Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Videresend
50 Belvedere Street, Il Gzira, Island of Malta GZR 1117 Malta
E-mail til hotellet
Laveste priser for dit ophold
Direkte hoteltilbud!Pakketilbud
57 US$
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 13.11.22
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Booking.com
Traveluro
Expedia.com57 US$
Orbitz.com
Vis 14 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Billeder fra rejsende (193)
Værelse og suite (100)
Videoklip (2)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Besøg vores Rejs sikkert-side for at se, hvordan vi hjælper dig med at træffe mere velinformerede rejsebeslutninger under COVID-19.
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Alt sengetøj desinficeret gennem vask ved høj temperatur
  • Ansigtsmasker påbudt personale på offentlige områder
  • Gulve afmærket med henblik på social distancering
  • Hånddesinficeringsmiddel til rådighed for gæster og personale
  • Regelmæssig desinficering af områder med høj trafik
  • Personalet påbudt hyppig håndvask
Læs mere
Opdateret 12.05.22 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
En bemærkning fra Azur Hotel by ST Hotels
Opdateret 12.05.22 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr. 1 af 5hoteller i Il Gzira
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice
Stedets faciliteter
Privat betalingsparkering på området
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Udendørs pool
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Transport til/fra lufthavn
Kuffertopbevaring
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Parkering
Wi-fi
Bar/lounge
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Taxakørsel
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Skrivebord
Rengøring
Sikkert
Køleskab
Elkedel
Fladskærms-tv
Åbent brusebad
Telefon
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELSTIL
Moderne
Sprog, der tales
Engelsk, Italiensk, Serbisk
Hotellinks
Særtilbud:Pakketilbud
257anmeldelser15spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 120
  • 79
  • 25
  • 18
  • 15
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Magnus skrev en anmeldelse d. apr. 2022
1 bidrag
Hurtig ud og ind checking, intet bøvl og hjælpsomt personale. Pænt og rent, meget nyt og super lækre værelser. Morgenmaden var god og simpel, men med alt hvad man kunne ønske sig, helt perfekt til en kort tur på malta.
Læs mere
Dato for ophold: april 2022
Værdi
Sted
Service
Nyttig
Videresend
Svar fra Michael Stivala, Owner hos Azur Hotel by ST Hotels
Svarede d. 10. maj 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Best Regards from, ST HOTELS MALTA
Læs mere
ibensihm skrev en anmeldelse d. okt. 2021
Kliplev23 bidrag
De gav alt hvad de kunne specielt hende der sad i receptionen - hun var meget service minded. Grunden til at jeg ikke giver dem 5 stjerner er deres restaurant (aftensmad) vi havde ophold kun med morgen mad men en aften var vi trætte efter en lang dag og ville spise i restauranten (17 EUR) der var buffet med forskellig kød og grøntsager men lidt kedeligt og cafeteriet agtig. Hotellet kan bestemt anbefales.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2021
Værelser
Service
Søvnkvalitet
Nyttig
Videresend
Svar fra Michael Stivala, Owner hos Azur Hotel by ST Hotels
Svarede d. 10. maj 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. On another note, it pains us to hear that we have failed in offering you the best possible experience. We will take on this feedback and ensure that the mentioned issues will be addressed and improved upon, ensuring that your next stay with us will be a memorable one. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Kind Regards from, ST HOTELS MALTA  
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
carolyn H skrev en anmeldelse d. jun. 2022
Denny, Storbritannien5 bidrag3 nyttige stemmer
Ferie næsten overstået, havde et vidunderligt ophold på Azur hotel. Milena bag receptionen er så hjælpsom, venlig og er et aktiv for din virksomhed. Kan slet ikke tage fejl af hotellet, rene værelser, friske håndklæder osv. Havde et dejligt ophold, og vi vil helt sikkert vende tilbage. Tak.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2022Rejsetype: Rejste som par
Google
Nyttig
Videresend
Martina O skrev en anmeldelse d. jun. 2022
2 bidrag
Meget høj professionalisme med høflige og venlige værdier, villig til at hjælpe i de sværeste situationer. Hurtige og hurtige svar på eventuelle spørgsmål. Virkelig positiv indstilling og håndterer problemer med stor dedikation og tålmodighed. Tak skal du have!
Læs mere
Dato for ophold: juni 2022Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
Nyttig
Videresend
Paulina skrev en anmeldelse d. maj 2022
Kolobrzeg, Polen73 bidrag44 nyttige stemmer
Jeg boede i Azur i næsten en uge. Indretningen af rummet er ret enkel, men funktionel. Jeg tror, at to elevatorer ved morgenmadstid ikke er nok. Og mærkelige skilte - reception og restaurant fra niveau 0 i visningen markeret som 3. Det kan overraske. Morgenmaden er meget ensformig. Jeg er en af dem, der tror, at hver morgenbuffet har noget at tilbyde, og jeg forstår ikke folk, der klager over morgenmadstilbud, men denne gang er jeg også nødt til at klage. Hver dag det samme meget lille udvalg. En pølse, bønner, røræg fra pulver. Æg stegt den sidste dag blev sandsynligvis taget fra et dukkesæt, fordi blommen var plastik. En kage, frugt var begrænset til frugtsalat med den samme frugt hver dag og melon separat. Grøntsager var kun tomat og agurk og salat. Intet andet. Vi er i syden og tomaterne fuldstændig smagløse som fra det polske supermarked. Ingen pandekager eller andet. Engang var der salami, så kun noget dåse skinke. Personalet på restauranten havde meget travlt, men stadig meget rart. Damen, der gjorde rent vores værelse - Rose var meget rart, værelset var godt rengjort. Jeg var overrasket over, at sengetøjet ikke blev ændret under vores 6 dages ophold. Ikke desto mindre fortjener Rose et venligt ord. Service i receptionen - jeg havde mulighed for at tale med 4 receptionspersonale. Jeg kan ikke huske navnet på én dame. Daniel og Milena fantastiske medarbejdere. Daniel på nattevagten meget hjælpsom, smilende. Ms Milena i løbet af dagen, hvad der var nødvendigt med et smil forsøgte at arrangere. Check-in faldt på overførslen af skiftet kl. 19.00, og Milena bad mig vente, fordi kun Mr. Godfrey melder sig. Okay. Jeg forstår. Jeg har to check-ins foran mig. Jeg står og venter, men Godfrey spørger mig, hvorfor jeg står. Okeeeey. Under check-in bad jeg om at debitere det kort, der er angivet i reservationen. Han nægtede og sagde, at kortet ikke behøvede at være mit, men hvis jeg viser ham et billede af kortet, er det ok. Mærkelig. Jeg efterlod kortet derhjemme, så jeg ventede et minut, indtil min søster sendte et billede, selvom alle de data, der skulle downloades, blev givet ved booking via deres hjemmeside. Mr. Godfrey i 1 minuts ventetid på kortoplysninger spurgte mig, om han kunne betjene personen bag mig. Jeg følte mig meget respektløs. Det var en tome til min check-in. Kom nu... jeg har ventet, hvad min. Jeg havde et fly lørdag morgen og forlod hotellet før morgenmad. Jeg bad Milena om at bestille madpakke. Om aftenen før afgang sendte jeg en mail med en anmodning om at udskrive en billet til lufthavnstransfer. Tjek jeg gik ned omkring 6 . På nattevagten var Mr. Godfrey. Billet ikke udskrevet - jeg tog e-mailen fra hjemmesiden og før ankomst kontaktede jeg receptionen via e-mail. Det viste sig, at dette ikke er e-mailen og er ikke udskrevet min billet. Da jeg bad om en udskrift i mellemtiden, tjekkede Godfrey to andre værelser ud, og jeg følte mig som en ubuden gæst, der indtager hans plads ved receptionsskranken. Madpakke fik jeg ikke, selvom jeg bad om det. Andre check-outs fik heller ikke madpakker og jeg så sedlen med værelsesnumre og information om madpakker. Alt i alt var personalet venligt og vidende undtagen Godfrey. Min anmeldelse er lang, og mange tak fordi du læste med til slutningen. Jeg er ikke en problematisk polsk kvinde på ferie - jeg er hotelejer på ferie og at observere driften af hotellet og personalet ligger i min natur.
Læs mere
Dato for ophold: maj 2022Rejsetype: Rejste med venner
Værelsestip: Take the stay without breakfast. It’s better to go somewhere to eat
Vis flere værelsestip
Google
Nyttig
Videresend
Forrige
PRISKLASSE
60 US$ - 137 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
TIDLIGERE KENDT SOM
Azur Hotel
PLACERING
MaltaIsland of MaltaIl Gzira
ANTAL VÆRELSER
177
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Azur Hotel by ST Hotels
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Azur Hotel by ST Hotels?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Step Down Bar (0,5 km), Souvenirs That Don't Suck (0,3 km) og Sliema Promenade (0,3 km).
Hvilke faciliteter er der på Azur Hotel by ST Hotels?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, morgenmad og lounge.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Azur Hotel by ST Hotels?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og køleskab.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Azur Hotel by ST Hotels?
Gæsterne kan få morgenmad og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Azur Hotel by ST Hotels?
Ja, der er privat betalingsparkering på området til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Azur Hotel by ST Hotels?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Prosciutteria, The Brew Grill & Brewery og UC Cafè.
Er der mulighed for at dyrke motion på Azur Hotel by ST Hotels?
Ja, gæsterne har adgang til fitnesscenter og udendørs pool under deres ophold.
Tilbyder Azur Hotel by ST Hotels transport til/fra lufthavn?
Ja, Azur Hotel by ST Hotels tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbydes der rengøringsservice på Azur Hotel by ST Hotels?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Hvilke sprog tales af personalet på Azur Hotel by ST Hotels?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, italiensk og serbisk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Azur Hotel by ST Hotels?
Mange rejsende kan godt lide at besøge St. John's Co-Cathedral (1,7 km), Lascaris War Rooms (1,9 km) og War HQ Tunnel (1,9 km).