Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel La Rouja

Billeder fra rejsende (110)
Værelse og suite (34)
Spisesal (7)
Oversigt
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Ikke-ryger værelser
Restaurant
Roomservice
Familieværelser
4-stjernet overnatningssted
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (130)
Filtrer anmeldelser
16 resultater
Medlemsvurdering
10
5
0
0
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
10
5
0
0
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 16 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 13. marts 2018 fra mobile enheder

Store hotel til en familie ski tur. Rene, hyggelige, komfortable og indbydende. Dejligt sted. Personale fremragende og Helena servitrice gjorde alt for at sikre vores 3 årige havde en dejlig middag hver nat. Intet var for mange problemer. Nice mad til morgenmad og 5 retters...måltider hver nat. Definitivt vender tilbage næste år. Tak skal du have. Kun lille fejl var, at vi ikke fik tilbudt en lys morgenmad eller varm drikke om morgenen afgang. Vores afhentning var kl 7: 15 og ingen at se os væk. En croissant og kaffe ville have været rart. Vi ses næste år.Mere

Anmeldt d. 10. marts 2018 fra mobile enheder

Vores familie på seks nød bare en fabelagtig uge her. Vi har været i Champoluc mange gange, men dette var vores første ophold på La Rouja. Selve hotellet er fabelagtig, fødevarer og personale lige så. Kunne ikke fejl noget! ! Vi vil være tilbage! !

Anmeldt d. 25. februar 2018

Tredje gang her Ledelse og personale er meget venlige. Fødevarer er gode, men ikke store, men bare hvad du har brug for efter en hård dag på bjerget. Som sidste år arbejder wifi ikke i soveværelser, på trods af at routerne er oprettet i korridorerne....Klart et kabling problem, at de ikke kan eller vil ikke blive fikset.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Svar fra HOTELLAROUJA, Responsabile relazioni pubbliche hos Hotel La RoujaSvarede 26. februar 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 25. februar 2018 fra mobile enheder

Beliggende i den meget centrale del af den smukke Champoluc Dette hotel tjener det formål som et godt hotel med nice uger udstyrede værelser. Venlige og hjælpsomme personale. Morgenmad er okay og indeholder hvad du har brug for brød, ost, skinke osv. Middag generelt fint.Mere

Svar fra HOTELLAROUJA, Responsabile relazioni pubbliche hos Hotel La RoujaSvarede 26. februar 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 19. februar 2018

Hvert år vender vi tilbage til Champoluc og vi forbliver normalt på Hotel Castor, men ved denne lejlighed besluttede vi at prøve et nyt og så bookede en uge på Hotel La Rouja. Vores ophold startede temmelig godt med en varm modtagelse og en gratis...flaske prosecco for at fejre vores jubilæum. Men tingene begyndte at gå galt på vores anden dag, når vi satte os til pisterne. FORFÆRDELIG KUNDESERVICE AF MANAGEREN Vi informerede manager, Cristine, at vi hver havde brug for et skipas, som var inkluderet i vores booking. Dette var en forfremmelse, der tilbydes af Ski 2, for at opmuntre besøgende i højsæsonen. Men vi blev fortalt af Cristine, at forfremmelsen ikke gjaldt for os, da vi ikke havde givet vores tilmelding til hotellet 3 dages varsel. Vi var begge meget overraskede, da dette ikke var tydeligt angivet på hjemmesiden og i hvert fald argumenterede vi for, at det var rimeligt at forvente at blive underrettet / mindet om denne betingelse forud for vores ankomst som naturligvis vi var kommet til skiløb. Men Cristine fortsatte med at bestride dette, men sluttede sig til at give Ski 2 et opkald for at se, om hun kunne forhandle noget til os. Næste dag fulgte vi op med sit personale, og vi udskiftede efterfølgende flere telefonopkald, hvor Cristine skreg ned på telefonen: "Det er ikke min skyld, det er din skyld, jeg er sur nu" gentagne gange, indtil hun blev hysterisk og hængt på os . Dette sker gentagne gange, da vi kalder hende tilbage i håb om, at hun vil roe sig ned, så vi kan forsøge at løse problemet, men hun fortsætter med hendes skænderi af misbrug, der slutter med hende at råbe på os for at "GÅ TILBAGE"! ! Dette var helt uacceptabelt, og vi blev efterladt traumatiseret af Cristines adfærd; overraskende det forkælet fuldstændig vores jubilæum fejringer. Vi var så rystede at vi forlod en note for hendes anmodning om en aflysning for resten af ​​vores ophold og vi straks pakket vores poser og venstre, efter at have betalt for de to nætter ophold. Vi vendte tilbage til Hotel Castor og nød det mest hospital ophold.   BYGGEPLADS Hotellet gennemgik en masse arbejde under vores ophold. Desuden var lydforbuddet ikke-eksisterende, så man kunne høre vandrørene og fodsporene ovenfra. Vi kunne næsten have sat op med dette, indtil vi var vågnet på den første morgen af ​​vores ophold på 8. 30.00 med boring og hamring. Selv efter klager fortsatte støjen og efterfølgende blev strømmen afskåret. Det viste sig senere, at de gjorde arbejde på værelset lige ved siden af ​​vores værelse. Jeg forstår ikke, hvordan lederen troede, at det var rimeligt eller acceptabelt at udføre et sådant arbejde uden at give nogen forudgående advarsel, heller ikke var der nogen rabat i starten for at tage højde for ulejligheden. En skitur til bjergene skal være afslappende! Da vi afregnede regningen, undskylde Cristine for dette og bankede EUR 50 ud af det endelige beløb, som vi værdsatte men ærligt ikke godt nok. IKKE ET FØRSTE START HOTEL Dette er bestemt ikke et firestjernet etablissement. Eksempler på forbedringsområder omfatter:  - ingen kedel og te / kaffe leveres i værelset.  - Nej forstyr ikke tegn, hvilket betød at vi fandt pigerne i vores soveværelse efter morgenmaden, og vi måtte bede dem om at forlade. Sikkert tegnet er et vigtigt i enhver virksomhed!  - i baren nedenunder var der ingen i receptionen, og vi måtte banke flere gange på natten porter døren og ventede i mindst 10 minutter før nogen syntes at tjene os.  - telefonen i værelset virkede ikke så hver gang vi måtte kommunikere med modtagelse som anmodning om bygningen arbejde at stoppe, vi måtte gå til personligt gå til receptionen - måske skyldes dette det igangværende bygningsarbejde.  - personalet gav os WRONG wifi-adgangskoden: "ROUJA 1981", da det faktisk var "rouja 1981". Dette tog os mindst 20 minutter at regne ud og var helt undgåelige havde medarbejderne været mere opmærksomme.  - Personalet i engelsk er meget fattigt, hvilket gjorde kommunikationen vanskelig.Mere

Svar fra HOTELLAROUJA, Responsabile relazioni pubbliche hos Hotel La RoujaSvarede 26. februar 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Fitnesscenter
Roomservice
Concierge
Forretningscenter med internetadgang
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Kørestolsadgang
Vaskeri
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Luksus
,
Romantisk
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Luksus
,
Romantisk
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
12
Prisklasse
110 $-272 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Italien > Valle d'Aosta > Champoluc
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Luksus
,
Romantisk
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
12
Prisklasse
110 $-272 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Italien > Valle d'Aosta > Champoluc
Billeder
Billeder fra rejsende (110)
Værelse og suite (34)
Spisesal (7)
Møde- og festlokaler (2)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 17 hoteller i nærheden
Hotel Bellevue
122 anmeldelser
0,04 km væk
Residence Les Coupoles
62 anmeldelser
0,09 km væk
Breithorn Hotel
192 anmeldelser
0,12 km væk
Hotel Villa Anna Maria
109 anmeldelser
0,22 km væk
Restauranter i nærhedenSe 29 restauranter i nærheden
Brasserie du Breithorn
208 anmeldelser
0,21 km væk
Il Balivo
731 anmeldelser
0,55 km væk
Sans Souci Birreria Brasserie
242 anmeldelser
0,16 km væk
Lo Bistrot
444 anmeldelser
0,42 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 10 seværdigheder i nærheden
Telemark Ski Hire
80 anmeldelser
0,52 km væk
MonterosaSPA
429 anmeldelser
0,81 km væk
Tako Ski Rental
53 anmeldelser
0,47 km væk
Sante'
32 anmeldelser
0,2 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel La Rouja.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering