Hurtig ud og ind checking, intet bøvl og hjælpsomt personale. Pænt og rent, meget nyt og super lækre værelser. Morgenmaden var god og simpel, men med alt hvad man kunne ønske sig, helt perfekt til en kort tur på malta.
De gav alt hvad de kunne specielt hende der sad i receptionen - hun var meget service minded. Grunden til at jeg ikke giver dem 5 stjerner er deres restaurant (aftensmad) vi havde ophold kun med morgen mad men en aften var vi trætte efter en lang dag og ville spise i restauranten (17 EUR) der var buffet med forskellig kød og grøntsager men lidt kedeligt og cafeteriet agtig. Hotellet kan bestemt anbefales.
Ferie næsten overstået, havde et vidunderligt ophold på Azur hotel. Milena bag receptionen er så hjælpsom, venlig og er et aktiv for din virksomhed. Kan slet ikke tage fejl af hotellet, rene værelser, friske håndklæder osv. Havde et dejligt ophold, og vi vil helt sikkert vende tilbage. Tak.
Meget høj professionalisme med høflige og venlige værdier, villig til at hjælpe i de sværeste situationer. Hurtige og hurtige svar på eventuelle spørgsmål. Virkelig positiv indstilling og håndterer problemer med stor dedikation og tålmodighed. Tak skal du have!
Jeg boede i Azur i næsten en uge. Indretningen af rummet er ret enkel, men funktionel. Jeg tror, at to elevatorer ved morgenmadstid ikke er nok. Og mærkelige skilte - reception og restaurant fra niveau 0 i visningen markeret som 3. Det kan overraske. Morgenmaden er meget ensformig. Jeg er en af dem, der tror, at hver morgenbuffet har noget at tilbyde, og jeg forstår ikke folk, der klager over morgenmadstilbud, men denne gang er jeg også nødt til at klage. Hver dag det samme meget lille udvalg. En pølse, bønner, røræg fra pulver. Æg stegt den sidste dag blev sandsynligvis taget fra et dukkesæt, fordi blommen var plastik. En kage, frugt var begrænset til frugtsalat med den samme frugt hver dag og melon separat. Grøntsager var kun tomat og agurk og salat. Intet andet. Vi er i syden og tomaterne fuldstændig smagløse som fra det polske supermarked. Ingen pandekager eller andet. Engang var der salami, så kun noget dåse skinke. Personalet på restauranten havde meget travlt, men stadig meget rart. Damen, der gjorde rent vores værelse - Rose var meget rart, værelset var godt rengjort. Jeg var overrasket over, at sengetøjet ikke blev ændret under vores 6 dages ophold. Ikke desto mindre fortjener Rose et venligt ord. Service i receptionen - jeg havde mulighed for at tale med 4 receptionspersonale. Jeg kan ikke huske navnet på én dame. Daniel og Milena fantastiske medarbejdere. Daniel på nattevagten meget hjælpsom, smilende. Ms Milena i løbet af dagen, hvad der var nødvendigt med et smil forsøgte at arrangere. Check-in faldt på overførslen af skiftet kl. 19.00, og Milena bad mig vente, fordi kun Mr. Godfrey melder sig. Okay. Jeg forstår. Jeg har to check-ins foran mig. Jeg står og venter, men Godfrey spørger mig, hvorfor jeg står. Okeeeey. Under check-in bad jeg om at debitere det kort, der er angivet i reservationen. Han nægtede og sagde, at kortet ikke behøvede at være mit, men hvis jeg viser ham et billede af kortet, er det ok. Mærkelig. Jeg efterlod kortet derhjemme, så jeg ventede et minut, indtil min søster sendte et billede, selvom alle de data, der skulle downloades, blev givet ved booking via deres hjemmeside. Mr. Godfrey i 1 minuts ventetid på kortoplysninger spurgte mig, om han kunne betjene personen bag mig. Jeg følte mig meget respektløs. Det var en tome til min check-in. Kom nu... jeg har ventet, hvad min. Jeg havde et fly lørdag morgen og forlod hotellet før morgenmad. Jeg bad Milena om at bestille madpakke. Om aftenen før afgang sendte jeg en mail med en anmodning om at udskrive en billet til lufthavnstransfer. Tjek jeg gik ned omkring 6 . På nattevagten var Mr. Godfrey. Billet ikke udskrevet - jeg tog e-mailen fra hjemmesiden og før ankomst kontaktede jeg receptionen via e-mail. Det viste sig, at dette ikke er e-mailen og er ikke udskrevet min billet. Da jeg bad om en udskrift i mellemtiden, tjekkede Godfrey to andre værelser ud, og jeg følte mig som en ubuden gæst, der indtager hans plads ved receptionsskranken. Madpakke fik jeg ikke, selvom jeg bad om det. Andre check-outs fik heller ikke madpakker og jeg så sedlen med værelsesnumre og information om madpakker. Alt i alt var personalet venligt og vidende undtagen Godfrey. Min anmeldelse er lang, og mange tak fordi du læste med til slutningen. Jeg er ikke en problematisk polsk kvinde på ferie - jeg er hotelejer på ferie og at observere driften af hotellet og personalet ligger i min natur.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering