Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Videresend
Oversigt
Marwei 130, 8508 RH Delfstrahuizen Holland Se på kort
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Sted
Holland > Friesland Province > Delfstrahuizen
Placering
Fuld visning
Kontakt
Marwei 130, 8508 RH Delfstrahuizen Holland
Sådan kommer du derhen
Eelde Lufthavn55 km
Se alle hoteller i nærheden
Restauranter i nærheden
Se alle restauranter i nærheden
Seværdigheder i nærheden
Se alle seværdigheder i nærheden
Anmeldelser (3)
Filtrer anmeldelser
1 resultat
Medlemsvurdering
0
0
0
0
1
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
0
0
0
0
1
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 25. april 2016

Jeg deltog i et bryllup i Friesland i august i år. Bryllupsgæsterne anbefalet tre hoteller i området, herunder den her. I sidste uge sendte jeg en reservation anmodning og ønskede ikke modtage en e-mail. Jeg besluttede at ringe til dem direkte for at finde ud...af om der er ledige værelser. Hollandsk, men taler ikke, at jeg forstår godt, derfor vil jeg første forsøg på at tale hollandsk og har tendens til at skifte til engelsk. (Bemærk venligst, at deres hjemmeside står der, at de taler engelsk, hollandsk og tysk) første gang jeg ringede, en mand svarede, jeg mødt ham i Holland og byttede til engelsk. Jeg fortalte ham, at jeg havde sendt en bestilling anmode om det forrige uge og havde ikke fået et svar og var at ringe til at sende en forespørgsel. Hans svar: "Jeg ved det ikke", og han lagde røret. Jeg ringede igen, denne gang en kvinde besvaret. Jeg var lidt forvirret og sagde, at jeg havde bare ringet og en mand besvaret og havde hængt op, hvis det er det rigtige telefonnummer. Hun sagde ja. Så sagde jeg igen, at jeg havde sendt en reservation anmodning i sidste uge, hun har også svaret "I don't know" og lagde på. Jeg ringede til en tredje gang og fik telefonsvareren. Jeg ringede til en fjerde gang og igen svarede kvinden. Denne gang, at jeg sidder fast på at tale hollandsk. Jeg fortalte hende at jeg forstår ikke, hvorfor de holder hang op på mig, at jeg synes at jeg er nået til det uhøflige og Friesland til et bryllup i august og ønskede at reservere et værelse. Hun sagde, at de får en masse falske anmodninger på engelsk, og jeg vil sende en anmodning. Jeg fortalte hende at jeg allerede har fået, den foregående uge og gentog, at jeg har fundet den service uforskammet. Hun sagde, at de ikke ønsker at gøre forretninger med folk som mig, der har problemer ( ? ), sagde farvel og lagde røret. Jeg behøver ikke at sige, at jeg vil ikke forsøge at komme i kontakt med dem igen, og har også oplyst bryllupsgæsterne af denne uprofessionelle og uhøflige betjening. Jeg var virkelig forvirret, chokeret og frustreret af dette samspil.Mere

Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel Het Tjeukemeer.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering