Hotellet er meget gammel og jeg kan slet ikke forstå hvordan de kan have fået 4 stjerner! Morgenmad var virkelig dårlig, da der stort set intet fra at vælge i mellem. Du kunne då hvidt brød, ost, skinke og æg. Det var det! Hotelværelset var stort, men meget gammelt og afløbet ude på badeværelset luftende meget slemt. Personalet har været meget søde og hjælpsomme. Det var også dejligt at bus stoppestedet til lufthavnen og Funchal lå 200 meter fra hotellet. Hvis man er en let sover og nemt bliver irriteret af støj er dette ikke hotellet man skal vælge, da det ligger tæt på lufthavnen og derved kommer der meget støj fra flyvemaskiner. Endvidere er der også en meget stor vej/bro lige ved siden af hotellet. Det skal dog siges at byen Santa Cruz er lille, men super hyggelig!
Selv i den hårde ramme af Covid - situationen var ALLE personeller søde, imødekommende, varme og uden NOEN afstand eller klager. Har aldrig følt en sådan releave, der kom til - faktisk - det sidste sted, der inviterer gæster som normalt! Det var mere end normalt. Kan ikke sige, hvor glade og glade vi var; komfortable værelser, bedste service i 1000 miles rundt - alt glat og velorganiseret. Hver gang igen, så hurtigt som muligt; )
Vi opholdt sig her i en nat, da vores fly hjem blev aflyst og derefter flyttede en dag, så vi skulle være tæt på lufthavnen. Vi var virkelig glade for at finde et sted, der ville tage os, da hotellerne lukkede på grund af, at Madeira går i lås på grund af coronavirus. Hotellet afkrydsede alle boksene - ren, meget god værdi, morgenmad inkluderet, restaurant åben til aftenmåltid (andre steder blev lukket) og tæt på lufthavnen, men i den smukke lille by Santa Cruz. Frem for alt var personalet yderst hjælpsomme for alle og bookede os alle på fly - meget mere nyttigt end luftfartsselskaberne eller rejsebureauerne, som næsten havde forladt os. Jeg kan anbefale dette hotel og kan ikke takke personalet nok for deres hjælp i hvad der var en stressende tid.
vi opholdt sig her som en del af en to destination tur til maderia efter opholder sig her 3 nætter vi afskåret vores andet hotel ophold at gå tilbage. fremragende service og meget ren tæt på resturants og barer. Med den nuværende situation [coronavirus] var gutterne i receptionen store og virkelig hjælpsomme [mere end flyselskaberne] vi håber at vende tilbage i bedre tider. [ps må ikke lade vejen udsætte dig, som det næsten gjorde mig]
Vi var så heldige på mange måder på vores første ferie til Madeira (28. februar 2020 til 6. marts 2020) og hotellet Santa Cruz Village og dets fremragende personale havde meget at gøre med denne følelse. Min kæreste og jeg har været på en anden Kanarisk Ø i hvert af de sidste to år for at komme væk fra vintervejret i London; i år var vejrprognosen for lang rækkevidde for Madeira meget bedre end for dem begge. Efter min erfaring er portugiserne en af de mest gæstfri og mindelige nationer i Europa, og Madeirerne ser bestemt ud til at have det samme værdisystem med hensyn til at få folk til at føle sig velkomne på en så blid, rolig og venlig måde. Min familie på min fars side ejede og drev britiske hoteller i mere end 30 år. Læs begge ovenstående, hvad du vil, men det er min glæde at skrive denne anmeldelse, og jeg håber, at du vil tage dig tid til at læse den fuldt ud. Jeg vil starte med at nævne Sean, der er Front of House-personale og den første person, jeg talte med, da jeg ringede til hotellet fra Storbritannien forud for booking, for at spørge om de forskellige typer rum osv. Hans engelsk (og sandsynligvis andre sprog) ) er fremragende, og han var meget tålmodig hele ugen med at besvare alle mine spørgsmål. For eksempel undersøgte vi, hvordan man foretager en hel dagstur til Porto Santo og efter at have gennemgået alle bådtariffer, parkeringsmuligheder osv., Var den pakke, som hotellet tilbød, den bedste deal. Jeg satte dog virkelig pris på det faktum, at han fortalte os, at begyndelsen af marts ikke rigtig var det bedste tid til at besøge Porto Santo. Dette var det første, men ikke det sidste eksempel på, at hotellet gjorde ting i vores gæstes interesse i modsætning til at prioritere at tjene ekstra penge / provision og det blev stille værdsat. Der var en anden dame i den 24 timers reception, der også var meget hjælpsom, selvom jeg ikke lærte hendes navn. Hele hotellet var meget rent og godt vedligeholdt. Jeg tror, vi måske har haft et af de bedste værelser (407), som var en juniorsuite på øverste etage, med en visning fra venstre side om havet / byen fra balkonen. Sengen var meget god (altid vigtig for os) og de leverede endda en kedel / kopper til værelset på min anmodning. Fra hvad jeg kunne fortælle, ville værelser 406/306 også have en god havudsigt. Svært at fortælle, hvor fuld hotellet var, men det var et roligt og fredeligt miljø med hovedsagelig par i forskellige aldre til stede i restauranten. Da vi var så tæt på lufthavnen, troede vi, at flyets støj ville genere os, men det gjorde det ikke, vi nød faktisk at se dem. Flyover er til højre for hotellet, men der var meget lidt mærkbar støj fra det heller. Restauranten var en fornøjelse at være i, og vi havde den samme tjener hele ugen, Lisandro, som tydeligvis var meget erfaren og veluddannet og "lige den rigtige mængde opmærksom" til vores behov. En af grundene til, at jeg valgte dette hotel og en halvpension var, at de var i stand til at tilbyde vegetariske måltider til min kæreste. Jeg spekulerede på, om de kunne tilbyde et andet valg for hende hver aften i de syv nætter, vi var der, da de første to nætter blev hun tilbudt valg fra de begrænsede vegetariske indstillinger i a la carte-menuen, så jeg sendte e-mail til hotellets manager med mine bekymringer. Jeg var imponeret over, at han kom tilbage til mig inden for få timer efter at have talt med køkkenpersonalet med flere nye muligheder, som de kunne tilbyde til min partners godkendelse. Det er ofte vanskeligt i Europa at finde vegetariske indstillinger, medmindre du for det meste spiser i italienske restauranter, så jeg gav ham den feedback, som han bad om et par dage senere på disse måltider. Jeg sagde, at jeg håbede, at han i fremtiden ville fortsætte med at tilbyde disse til andre gæster, da restauranten også er åben for ikke - gæster, tror jeg, og i disse skiftende tider bliver vegetarisme og sund mad bestemt mere populær. Han takkede mig for at ”hjælpe os med at forbedre” og alt i alt var dette et andet eksempel på den fremragende gæstfrihed. Alle fødevarer var friske med så mange af de frugter og grøntsager, der sandsynligvis blev dyrket på øen. Morgenbuffet havde masser af valg, og det var tydeligt godt vedligeholdt og genopfyldt om morgenen. De gjorde også en indsats for at holde indstillingerne for varm mad - som skiftede hver anden dag - dækkede og varme, og jeg havde disse næsten hver dag med et par friske stegte æg, som altid blev præsenteret for mig med et smil. Vi svømmede kun i puljen en gang, men jeg skal sige, at jeg er en havssvømmer (selv i Det Forenede Kongerige), så denne ene dukkert var ikke noget at gøre med, at det ikke blev opvarmet. Ligesom resten af hotellet var det åbenlyst rent og ville sandsynligvis være en fremragende måde at køle af i højsommeren. Tilsyneladende har Madeirerne ikke mange klorerede puljer, og dette var saltvand, men ikke havvand og heller ikke så salt som havvand. Vi havde faktisk to stranddage (på den menneskeskabte sandstrand ved Machico) og svømmede meget i havet der, hvilket var meget sikkert og roligt. Vi svømmede også i Lava-bassinerne ved Porto Moniz i den modsatte ende af øen, hvilket var en anden stor dagstur. Jeg vil anbefale at gøre begge ovenstående, mens du er der, i det mindste for landskabet, selvom svømning ikke er din ting. Santa Cruz i sig selv er et godt sted at basere dig i den sydøstlige del af øen. Jeg kan altid lide at bo på et fredeligt sted og gå og finde aktivitet, når jeg vil have det, i modsætning til at det er lige uden for døren og ikke er i stand til at komme væk fra det. Det er mindre end 2 km fra lufthavnen og mindre end 20 fra Funchal, og vi hyrede en bil. Jeg er glad for, at vi ikke tog TravelRepublics webstedspakkeindstilling til en lufthavnstransport, da dette ville have været enormt dyrt, som andre anmeldelser har sagt andre steder. Der er et busstoppested tæt på hotellet, og hotellet udfører en meget rimelig shuttle / minibus-service til og fra Funchal i skrivende stund. Hotellet har en underjordisk parkeringsplads med kun ca. 10 pladser, så hvis du vil bruge dette, foreslår jeg, at hotellet ringer til at reservere et af disse, hvis det er muligt. Tag dig tid på at indtaste og bruge dette, da det undertiden er en tæt pasform, men du kan få elevatoren lige fra det til dit gulv, så længe du har dit programmerede nøglekort. Jeg vil også foreslå en lille, men kraftig nok lejebil til at klare de ofte stejle veje på Madeira, hvis du planlægger at bruge en. Jeg tror, at den måde, disse anmeldelser ofte afsluttes på, er: ”Ville vi blive der igen? ”Nå, jeg er i en alder (45), hvor jeg vil se så mange forskellige steder i verden som muligt, mens jeg kan, men jeg vil sige de, jeg vil bestemt anbefale Santa Cruz Village hotel til alle, jeg kender, der spurgte mig om at gå til / opholde sig på Madeira. Vi kunne let have været på Madeira i en uge og stadig have meget mere at gøre / se, så jeg vil gerne besøge igen i fremtiden. Jeg ønsker dem alle held og lykke, tak igen.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering