Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Blau Privilege PortoPetro Beach Resort & Spa

Billeder fra rejsende (580)
Værelse og suite (151)
Pool og strand (96)
Oversigt
  • Fremragende45 %
  • Rigtig god32 %
  • Gennemsnitlig14 %
  • Dårlig6 %
  • Frygtelig3 %
  • 10. jul. 2017
    “Flot, men stort”
  • 10. jul. 2012
    “Dejligt resort”
Besøg hotellets website
Calle Far 16, 07691 Porto Petro, Mallorca Spanien Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Ved stranden
Pool
Ikke-ryger værelser
5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Besøg hotellets website
Tilbud fra Blau Privilege PortoPetro Beach Resort & Spa
Hoteltilbud
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Anmeldelser (735)
Filtrer anmeldelser
111 resultater
Medlemsvurdering
59
27
11
8
6
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
59
27
11
8
6
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 111 anmeldelser
Nogle anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 9. oktober 2018

Jeg reserveret min familie i for en 3 nat pause for en 40 th fødselsdag fest. Som det viste sig havde jeg opholdt sig der før omkring 10 år siden, da jeg tror, ​​det var et Melia Kør hotel. Blau har nu re-branded det og...brugt en smule kontanter rydde den op, men det er stadig en sen 1970s konstruktion, og der er masser af tegn på konkret kræft. Tjek planterne på dit soveværelse balkon. Også de skal afhente kuldet. Hele stedet serie af manglende opmærksomhed på detaljer. Da vi ankom checken ind lady var off hånd i ekstreme. Vi var ikke hilses velkommen og hun gjorde netop computerens input og gav os derefter en rumnøgle. Dårlig start. Intet glas cava - vi så senere andre ankomster blev tilbudt en. Måske havde de reserveret mere end de tre værelser, jeg havde betalt for meget? Vi gik derefter til bellhop for at få vores kufferter til vores værelse. De har golfvogne. "Åh - det er kun derovre - du kan gå" var svaret! Det var omkring 200 meter, men så måtte vi finde vores værelse på første sal. Sparet mig et tip, jeg gætter - men virkelig frygtelig. Værelserne er OK - vi fik en lille flaske vand til vores tre dages ophold. Generøs til € 350 pr. Nat. Håndklæder træt. Det sædvanlige. Middag - vi var på halvpension så det var buffet. Første nat var fint, anden nat et af vores parti blev serveret en kylling kebab, at de var madlavning foran dig, og det var rå! Vi tog det tilbage til hovedmanden og han tog det af. Vi så så kokken instruere grill fyr hvordan man laver mad kød. Tillid inspirerende. De fleste af de varme buffet mad var koldt. Det var OK men slet ikke specielt. Og fordi det er et barn venligt hotel (vi har børn) spiste alle på samme tid, og de holdt løber tør for mad! Køen til grillen var en smerte. Ligeledes æggene til morgenmad. Tjekker ud. Vi havde tre værelser. Vi forlod ikke hotellet til 8. Kunne vi udvide et værelse? Nej. Kontroller ikke engang. Klart politik. Stor kundeservice til et familie hotel - vi havde en 2, 4 og 5 år gammel. Som det skete regnede det tungt, så vi sad i loungen i 4 timer. Intet at gøre, og de syntes ikke at være at servere mad eller kaffe. De genåbnede linjen for Google Personale fest, der dukkede op den dag. Goolge magt? Store placering (selvom stranden ikke er virkelig en strand) men alle puljer bortset fra de voksne - kun én føler sig lidt træt. Åh og de andre restauranter var ikke åbne - irriterer mig altid, når de tager top dollar på et hotel, når halvdelen af ​​det er lukket. Spa var åben, men en af ​​dampbadene var brudt og også føler det er alder. Rart håndklæde politik - tokens, som de siger, du har brug for at aflevere ellers vil de opkræve dig, men så gør det ikke. Jeg lover ikke at stjæle dine slidte lilla håndklæder fyre. Jeg har opholdt sig i høj klasse 5-stjernede hoteller over hele verden. Dette er ikke en af ​​dem. 5 stjerner teknisk måske, men 3-stjernede maksimum for kvalitet og kundepleje. Gå, hvis du skal være forberedt. Masser af fine restauranter og barer i Portopetro. . . . . .Mere

Svar fra Subdirector M, Manager hos Blau Privilege PortoPetro Beach Resort & SpaSvarede 14. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 6. oktober 2018

Vi reserverede dette hotel igen fordi vi holdt her to år siden, og det var fantastisk. Hvordan tingene kan ændre sig om to år. . . . Det var min 50 års fødselsdag og vores bryllupsdag under vores ophold. Vi reserverede en suite. Et par...dage før ankomst sendte jeg email til hotellet og bad om et værelse med havudsigt. Svaret var, at vi kun ville få tildelt havudsigt ved ankomsten, hvis den var tilgængelig. Ved check-in mødtes vi med Albert, han opgraderede os til havudsigt gratis. Derefter efter at have læst noterne på vores booking sagde han, at han ville skulle opkræve os for havudsigt værelse som vi havde anmodet om det! ! ! Jeg forblev rolig og sagde, at det var forkert, at du nu skulle debitere os, og han blev meget uhøflig og spurgte mig, om jeg ville have rummet eller ej! Jeg var klar til at forlade hotellet for at være ærlig, men vi var kun opholder sig i et par dage, så jeg slog min læbe. Dette hotel har brug for stor vedligeholdelse og træning i kundeservice. styre klart, hvis du forventer en 5 stjernet oplevelse.Mere

Svar fra Subdirector M, Manager hos Blau Privilege PortoPetro Beach Resort & SpaSvarede 7. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Jeg opholdt sig med en ven til en pigeindslappende spa uge i solen i slutningen af ​​september. Vi valgte dette hotel, fordi det har "beach" & "spa" i navnet & var 5 *. Vi gik til en havudsigt junior suite og halvpension. Hotellet faldt godt...under forventninger og er bestemt ikke 5 *. . . ikke til mad, faciliteter og bestemt ikke til service. Det er en 1 time transfer fra Palma lufthavn med taxa / direkte bus. Længere ved multi-stop coach. Ankomst gik godt. Modtagelse var effektiv. Glas cava blev godt modtaget. Værelset var klar. . . så langt så godt. Det er en kort ned ad bakke gåtur til den dejlige lille marina landsby Porto Petro, som ikke har været over udviklet; Der er ingen højhuse eller moderne bygninger, bare maleriske gader med masser af store uafhængige vandrestauranter og barer. Middag på vores første nat var OK. Spisestuen er mindre "skole kantine" stil end andre lignende hoteller jeg har opholdt sig i. Indstillinger var begrænsede, men der var nice salater, en kok station hvor kød og fisk blev grillet & pasta retter frisklavet. Mine problemer med middage var, at meget få af buffet retter var mærket. Jeg har en skaldyrallergi, så alle med allergi ville have et problem. Også grøntsagerne var altid over kogte og luke varme, som var alt på pre-forbereder varme plader til middag og morgenmad. Middag slutter kl. 9:30. Hvis du stadig er ved et bord kl. 9:30, bliver du mindet om dette, som vi var en aften. Den følgende aften ankom vi tidligere for at forhindre en reoccurrence (ost sektionen var blevet fjernet og kun dessert var tilgængelig for et par minutter) og blev overrasket over at se et stort bord på 10 + mennesker plus andre velkommen til restauranten kort før 9:30 til en fuld starter / main / ost / dessert service. Dette er et eksempel på inkonsekvenserne i service og faciliteter på hotellet. Det er hit og miss og afhænger af, hvem du får, og hvilket humør de er i på det tidspunkt. Vi blev kede af grillet kød / umærkede salater / over kogte grøntsager efter 4 nætter og spiste middag andetsteds. Vi ønsker, at vi havde kaldt tid efter 2 nætter, men når du er på halvpension, har du tendens til at gøre gør. Der var mulighed for at bytte aftenbuffet til en a la carte-frokost i hotellets anden restaurant (som kun serverer morgenmad og frokost), men dette måtte arrangeres i receptionen dagen før og var "underlagt tilgængelighed". Der var små niggles med hotellet som havde gjort mit sind, det er ikke 5 *, før de "store to" hændelser vi stødte på, som nedgraderes det til en 3 med henblik på denne anmeldelse. Lidt niggles:  - Stranden er lille og er en offentlig strand. Der er gelé fisk advarselsskilte og en 2 ft væg (uden trin) for at navigere for at komme til vandet fra det sandede område. Ingen liggestole er tilladt.  - Mange af liggestole er brudt. De er også ubehagelige og ikke god kvalitet.  - fliserne i liggestolen / poolområderne er glatte, når de er våde.  - Der er ingen mad tilladt ved poolen.  - Bar personale i pool / udendørs områder er uopmærksom, de foretrækker at tale indbyrdes, selv når de serverer. Jeg gik igennem en hel transaktion med at anmode om drikkevarer, blive forkyndt dem, overdrage penge og modtage forandring, mens medarbejderen havde en jovial samtale med en kollega.  - ingen sen check ud var tilgængelig, selv for et gebyr, på trods af at hotellet ikke er fuld.  - Hotellet er et konferencecenter (jeg vil gå så langt for at sige det er overvejende et konferencecenter, eller helt sikkert var i slutningen af ​​september) og store, støjende grupper af konferencegrupper samles i receptionen / barer / restauranter. Og nu for de "store to" begivenheder, som betyder, at vi aldrig vender tilbage til hotellet, ville det ikke anbefale det og gav os erfaringer, vi aldrig har stødt på før og ikke ville have troet muligt fra et sådant hotel. . . Basil Fawlty ville have været stolt.  1. Min ven forudbetalt for 3 spa-behandlinger. Efter den tredje behandling var hun på vej tilbage til værelset, da spaen ringede til mig i lokalet og sagde, at hun havde forladt uden at betale. Jeg forklarede, at hun havde forudbetalt et par dage tidligere, som jeg blev råbt ved telefonen "hun har ikke betalt, og jeg vil have penge nu". Jeg forklarede igen om forudbetaling og fik "oh, jeg kan se min kollega har ikke optaget det ordentligt" og så havde telefonen smækket ned på mig!  2. Inkluderet i halvpension er valget af et aftenmåltid i enten den japanske restaurant (åben en dag om ugen) eller gourmetrestauranten (åben 2 dage om ugen). Vi valgte Gourmetrestauranten, lavede reservationen og fik et bekræftelseskort i receptionen. Vi slået op, blev ignoreret i 10 minutter og blev derefter slået væk som vi ikke var på listen. Vi gik til receptionen, som bekræftede vi var på listen og underrettede om, at vi vender tilbage til restauranten, mens de ringede restauranten for at afklare. Vi vendte tilbage og blev mødt af den rudest mand (hoved tjeneren) jeg nogensinde har stødt på i et hotel / restaurant. Han sagde ingenting, pegede bare på det udendørs område hvor andre diners var. Jeg sagde "hvad skal det betyde? "(Gentager sin stødende armbevægelse) for at blive fortalt at gå og sidde ved ethvert bord udenfor. Vi gik udenfor og sad ved den eneste bord med knive / gafler osv. På den. Alle andre tabeller var enten bare eller havde diners på dem. Gæt hvad? Vi havde sat på det forkerte bord og blev flyttet til en bar hvor en tjener kom og fik det op foran os. Restaurant manager kom over og jeg løb gennem debacle med ham. Han var charmerende, undskyldende og gav os en gratis flaske vin. Desværre var han ikke rundt, da vi først var ankommet, ellers tvivler jeg på, at hændelsen ville være sket. Hvad med den aggressive spa personale og uhøflige restaurant personale, vi klagede til gæst forbindelsesdame, som var sympatisk, undskyldende og efter at have kigget på problemerne, kom tilbage til os den næste dag og tilbød os en gratis frokost i a la carte restaurant. Ironien var vi blev serveret af den mand, der havde været så uhøflig for os i gourmetrestauranten. . . akavet! På den positive side var vores housekeeping dame dejlige og kiggede efter os meget godt. Det udendørs fitnessprogram var varieret og sjovt. . . Jana var stor. Spabehandlingerne fra Gema var meget professionelle. Den sene nat bar personale og drikkevarer service var fremragende. Maden i Gourmetrestauranten var den bedste af ferien. Vores klager blev lyttet til og handlet af Blanca, men de burde ikke have fundet sted i første omgang i enhver gæstelateret virksomhed, endsige et 5 * hotel. Sammenfattende er det ikke en badeby, noget af udstyret er brudt, og der er alt for mange uhøflige og uvidende personale til at blive lagt ned til en "off".Mere

Svar fra Subdirector M, Manager hos Blau Privilege PortoPetro Beach Resort & SpaSvarede 2. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Jeg havde sendt flere e-mails forud for vores ophold: hver enkelt svarede hurtigt og hjælpsomt. Ved ankomsten blev receptionspersonalet høfligt og hjælpsomt. Glas Cava var meget velkommen. Blanca, gæsten relationer manager, kom til at hilse på os og vise os til vores opgraderede private villa....Det var forbløffende. Vores snart at være 18 år gamle datter var glad. Villaen var fantastisk, personalet var altid hjælpsomme, rengøringen var en meget høj standard: buffet fødevarer var lækre, rigelige og varierede. Restaurant personale var meget hjælpsomme og høflige på alle tidspunkter. Indstillingen af ​​dette hotel er smukt. . Vi har opholdt sig i mange 5 * hoteller på Med og overveje Blau som en af ​​de bedste. Stærkt anbefale. Kan ikke forstå negative anmeldelser.Mere

Svar fra Subdirector M, Manager hos Blau Privilege PortoPetro Beach Resort & SpaSvarede 2. oktober 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 8. august 2018

Vi holdt på denne udvej for en uge som en familieferie. Det er fantastisk til familier og har en smuk beliggenhed i Porto Petro med udsigt over vandet med små cove-lignende strande på forbindelsen. Dens ret en stor udvej og har en fabrik / sovesal...type følelse til morgenmad og forsøger at få andre tjenester fra vores værelse vi nogle gange måtte vente længe. Det er ikke hvad jeg ville overveje et luksuriøst 5-stjernet hotel men en stor udvej for familier alligevel. Vi ville helt sikkert gå tilbage og området og havnebyer nær udvej er vidunderlige.Mere

Svar fra Subdirector M, Manager hos Blau Privilege PortoPetro Beach Resort & SpaSvarede 9. august 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Gratis parkering
Restaurant
Fitnesscenter
Ved stranden
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Spa
Aircondition
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Boblebad
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Indendørs pool
Konferencefaciliteter
Lufthavnstransport
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Opvarmet pool
Selskabslokale
Tennisbane
Udendørs pool
Vaskeri
Voksenpool
Roomservice
Morgenmad inkluderet
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
319
Prisklasse
126 $-531 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
PURAVIDA Resort Blau PortoPetro
Også kendt som
Blau Porto Petro Beach Hotel Porto Petro
,
Blau Porto Petro Beach Resort And Spa
,
Porto Petro
Sted
Spanien > De Baleariske Øer > Mallorca > Porto Petro
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
319
Prisklasse
126 $-531 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
PURAVIDA Resort Blau PortoPetro
Også kendt som
Blau Porto Petro Beach Hotel Porto Petro
,
Blau Porto Petro Beach Resort And Spa
,
Porto Petro
Sted
Spanien > De Baleariske Øer > Mallorca > Porto Petro
Billeder
Billeder fra rejsende (580)
Værelse og suite (151)
Pool og strand (96)
Spisesal (74)
Faciliteter (62)
Familie- og legeområder (14)
Møde- og festlokaler (1)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 1.079 hoteller i nærheden
Niu d'Aus
103 anmeldelser
0,56 km væk
PrimaSol Cala d'Or Gardens
449 anmeldelser
1,05 km væk
Alua Soul Mallorca Resort
1.144 anmeldelser
1,16 km væk
Iberostar Club Cala Barca
2.918 anmeldelser
1,2 km væk
Restauranter i nærhedenSe 7.118 restauranter i nærheden
Es Celler 9
284 anmeldelser
0,25 km væk
Restaurant Norai
242 anmeldelser
0,29 km væk
Es Bergant
502 anmeldelser
0,23 km væk
Restaurante Maritimo
155 anmeldelser
0,35 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 1.921 seværdigheder i nærheden
Petro Divers
37 anmeldelser
0,56 km væk
Carpe Diem
34 anmeldelser
0,25 km væk
Hayes Charters
21 anmeldelser
1,09 km væk
Acqua Life Dive Center
45 anmeldelser
1,23 km væk
Spørgsmål og svar
Stil et spørgsmål
NIKNAN10
29. juni 2016|
Svar
Svar fra Subdirector M | Ejendomsrepræsentant |
Dear Niknan10, Drinks are not included at the board's buffet. The only roomtype with Fride are the Villas.
0
stemmer
Google Oversæt
Værelsestip
"bestil tæt på receptionen"
65janj
10. jul. 2017
Læs anmeldelse
"Bygning 3 plan har fin udsigt over den lille strand."
MartinN256
10. jul. 2012
Læs anmeldelse
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering