Saccharum
Om
Savoy Saccharum er et perfekt valg for rejsende, der besøger Calheta. Det tilbyder romantisk stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne har faciliteter som for eksempel fladskærms-tv, aircondition og køleskab, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi på hotellet.
Savoy Saccharum har tagterrasse, concierge og roomservice for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også tagpool og morgenmad. Hvis du kører til Savoy Saccharum, er der parkering.
For dem som er interesserede i at besøge populære vartegn under deres besøg i Calheta, ligger Savoy Saccharum lige i nærheden af Sociedade de Engenhos da Calheta (0,4 km) og Calheta Madeira Portogallo (3,2 km).
Rejsende, der er på udkig efter rejer, bør prøve Restaurant New Era. Du kan også prøve en fisk- og skaldyrsrestaurant som for eksempel Restaurante Convento das Vinhas, Restaurant New Era eller Onda Azul Restaurante.
Det bedste af det hele er, at Savoy Saccharum gør det nemt at oplevel mange fantastiske seværdigheder i Calheta, som for eksempel Sugar Cane Factory (2,0 km), Casa das Mudas Arts Center (1,4 km) og Mudas Contemporary Art Museum (1,3 km), som ligger lige i nærheden.
Nyd dit ophold i Calheta!
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 1.995
- 635
- 199
- 59
- 35
- Filtrér
- Dansk






Maden på hotellet, uanset hvilken restaurant man kom i, var verdensklasse, også selvom det var i barområdet ved poolen, så var det veltilberedt, og udført af kokke - ligesom råvarerne var friske og lækre.
Det knagede dog lidt med servicen omkring receptionen - Vi startede med at få udleveret vores nøgle til Suite 804, oh da vi kom ind, meget trætte efter en lang flyvetur, bustur osv. kunne vi med det samme se at der var noget galt. Der stod halvspist mad på bordet, håndklæder på gulvet, og sengen var ikke redt. Så værelset var ikke klar til os/rengjort. Vi fik fat i receptionen og der var hurtigt rengøring på værelset, og så måtte vi en times tid finde andet at give sig til i en times tid, indtil der var rengjort. Desværre var hotellet ikke så venlige at tilbyde os en drink i baren, eller andet - de var mere interesseret i at finde ud af hvor fejlen var, hvilket ikke kommer os ved. Det må hotellet finde ud af bagefter. Dog var det ikke de 8€ for 2 drinks i baren, der ødelagde feriebudgettet. Da vi fik værelset efter 1 times, var det rent og pænt.
Hotellet har en funktion med at man kan sende sms/eller besked via WhatsApp, hvilket er en god service. Dog ville det være en fordel at hotellet så rent faktisk også svarer når man skriver til dem på den måde. Vi brugte WhatsApp, og der var kun en enkelt dag at der blev svaret. Det er ikke ok. Så skal man ikke tilbyde denne service hvis man ikke vil svare kunderne.
På hotellet kan man desuden aflevere sit nøglekort når man køber noget i barer/restauranter, og få tingene på regningen på værelset. Det er dejligt, så behøver man ikke slæbepenge med rundt. Dog var der ikke en eneste gang vi skulle aflevere vores kort, de fik kun værelsesnummer. Vi fandt ud af at de havde taget billedet fra vores pas og lagt ind på vores værelsesnummer, så de kunne se at det nu også var os, så det er jo en god sikkerhed. Alligevel skulle vi bruge tid på at få fjernet en regning fra vores værelse, som var noget vi ikke havde købt, hvilket er drønirriterende når man er på ferie. Jeg vil anbefale at man SKAL aflevere sit nøglekort til tjeneren som kører det på kortet/værelset, så skal både kort og billede passe. Alternativt giv folk et armbånd på, som de kan scanne, så vil der aldrig ske fejl..
Nu skal det ikke lyde som om det hele er skidt, for det var en rigtig dejlig ferie, og vi vil ikke afvise at komme tilbage. Måske en gang når Calheta er blevet lidt større, for der er ikke meget i byen, men hvis man "bare" vil slappe af og hygge sig, så er dette stedet...
Så som overskriften antyder, så er det et lækkert sted, men der var lidt knas..



Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering