Hvis du er på udkig efter et hotel i Mollet del Vallès, så led ikke længere end Ibis Barcelona Mollet.
Værelserne har aircondition, og der er mulighed for at komme online, da der er gratis wi-fi, hvilket giver dig mulighed for nemt at slappe af og lade op.
Ibis Barcelona Mollet har reception, der er åben døgnet rundt og kuffertopbevaring. Som en værdsat gæst på Ibis Barcelona Mollet kan du også nyde godt af lounge på stedet. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.
Hvis du er på udkig efter en mexicansk restaurant, så overvej at besøge Groc cafe, som ligger i nærheden af Ibis Barcelona Mollet.
Hvis du leder efter noget at lave, så besøg Parc de Can Mulà (1,4 km), Museu Abello (1,7 km) eller Menhir de Mollet (1,3 km), nogle populære seværdigheder blandt turister, og som alle ligger i gåafstand.
Personalet på Ibis Barcelona Mollet ser frem til at møde dig under dit besøg.
Middelmådige værelser, meget støjende og varm Receptionen service ikke god uhøfligt og upolitisk. Kan være praktisk placeret og god pris; også Morgenmad er ikke så slemt. . Lige ved siden af motorvejen og siddepladser næsten inde i et stort supermarked, hvad der er praktisk. . intet køleskab på værelset. .
Selv og partner boede her i går aftes en nat på vej til det sydlige Spanien. De gode punkter: fremragende beliggenhed, sikker underjordisk parkering, (mod et ekstra gebyr) værelser meget rene. De dårlige punkter: Vi havde et dobbeltværelse, men sengene var ikke bredere end en parkbænk! Sov ikke godt. Drikkevarer i baren er meget dyre sammenlignet med lokale barer kun 100 m væk. Da vi var meget trætte besluttede vi at spise på hotellet, menuen var meget begrænset, men vi var glade for bare en snack inden vi kørte op til bedfordshire! Alligevel. . bestilte vi begge fra den engelske menu af, hvad der blev beskrevet som 'Fresh Classic Burger, med ost, stegt løg og pommes frites'. . . men hvad der faktisk optrådte kun 5 minutter senere, var en mikrobølgeburger (fra en kasse) og en hånd fuld af almindelige chips på siden. (ingen pommes frites?) Burger var lunken varm, ingen stegt løg som beskrevet. . . . bare et drys tørret løg! Vi smagt på burgeren, som bekræftede vores mistanke om, at den blev mikrobølger! Jeg fortalte servitrice, at jeg ikke var tilfreds med en æske med mikrobølgeovn. Og at jeg ikke ønskede det. Hendes svar: ”Vi har ikke et køkken, og det står på menuen, at det bare er en snackbar” Mit svar: ”Ja, jeg er opmærksom på, at dette er en snackbar, men der nævnes ikke nogen, at der ikke er noget køkken, og at al mad er mikrobølgeovn, hvilket modsiger din annonce i løftet af frisk kogte snacks. ” Hendes svar: "ja det gør det" Mit svar: (går i Gordon Ramsey-tilstand, men uden de sværgende ord) “Virkelig? ”“ Du skal have det sjovt ”osv. . . så det står på menuen, at du ikke har noget køkken, mad er ikke kogt frisk, men bare dukkede i mikrobølgeovnen? ” Yep. . . . . du gættede det. . . . hun stod åbenlyst ved sine kommentarer. . . . (selvom det ikke står, hvor i menuen, hvorfor skulle det da være? Næppe et salgsargument!) blev hun så uhøflig, da jeg var uenig i hendes kommentarer. . . . og da jeg fortalte hende, at jeg ikke var villig til at betale for de nu SOLID Micro burgere. . . hun tog pladerne op, og da hun gik væk med ryggen til os, sagde. . . ”Fint, men du betaler for øl”! Vi betalte for øl. . . og satte kursen mod Tapas! Første og sidste gang af ibis-oplevelsen!…
Min kæreste og jeg opholdt sig på dette hotel som vi deltog i Moto GP på kredsløbet Barcelona. Alt om hotellet var gennemsnitlige, vi besluttede at gå til morgenmaden til 2 om morgenen. Morgenmaden var buffet stil var ok. På søndag morgen kom vi ned til morgenmad, alt vi havde var en hurtig kop te, da vi var på vej til løbet, og det var en tidlig start. Der var baguetter til rådighed, så vi lavede en med skinke til at tage med os. Vi blev fortalt af pigen på arbejdspladsen på søndag, at vi ikke fik lov til at tage baguetten med os, at vi skulle spise det i spisepladsen, som vi ikke havde tid til at gøre, så jeg lige forladt det med andre retter til kassen. Pigen kom da tilbage og fortalte os at tage det som hun ikke ville smide det i kassen! Vi fortalte hende, at vi havde betalt til morgenmad og også havde betalt mere end normalt for hotellet, da der var en begivenhed, der fandt sted i området. Efter hvad vi havde betalt for at bo på hotellet troede jeg ikke en baguette ville have været et problem! Hun er nødt til at sortere sine kundeserviceværdier. Bortset fra hende var de andre ansatte meget hyggelige og hjælpsomme.…
Almindelig Ibis høj standard. Værelse og seng meget komfortabel, personale meget opmærksomme og meget ren hele vejen igennem. Dette er en regelmæssig stop for os, hvor vi kan garantere, hvad vi har brug for til overnatning.
Dette lille hotel ændrer sig ikke meget - det tredje år i træk, at vi har opholdt sig i weekenden for at se World Rallycross-mesterskabet på banen de Catalunya lige op ad vejen. Ingen ændring er en god ting - det betyder, at de høje standarder vi oplevede tidligere stadig er tydelige i kundeservice, indkvartering og catering. Hvis vi kommer tilbage til at se igen næste år, vil vi helt sikkert bestille ibis Barcelona Mollet. Tak igen
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering