed. Be careful when ordering wine, I certainly wasn't expecting my one glass to cost £10!
1 stemme
Vis alle svar
Forrige
ForrigeNæste
11
PRISKLASSE
60 $ - 172 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
marriott southamptonsouthampton marriott
PLACERING
StorbritannienEnglandSouthamptonShedfield
ANTAL VÆRELSER
113
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering