Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mandarin Oriental, Tokyo

Besøg hotellets website
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice Vinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Forretningscenter med internetadgang
Restaurant
Fitnesscenter
Roomservice
Spa
Wi-fi mod betaling
Internet mod betaling
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Gratis internet
Kørestolsadgang
Bar/lounge
Lufthavnstransport
Renseri
Mødelokaler
Boblebad
Vaskeri
Concierge
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Børnepasning
Sauna
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Familieværelser
Tilgængelige rygerværelser
Handikapegnede værelser
Minibar
Værd at vide
HOTELSTIL
God udsigt
Klassisk
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Anmeldelser (2.253)
Filtrer anmeldelser
519 resultater
Medlemsvurdering
458
45
10
2
4
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
458
45
10
2
4
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 519 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Min datter og jeg var gæster på Tokyo Mandarin Oriental Hotel den 19. september - 22. november og 2. oktober - 4. december 2018. Mens vores ophold i Japan var en vidunderlig to ugers autentisk japansk kulturel oplevelse, vil jeg sige, at vores korte ophold...på Mandarin Oriental Hotel var enestående på alle niveauer. Nådig service mødt os fra starten af ​​vores ankomst til modtagelse. Smil, varme, høflighed, hurtighed og et meget højt niveau af professionalisme hilste os velkommen efter en 12 timers flyvning. Concierge, Housekeeping, Spa personale, nogensinde så behagelig og virkelig bekymret for vores komfort og generelle henvendelser. Jeg har aldrig oplevet sådan sømløs service i alle mine rejser. Faktisk oversteg den samlede service vores forventninger. Frem for alt vil jeg gerne rose Robin, Flora og teamet - spændende personale til morgenmad hver morgen. Vi blev mødt muntert og personligt eskorteret til tabeller med udsigt over spektakulære panoramaudsigt over Tokyo. Robin og Flora sikrede vores ordrer var parat til at smage. De begge lykkedes at huske vores ordrer på dag 2 af vores tur! Utrolig! Vores start på hver morgen var engagerende, interessant og altid informativ som både Robin og Flora rettet vores litany spørgsmål om hotel faciliteter og skal - dos mens i Tokyo. De brugte meget tid på at betjene, rengøre og nulstille bordet flere gange på en given morgen. Igen har jeg aldrig haft fornøjelsen af ​​at blive omsorgsfuldt så fuldstændig som en rejsende og gæst. Kudos til Robin, Flora og hotel management for at tilbyde sådan personlig service. Virkelig fremragende. Uden tvivl har du gjort os loyale kunder! Jeg er virkelig taknemmelig for at have mødt sådan et interessant, intelligent, højt professionelt og kyndigt personale. Den nåde og elegance, som du tjener andre i, er virkelig eksemplarisk. Tak skal du have! Susan og Lara fra CanadaMere

Dato for ophold: september 2018
Svar fra MOTYO, Social Media Communications hos Mandarin Oriental, TokyoSvarede d. 10. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Tilbragte 4 dage på dette hotel til min 1 street besøg i Tokyo. Værelset er perfekt og rent. . . slags kombination af japansk stil, kan du se hele byen fra vinduet. . sådan en fantastisk udsigt, jeg elsker virkelig deres salt bad. . god...lugt og give dig meget afslappende øjeblik! Nå ved jeg heller ikke, hvad der er HK-arbejdsproces på dette hotel, men vi havde overladt flasker, som vi ikke drikker længere siden 1 gade dag på bordet, indtil dagen før vi forlader. Dens stadig der, og jeg har brug for at fortælle dem at rydde det op for mig. Tho jeg ved, at de troede, vi vil drikke det igen måske. . Morgenmad er god, kun de er åbne på 7 a. m (som lidt sent for os og andre hotel er åben kl 6 eller 6, 30 am) og hvis du kommer som 8 am skal du line up og vente lidt. Samlet set erfaring fra min hotelbranche. . Dette hotelværelse er god, god beliggenhed og alt personale er venligt og super flot! ! ! ! ! Fremragende service & meget venlig. Derfor sagde jeg dette er det bedste hotel jeg nogensinde har opholdt sig. Jeg vil gerne sige tak for medarbejderne på Mandarin bar. for at rydde op, da jeg spildte min drink over sofaen. . . . Og især til Flora Shin fra K'shiki for at tage så god pleje af mig under mit ophold der. Det er jeg virkelig taknemmelig for. Jeg vil helt sikkert vende tilbage til MO igen til min næste tur tilbage til Tokyo. !Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra MOTYO, Social Media Communications hos Mandarin Oriental, TokyoSvarede d. 10. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 4. oktober 2018

Vi holdt her for vores første nat efter ankomsten i Japan og elskede det! Miljøet er fantastisk - men det er en slags givet her. Vi kunne godt lide placeringen, lobbyområdet er smuk, visningerne er fantastiske og værelserne er dejlige - vi havde en virkelig...fin suite med udsigt over hjørne, et smukt badeværelse og omklædningsrum område - ideel. Møblering i lounge og soveværelse var lidt på den funktionelle side for mig personligt, men det er et spørgsmål om personlig smag, og andre vil elske dem. Som jeg siger, er ovenstående virkelig en given her. Hvad virkelig imponeret os om hotellet var tilgangen af ​​personalet. Igen god service er en given her som det skal være, men vi fandt personalet her gik ud over hvad angår at være proaktiv, tilgængelig og nacn. Vi havde vores fire år gamle datter med os og uden undtagelse personale gik ud af deres måde at være venlige og venlige til hende. Dette gælder lige på tværs af hotellet fra modtagelse til restauranterne. Som et andet eksempel ankom vi trætte efter en lang flyvning fra Det Forenede Kongerige, men blev hurtigt indvarslet i loungen til te og forfriskninger. Vi havde stor tjeneste på tværs af vores tur til Japan, men tjenesten skiller sig ud. Vi spiste middag i den italienske restaurant og maden var meget god, morgenmaden var fremragende. Jeg brugte også sauna og bad område, som har dejlig udsigt. Samlet stærkt anbefales.Mere

Dato for ophold: september 2018
Svar fra MOTYO, Social Media Communications hos Mandarin Oriental, TokyoSvarede d. 10. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Hvad en fabelagtig hotel. Smukt udpeget med ekstraordinær service. Mit værelse er ideelt udlagt og elsker gulvbelysningen og den samlede komfort. Jeg kan ikke sige nok gode ting. Og jeg er svært at behage!Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Svar fra MOTYO, Social Media Communications hos Mandarin Oriental, TokyoSvarede d. 5. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Hotellet er smukt med fantastisk udsigt over Tokyo og Mount Fuji på en klar dag. Værelserne er overdådige med silkejakker til brug, når du ankommer. Fjernet den næste dag og ikke returneret hvilket var en skam. Personalet var opmærksomme venlige varme og gik videre for...at behage end overalt jeg nogensinde har været. De tog shopping, så snart du kom ind i døren, de bragte frugt og glædelig rejse præget med chokolade til morgenmad dagen vi forlod. Morgenmad var fremragende. Middag i Molekylen var oplevelsen af ​​en levetid. Har opholdt sig før og kan ikke vente med at blive igen.Mere

Dato for ophold: september 2018
Svar fra MOTYO, Social Media Communications hos Mandarin Oriental, TokyoSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Mandarin Oriental, Tokyo.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
578 $ - 1.424 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
mandarin oriental, tokyo hotel chuomandarin oriental hotel tokyomandarin oriental chuomandarin tokyochuo mandarin oriental
PLACERING
JapanKanto (område)Tokyo PrefectureTokyoChuoGinza/Tokyo Nihonbashi
ANTAL VÆRELSER
178
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering