Thalassi Hotel
Vis priser for dine rejsedatoer
Om
Hvis du er på udkig efter et familievenligt hotel i Sfakaki, så led ikke længere end Thalassi Hotel-Apts.
Værelserne har fladskærms-tv, køleskab og aircondition, og det er muligt at komme online, da der er gratis internet, så du nemt kan slappe af og lade op.
Derudover kan du, som en værdsat gæst på Thalassi Hotel-Apts, nyde godt af pool og morgenmad på stedet. Gæster som ankommer i bil, har adgang til gratis parkering.
Hvis du kan lide græske restauranter, ligger Thalassi Hotel-Apts i nærheden af Pantelis Restaurant og Thalassi Restaurant.
Personalet på Thalassi Hotel-Apts ser frem til at møde dig under dit besøg.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 753
- 139
- 50
- 51
- 75
- Filtrér
- Dansk
Alt i alt var det ikke pengene værd.
Vi læste forskellige kommentarer om disse hotel og andre mennesker har de samme konflikter med ejere og ting.
Til at begynde med, den første dag vi havde en diskussion med Ejeren af restauranten. Vi var utilfredse med, at selv for vand til middag vi skal betale og sagde det til Ejeren om det faktum. Næste dag var vi bare på vej til stranden og så Ejer kom til os og begyndte at råbe på mig, at jeg var uhøflig i går, vi forblev rolig og Ejer fortsatte med at sige, at jeg skal lukke min mor eller jeg vil være ude af hans restaurant! Er det ikke vanvittigt at kommunikere på den måde med dine gæster?
Så konflikter med Ejer af hotellet. En kvinde, der også kan ikke kommunikere med sine gæster. Ved den meget tiggende alt var normalt, og hun hjalp os med forskellige spørgsmål. Men hvad angår andre situationer hun også råbte på os og det var umuligt at tale med hende.
Vi betalte for conditioner for en dag og returnerede fjernbetjening tilbage. Men konditioneringen arbejdede stadig, fordi vi altid forlod vores kort i rummet, så ikke at miste det. Men Ejer tjekkede vores værelse, tog vores kort og endda ikke fortælle os, før vi kom til hende og spurgte hvor er vores kort. Hun stirrede og talte uhøfligt og sagde til os: , , tror du, at du er klog? ? Nej, det er du ikke! ! Jeg er klog’. Vi kan ikke engang forklare situationen. Hvordan kan vi vide, at conditioneren kan arbejde uden fjernbetjening.
Et par dage senere brød hun ind i vores værelse, da vi var der og begyndte at råbe om balsam, at vi måtte betale for det, og at vi brugte det. Og også sagde, at vi vil være ude den dag! ! !
Endnu en ting, vi bemærker, at nogen tjekkede vores køleskab i rummet! ! Vi tror, det var rengøring. Abnormal!
Efter disse situationer modtog vi brev fra vores agentur, hvor det siges, at vi var uhøflige med personalet! ! Hvordan kan det være, hvis vi ikke engang talte meget med nogen? ! !
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering