Carpe Diem Santorini
Om
Det behøver ikke være svært at finde det ideelle hyggelige boutique-hotel i Pyrgos. Velkommen til Carpe Diem Santorini, et godt valg for rejsende som dig.
Værelserne har faciliteter som for eksempel fladskærms-tv, køleskab og aircondition, og gæsterne kan komme online med gratis wi-fi på boutique-hotellet.
Carpe Diem Santorini har roomservice, tagterrasse og concierge for at gøre dit ophold mere behageligt. Ejendommen har også pool og morgenmad. Hvis du kører til Carpe Diem Santorini, er der gratis parkering.
I løbet af dit besøg skal du prøve nogle populære restauranter, der serverer gyros i Pyrgos, som for eksempel Kantouni Traditional delicacies og Mythos Grill House, der ligger i nærheden af Carpe Diem Hotel.
Hvis du er interesseret i at udforske Pyrgos, så prøv at besøge et slot, som for eksempel Castelli of Pyrgos.
Carpe Diem Santorini ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Pyrgos.
Placering
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.Tripadvisors tilgang til anmeldelserAlle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke. Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside. Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet. Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
- 405
- 44
- 13
- 1
- 4
- Filtrér
- Dansk
Vi bookede med Expedia en pakket ferie på Carpe Diem Santorini og gjorde omfattende forskning i alle deres kostumer og identificerede en bestemt suite, vi ønskede og endda ændrede vores rejsedatoer for at vælge denne specifikke suite.
Vi landede i 9 pm og kom til hotellet omkring 10 pm hvor vi var venligt velkommen med drikkevarer og nogen til at vise os til vores værelse. Mens vi gik til værelset, vi bemærkede, at dette ikke var den suite, vi bookede og spurgte medarbejderen, hvad der er sket med vores oprindelige bookede værelse. Han sagde, at han havde ingen anelse og ville finde ud af for os, men desværre hotellet var fuldt booket og ingen værelser weee til rådighed. Grunden til at vi bookede Astra suite var på grund af privatlivets fred, vi vidste det var ikke den bedste og dyreste suite i hotellet, men den, vi valgte var perfekt til os og vores ønsker. Vi fik derefter at vide, at vi var blevet opgraderet til en anden suite, som i hotellets mening var den bedste, men efter vores mening var det ikke privat har det en gågade lige udenfor, så alle, der gik forbi kunne se ind. Derfor valgte vi den billigere og mere private suite lige i slutningen af hotellet. Vi sagde venligt, at vi ikke havde fået besked om opgraderingen på noget tidspunkt før, og hvis dette var expaokend ville vi have venligt afvist og holdt fast med vores oprindelige booking. At ikke tilbyde en alternativ suite og give vores originale til en anden var en stor skuffelse. Der var intet, vi kunne gøre, og vi boede i den suite, de gav til natten i håb om at sortere og løse dette den næste dag, da det var meget sent, og der var ingen manager på hotellet at tale med direkte.
Dagen efter gik vi hen til assistenten og forklarede vores skuffelse og anmodede om den originale suite, vi havde booket. Det, de klassificerer som en opgradering, er måske ikke det samme for alle, og privatlivet var af største betydning for os, og den suite, de tilbød, var det ikke. Vi blev mødt med den reaktion, der er ingen leder at tale med, og de ved ikke, hvornår de vil være på hotellet. Der var ingen manager til stede på hotellet under vores 4 nætter ophold, selvom vi anmodede om dette flere gange. Vi var frustrerede som nogen kunne forestille sig og gjorde vores frustration kendt. Senere samme dag assistent manager henvendte sig til os og sagde, at der er en anden suite til rådighed ovenpå svarende til vores oprindelige vi bookede, så vi besluttede at tage det, selvom det var en nedgradering fra vores oprindelige booking, men havde den privatliv, vi krævede og bookede ferien for.
Vi anså dette for at være tilfredsstillende og at forsøge at nyde vores tid her og acceptere rummet. Vi flyttede vores ting og formår at bosætte sig i rummet ved at pakke vores kufferter. Senere samme dag modtog vi en e-mail fra reservationsteamet, der anklagede os for at skabe et rystelse ved at true der personale og gæster (vi havde ingen interaktion med andre gæster og kun talte med 2 medarbejdere, som vi undskyldte, da vi vidste det ikke var dem personligt, men de helt forstod vores frustration) . De beskyldte os også for afpresning, da vi sagde, at vi ville efterlade en dårlig anmeldelse, hvis vi ikke fik det oprindelige værelse, vi bookede, men vi mente, at anmeldelser er en ytringsfrihed og den eneste måde at udtrykke vores frustration, da ingen leder ville tale med os, og reservationsteamet kun accepterer e-mails (selvom vi var på ferie med begrænset adgang til vores e-mail). De fortsatte med at true med at kick os ud af hotellet og rapportere os til politiet, hvis vi ikke fjerner anmeldelsen. Vi kontaktede Expedia, som forsikrede os om, at det er inden for vores ret til at efterlade en anmeldelse, og vi forklarede alt, hvad der skete. Vi vidste, at vi ikke viste nogen aggression over for personalet og helt sikkert ikke gjorde nogen af de ting, de anklagede os for. Vi tænkte ikke på det og ville ordne det, når vi vender tilbage til Storbritannien. Senere den aften kl. 10: 30 pm da vi vendte tilbage fra et dejligt måltid uden for hotellet blev vi mødt med en e-mail sendt på 8 pm beder os om at fjerne anmeldelsen inden 9 pm, hvis de vil fjerne os fra hotellet. Dette var vanvittigt og igen kontaktede Expedia for hjælp. Vi kontaktede endda den britiske ambassade og forsøgte at søge juridisk rådgivning, men da det var 11 / 12 om natten intet var til rådighed for os. De fortsatte med at chikanere os ved at ringe til vores værelse hver 10 minutter i en time, indtil vi besvarede og derefter fortalte os, da vi ikke fjernede anmeldelsen, de har besluttet at fjerne os fra hotellet og bad os om at forlade ved 11 pm. Ved dette tidspunkt var min kone i absolutte tårer og frygtede, at vi ville være på gaden i et fremmed land uden hvor vi kunne bo.
Vi var nødt til at fjerne anmeldelsen af frygt og var fysisk bange for vores velvære, som vi fortalte hotelpersonale, der var uvidende om, hvad reservationsteamet havde sagt eller gjort. De behandlede os også med juridisk handling, hvis vi ikke fjerner anmeldelsen. Fra kl. 11 til kl. 1 var vi bange og usikre på, hvad der ville ske, og om de ville smide os ud for de falske påstande, de har fremsat, og for at efterlade en negativ anmeldelse. De ønskede, at vi skulle sende dem en e-mail med undskyldning for at have udpresset dem og udsat deres personale og gæster, som alle var falske. Da vi vidste, at intet af dette var sket, klamrede vi os til vores våben og bad dem om at ringe til politiet, og om vi faktisk kunne ringe til politiet selv. Politiet blev ikke kaldt på vores vegne, men efter hotellet talte med dem besluttede de, at der ikke er nogen grund til dem til at deltage, da intet faktisk er sket, og det er en civil sag.
Vi har rejst mange gange til mange top hoteller omkring workd og som vi betalte over £ 2000 for denne ene vi var helt chokeret over den service, vi modtog. For at toppe det hele af luften con ikke fungerede fuldt ud og den opvarmede pool ikke fungerede overhovedet som annonceret, men som de hævdede, at vi truede deres personale, så vi forsøgte vores yderste for at undgå nogen samtaler med personalet omhyggeligt de hævder flere løgne og som vi er i et fremmed land vi var bange for os selv og besluttede vi ønskede at beskæftige sig med dette i komforten af Storbritannien og hvor vi kan tale med Expedia i dybden for at forstå vores situation som hotellet allerede havde skrevet til Expedia med de falske påstande.
De trusler, vi modtog, og de falske anklager mod os gjorde ferien til den værste i vores historie, og vi er stadig usikre på, om at efterlade en gennemgang, efter at vi har fjernet den første, ville føre til juridiske foranstaltninger og mulig straffesag som de påstande, de fremsatte. Det værste er, at personalet på hotellet (alle 3 af dem) var ikke bange for os og faktisk var meget høflig, men da de ikke havde myndighed til at beslutte eller sige noget, de altid fortalte os at e-mail reservation team direkte.
Da vi kom tilbage til Storbritannien kontaktede vi straks Expedia, som vi opdaterede, mens vi var derude, da de ikke havde held med at kontakte personale på hotellet, mens vi var der. Expedia tilbagebetalte os 50 % af turen som en gestus af god vilje, efter at de havde registreret alle vores beviser og erfaringer.
Vi har også kontaktet Rip off England og har en åben undersøgelse med dem der planlægger at udsende vores oplevelse i showet i 2025 .



Min datter blev gift der. Vores gæster kunne ikke stoppe med at kommentere på, hvor smuk stedet var, og det så ud som en eventyrsindstilling. Bryllupsplanlæggeren Sophia var fremragende, og hendes opmærksomhed på detaljer var perfekt.
Højt anbefalet.
Kørslen ned til Carpe Diem er ikke for de svage, det er en stejl skråning, men det er det værd!
Beliggenheden af hotellet er fantastisk let at komme overalt på øen.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering