Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

PALM Hotel & Spa

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (1233)
Værelse og suite (229)
Pool og strand (165)
Oversigt
43 rue des Mascarins Grande Anse, Petite-Ile 97429 Réunion Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Pool
Restaurant
Lufthavnstransport
5-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (1.300)
Filtrer anmeldelser
26 resultater
Medlemsvurdering
9
10
2
5
0
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
9
10
2
5
0
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 26 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 29. maj 2017

En sand oase på Reunion Island. Boede for nylig i Palm Hotel. Fremragende service, smukke værelser. Meget dygtige og hjælpsomme receptionist. Intet gjort er alt for meget på dette hotel med hænderne på GM og fantastisk Makkasaar restaurant. Fantastisk vinkort og Tine og til at...tilfredsstille enhver smag Umeish . Gør dig selv den tjeneste at bo på The Palm Hotel.Mere

Svar fra Patrice P, Directeur général hos PALM Hotel & SpaSvarede 9. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Hotellets beliggenhed er i det sydlige var de fleste sightseeing. udsigten fra hotellet er betagende. Hotellet var fint og rent. min anbefaling hvis du ønsker at bo på dette hotel, hvor du hellere leje en bil fordi det i fjerntliggende områder på øen og du...vil ikke se en taxi rundt på øen mangeMere

Svar fra Patrice P, Directeur général hos PALM Hotel & SpaSvarede 27. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 18. maj 2017

Beliggenheden er fantastisk, med udsigt over havet. Det meste af tiden ganske roligt om dagen, der er perfekt til en familie med små børn, plaxing i udforskning og i sandet uden andre gæster. Samlet set er faciliteterne, og personalet er venligt, selv om der er...nogle gange lidt af misforholdet mellem at være en formel 5 stjerner og nogle elementer af hotellet (nogle af de gamle faciliteter, som er mærkeligt ikke rigtig godt rengjort i skraldespanden. . . ) .Mere

Svar fra Patrice P, Directeur général hos PALM Hotel & SpaSvarede 21. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 5. april 2017 fra mobile enheder

Vi er et par, der rejste til Reunion for at udforske, klatre vulkanen " Piton de la Furnaise " og slappe af med nogle luksus. Hotellet kunne ikke have gjort det bedre, de overgik vores forventninger. Transport: Transport til og fra lufthavnen med Taxi var...en overraskelse, da kostede € 200, der var uventet (mere end et fly fra Mauritius! ) . Hotellet kan arrangere privat for € 165 og som vi gjorde på vejen tilbage, så arrangere i forvejen! Taxier i almindelighed er udfordrende at få, ingen køre rundt og hotel kunne ikke arrangere en aften i byen - så til at leje en bil € 40 p/d fra hotel concierge bedst. Spisestue/nat: Vi plejer at gå ud af feriestedet. Den lokale by (street pierre) var stille. Når det er sagt, spise- og vin var alle fantastiske kvalitet og høj standard. Personalet havde regnet det, vi havde brug for, og var meget imødekommende (kokken gav os en lift ind til byen som ingen taxaer haha) . Hotellet generelt gør et udmærket stykke arbejde på den restaurant/bar og vi boede der de fleste aftener bare slappe af. Værelse: stort , havudsigt, gratis opgradering, stor balkon. Meget god samlet. Du vil få brug for 2 stik (hotel kan tilbyde depositum på € 30 pr. emne) . Pool: Det var en af de bedste dele af hotellet - pool og udsigten er fantastisk. Masser af plads og sol på de 3 dæk. Concierge: Fantastisk. " Fabrice " arrangere alt for os, og han var virkelig bange for at vi havde en god tid. Biludlejning online var € 150 pd men han arrangerede på € 40 . Vi havde en fantastisk tid at køre rundt på øen (et lokalt sim-kort havde brug for til Google Maps) . Sightseeing: Vi havde fundet det en udfordring til at reservere udflugter, da de lokale guider er som regel "lazy (€ 300 pr. dag, ingen forhandler) . Gode råd er at få en bil og tag udforske. Guide til vulkanen som trek er afmærket og det har også behov for ikke en vej. Kort sagt: Alt i alt, som Reunion er prissat i euro det er ret dyrt vs Mauritius. Men betjeningen og oplevelsen var fantastisk, og det er det værd.Mere

Svar fra Patrice P, Directeur général hos PALM Hotel & SpaSvarede 6. april 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 27. marts 2017

Hotellet var blevet anbefalet for mig af rejsebureauet som en passende for hvile og afslapning roligt sted. Jeg var lidt skuffet over at opdage, at hotellet kvaliteter ikke var helt den rigtige i relation til disse mål. Blandt andre forstyrrelser der er noget af en...frygtelig musik spillet højlydt på terrassen, som kan høres på værelserne. Det er som regel om søndagen og det varer længe. De fleste af sangene har spillet i denne måde er forfærdelige, og dermed den musik angår er bare en rigtig gene. Til morgenmaden gjorde det samme man er nødt til at brække mig dårlig musik, hver dag de samme sange, således at forhindre almindelige mennesker i at høre fuglene synge. Jeg havde reserveret en "deluxe" soveværelse og hvis det tildelt mig virkelig som omfatter de sagde slags logi jeg undrer mig over, hvordan værelserne ikke kommer med til dette kapitel skal være. Det særlige priser er en lille ting. Der er ingen natborde i den, og den er på det sted, hvor det gælder videreformidling garderober bør være, der er et på hver side af sengen. Madrassen var for blød. Receptionen er smal og på grund af den kendsgerning, at tv'et er hviler på det nyttige overfladen virkningsområde er endnu mere begrænset. Der er ingen bordlampen på skrivebordet. Jeg var nødt til at bede om det, og det tog mig nogle kræfter i at få dem til at forstå hvad jeg egentlig havde brug for. De gav mig det, der lignede en standard Outer lampe, der opfylder de funktion med henblik på til sidst i hvert fald. Værelserne er i nogle villaer spredt over et stort område. De tilsyneladende er lydisoleret. Ikke desto mindre dør møgbunke, hvis støjen er som regel en påfaldende højt, er hørt fra tid til anden, forårsaget af hotellets gæster. Det skal siges at de fleste af så gæsterne er uuddannede mennesker der kommer fra et i øvrigt lave sociale lag. For så vidt angår morgenmad, nogle mangler kan være opmærksom på. Kun to eller tre dage under hele min 10 dages ophold periode der var søde tropiske frugter til rådighed til morgenmaden. De fleste dage var der kun melon og/eller vand melon. Det er ikke hvad man forventer at finde på et hotel i et tropisk område, især hvis det handler om et påstået 5- stjernet hotel. Der var naturligvis ananas men det kan ikke blive betragtet som en sød frugt. På brødet sektion der var ingen boller, kun stykker. Den kage-afdelingen er også meget begrænset. En anden bemærkelsesværdig negativt punkt er den manglende suppe skeer. Hvad der var årsag til at spise korn med en kop kaffe madet af en sådan karakter at undertegnede var der ingen skeer. Det er virkelig latterligt. I det mindste var der friskpresset appelsinjuice. Der er to swimmingpools på hotellets område, vand fra hver af dem er af forskellig temperatur. Det er meget godt. Ikke desto mindre når jeg sprang ind i en større en, en kakerlak som insekterne var i vandoverfladen. Det viser, at de pool rengøring har behov for nogle forbedringer. Jeg fik naturligvis straks og reagerede ikke svømme igen i den pool. På den anden side, fitnesscenter er godt udstyret og derfor at forbedre i sundhed gennem fysisk øvelse, men den er fuld af myg. Det er i nærheden en bakke skråning og døren er åben, i det mindste var det så på den dag jeg tog dertil, 21. februar street. Det er grunden til, at der er så mange myg. Jeg startede opvarmning op og bliver angrebet af en lang række af et så insekter som gjorde mig give op fem minutter efter at have påbegyndt træning. Det bedste ved hotellet er personalets. Generelt medlemmerne er meget venlig og hjælpsom, og handle som regel med meget iver vis a vis de gæster, der forsøger at holde dem tilfredse gennem en hjælp, som overstiger de ansatte' blotte pligter. Det er gældende for både de mennesker, der arbejder i receptionen og Conciergerne samt stuepigerne. I forbindelse med den ovenfor nævnte lampe spørgsmål til et af Conciergerne kom hen på mit værelse for at fastslå kendsgerningerne. Hun opførte sig beundring. En af de damer, som arbejder i receptionen gav mig en hård velkomst. På den følgende dag men hun afslørede hendes værd. Da jeg bad om visse detaljer om turen til gaden. Pierre med bus hun lavede endda en udskrift af tidsplaner for mig og forklarede mig meget klart på som jeg burde komme ud i det sagde stop. Og en anden fortalte mig om ikke at komme der hver søndag og mandag museer kunne være bange for, at hun da jeg gav udtryk for min lukkede en anden spurgte mig: "qu'est ce que vous er behagelige tjenere chambres Musée? " Hun var mest underholdende. Det skyldes at personalet kunne blive fremlagt i forbindelse med transport til hotel gengives at tage, og bringe tilbage, som det var tilfældet kan være, at gæster til og fra stranden henholdsvis kun gå galt. Det er transport udført af en vogn fra hotellet tre gange om dagen. Stranden ligger ned af bakken for at komme dertil, van tager ca. 8 minutter. Så er man kan være enig med den chauffør på et givet tidspunkt og som han ønsker at blive hentet. Chaufføren er normalt en af Conciergerne. Nå, men jeg var taget på stranden i februar 27. kl. ca. 11 o'clock og spurgte den concierge bekymret for at vende tilbage til at hente mig på 12 timer stod måde. 30 MILLIONER. På det tidspunkt var jeg at vente på den vogn på det aftalte tidspunkt. Jeg stod der i mere end 20 minutter, og da ingen var på vej for at hente mig jeg begyndte at blive bange. Så jeg besluttede at ringe til hotellet for at forsøge at finde ud af, hvad der nu var. Takket være Gud jeg havde fået min mobiltelefon, med mig og derfor ikke havde forladt hotellet det i den sikre, som jeg havde gjort nogle gange før. Ellers ville jeg har haft brug for gåtur op ad vejen til hotellet i en stærk sol "kineserøjne". En sælger på en kiosk på stranden ud for hotellet telefonnummer for mig, da jeg ikke kan huske det, og ikke havde den mindste antydning af det venligst til mig. Efter min ringe til jeg kan stadig var nødt til at vente på at ca. 10 minutter mere. Det var første gang, at jeg befandt mig i denne situation på grund af de angivne fejltagelse. På en anden concierge havde også taget til mig på stranden og den gang alt fra 24. februar gik helt glat. Hotellet er klassificeret som et 5-stjernet. Uanset dette, af det ovenstående kan det være at det er helt klart overvurderede samlet. Det placering er et bluff. Det ser ud som en luksus hotel, men det er bare et udseende. Den har to swimmingpools, en jakuzzi samt en skønhedssalon, men ikke desto mindre til morgenmaden er der ingen suppe skeer til at spise cornflakes, det er meget begrænset, og værelserne er for lille, bortset fra de øvrige tilbud svagheder. Faktisk er der jo bedre hoteller i Reunion Island. Jeg kan forsikre, at eftersom hotellet dette anmeldelse ikke den eneste i som jeg indgav selv i denne ø.Mere

Svar fra Patrice P, Directeur général hos PALM Hotel & SpaSvarede 31. marts 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Roomservice
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Pool
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Boblebad
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Opvarmet pool
Renseri
Selskabslokale
Udendørs pool
Vaskeri
Ved stranden
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Værelsestype
Suiter, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Værelsestype
Suiter, Handikapegnede værelser
Antal værelser
65
Prisklasse
292 $-428 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Palm Hotel And Spa
,
Palm Hotel Petite Île
Sted
Réunion > Arrondissement of Saint-Pierre > Petite-Ile
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Værelsestype
Suiter, Handikapegnede værelser
Antal værelser
65
Prisklasse
292 $-428 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Palm Hotel And Spa
,
Palm Hotel Petite Île
Sted
Réunion > Arrondissement of Saint-Pierre > Petite-Ile
Billeder
Billeder fra rejsende (1.233)
Værelse og suite (229)
Pool og strand (165)
Spisesal (71)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe alle hoteller i nærheden
Victoria Hotel
308 anmeldelser
3,6 km væk
Gandalf Safari Camp
42 anmeldelser
4,45 km væk
Villa Morgane
175 anmeldelser
7,05 km væk
L'Escale Touristique
26 anmeldelser
8,23 km væk
Restauranter i nærhedenSe 18 restauranter i nærheden
Chez Tifred
309 anmeldelser
1,47 km væk
Les Badamiers
115 anmeldelser
0,38 km væk
Le Makassar - PALM Hotel & Spa
95 anmeldelser
0,03 km væk
L'oiseau Blanc
24 anmeldelser
0,28 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 10 seværdigheder i nærheden
Plage de Grande Anse
190 anmeldelser
0,41 km væk
Evasion Kreol
89 anmeldelser
5,68 km væk
Akea Spa & Beauty
59 anmeldelser
0,23 km væk
Cascade de Grand Galet
243 anmeldelser
7,7 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos PALM Hotel & Spa.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering