Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hotel Heiligendamm

Gem
Videresend
Prof.-Dr.-Vogel-Str. 6, 18209 Ostseebad Heiligendamm, Mecklenburg-Vorpommern Tyskland
Laveste priser for dit ophold
566 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 02/12/21
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com566 $
eDreams
Booking.com
Vis 12 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (881)
Værelse og suite (254)
Spisesal (79)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.

Om

Det behøver ikke være svært at finde det ideelle familievenlige hotel i Ostseebad Heiligendamm. Velkommen til Grand Hotel Heiligendamm, et godt valg for rejsende som dig.

Værelserne har minibar og aircondition, og Grand Hotel Heiligendamm gør det let at komme online med gratis wi-fi.

Du kan også nyde godt af nogle af de faciliteter, som hotellet tilbyder, for eksempel tagterrasse, concierge og roomservice. Derudover har gæster adgang til pool og morgenmad.

Mens du bor på Grand Hotel Heiligendamm, kan du prøve Friedrich Franz (0,0 km), som ligger lige i nærheden.

Grand Hotel Heiligendamm giver dig det bedste af Ostseebad Heiligendamm lige ved din dør, så dit ophold kan blive både afslappende og underholdende.

Læs mere

Placering

Fuld visning
Kontakt
Prof.-Dr.-Vogel-Str. 6, 18209 Ostseebad Heiligendamm, Mecklenburg-Vorpommern Tyskland
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Frankfurt International Lufthavn509 kmSe alle flyrejser
Laage Airport37 kmSe alle flyrejser
Se alle hoteller i nærheden
875anmeldelser5spørgsmål og svar2værelsestip
Medlemsvurdering
  • 497
  • 170
  • 115
  • 53
  • 40
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Tobias Jacobsen skrev en anmeldelse d. aug. 2021
1 bidrag
Vi havde en følelse af at vi var til besvær. Vi blev mødt af arogance. Vi ville bare forkæles. Det var himmelvendte øjne vi blev mødt med om morgenen da vi foretrak et andet bord end det der blev vist frem. Mine skjorte dukked ikke op før jeg ringede efter dem. Og vi ikke besked om vi havde fået et bord på den fine michelun restaurant, kun et måske. Da vi skulle bruge vires bil tog det 20 min at få den. Ventede også på en taxi i 45 minutter
Læs mere
Dato for ophold: august 2021Rejsetype: Rejste som par
Nyttig
Videresend
susanne menne j skrev en anmeldelse d. jun. 2019
Viborg, Danmark73 bidrag9 nyttige stemmer
Det var en helt igennem fantastisk oplevelse på mange måder, kan helt klart kun anbefales. stedet og roen i sig selv var super dejlig. Hotellet var flot og rent, personalet var flink/smilende og meget behjælpelig på alle led og kanter. Maden på de forskellige restauranter var super godt, gennemført og veltiltberedt. Alt var imponerende, pånær spa området, det havde vi glædet os til (det skal lige siges det var en helligdag) det var prop fyldt af små børn med badebolde og de var i jacuzzien, så der ikke var plads til andre. Vandet og lokalet var koldt, både i det store bassin og i boblebadet, det var rigtig ærgeligt, så vi gik igen. Der var ikke lige der plads til wellness og afslapning, da de skreg meget højt. Men det var det eneste minus. Alt andet var så godt, og fine flotte store værelser, med dejlige badeværelser, intet at sætte en finger på. Kommer gerne igen.
Læs mere
Dato for ophold: maj 2019
Sted
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste med venner
Værelsestip: Tænker alle værelser har en fin placering, men alle ønsker jo havudsigt, og det er da klart at...
Vis flere værelsestip
Nyttig
Videresend
Svar fra GHHeiligendamm, Geschäftsführer hos Grand Hotel Heiligendamm
Svarede d. 6. jun. 2019
Kære susanne menne j Tak for den nice rating. We are very pleased to hear that you liked our restaurants and our food so much. We would like to pass on your praise to our staff. We are very sorry about that your SPA stay could not give you the relaxation you hoped for. We would like to apologize us for that. However, we are pleased that you otherwise enjoyed your stay in the "White City by the Sea" and look forward to your next visit at Grand Hotel Heiligendamm. Med venlig hilsen Thies C. Bruhn General Manager
Læs mere
Lena F skrev en anmeldelse d. dec. 2017
11 bidrag7 nyttige stemmer
Tusind tak til hele personalet på Grand Hotel Heiligendam, som gav os et fantastisk ophold ❤️ snyd ikke jer selv for den fantastiske restaurant med Michelin stjerner ❤️ Håber snart vi skal afsted igen🎄
Læs mere
Dato for ophold: december 2017Rejsetype: Rejste som par
Nyttig
Videresend
atlanticophelia skrev en anmeldelse d. okt. 2017
Copenhagen367 bidrag134 nyttige stemmer
Det er storslåede omgivelser man installeres i her på Heiligendamm. Smukt udstyrede værelser, højloftede rum, bibliotek, spa, sauna, stor pool med cafe, 3 forskellige restauranter osv. Alligevel får man lidt følelsen af at de overgør det hele og virkelig prøver at tjene penge på en måde så det mærkes lidt for tydeligt. Parkering kostede fx. 40 euro pr nat og der var ikke rigtig noget alternativ. Det er ærgrelser man ikke burde have når man nu i forvejen har betalt mange penge for et ophold.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2017
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Ole V skrev en anmeldelse d. sep. 2017
Ikast, Danmark82 bidrag10 nyttige stemmer
Helt fantastisk oplevelse. Wellness afdelingen var indbydende og lækker, og området rundt om ved vandet er fantastisk til hyggelige gå-ture. Værelset var rent, stort og meget indbydende. Muligheden for at vælge mellem flere spisesteder er kærkommen og der er mad for enhver smag. Morgenmaden er bestemt en af de bedste jeg har fået på et hotel. Vi kommer meget gerne igen også selvom prisen er i den høje ende - Men oplevelsen er værd en krone værd.
Læs mere
Dato for ophold: september 2017
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
TIDLIGERE KENDT SOM
Kempinski Grand
PLACERING
TysklandMecklenburg-VorpommernOstseebad Heiligendamm
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Grand Hotel Heiligendamm
Hvilke faciliteter er der på Grand Hotel Heiligendamm?
Blandt de mere populære faciliteter er indendørs pool, poolbar og gratis wi-fi.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Grand Hotel Heiligendamm?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Grand Hotel Heiligendamm?
Gæsterne kan få poolbar, morgenmad og restaurant under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Grand Hotel Heiligendamm?
Ja, der er parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Grand Hotel Heiligendamm?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er KOSI Restaurant & Weinwirtschaft, Friedrich Franz og Jagdhaus Heiligendamm.
Er der mulighed for at dyrke motion på Grand Hotel Heiligendamm?
Ja, gæsterne har adgang til indendørs pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbyder Grand Hotel Heiligendamm lufthavnstransport?
Ja, Grand Hotel Heiligendamm tilbyder lufthavnstransport til gæsterne. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Ligger Grand Hotel Heiligendamm i nærheden af byens centrum?
Ja, det ligger 0,05 km fra centrum af Ostseebad Heiligendamm.
Tilbydes der rengøringsservice på Grand Hotel Heiligendamm?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Er kæledyr tilladt på Grand Hotel Heiligendamm?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.
Tilbyder Grand Hotel Heiligendamm forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.