25anmeldelser3spørgsmål og svar
Anmeldelser
Medlemsvurdering
- 15
- 3
- 2
- 1
- 4
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
Mere
Teateret er dejligt, lille uden et dårligt sæde i huset. Vi sad i den sidste række, som jeg mener var række 8 og havde en perfekt udsigt. Sæderne er komfortable. Der er trin op til teatret og ned to niveauer til baren og toiletterne. Jeg er ikke sikker på, om der er en elevator,…Læs mere
Jeg gik for nylig der for at se Cyrano med Peter Dinklage. Ikke et dårligt sæde i huset, men når det er sagt, er sæderne metalstole. Det er yderst ubehageligt at sidde i dem på et show på 2 timer. Medbring din egen pude, fordi din røv til sidst bliver lidt øm. Drikkevarer er…Læs mere
Meget veldrevet teater. . . rent og høfligt personale. Kelsey manager er en glæde, og vi talte under pause, da en af forfatterne til stykket (og en velkendt indiesanger) sprang forbi os, og jeg fangled lidt. Stor bar oprettet og vidunderligt rene badeværelser. Godt sted!Læs mere
Jeg har set mange shows her gennem årene. Det er et dejligt teater på Union Square. Prøv det, vælg et show. Off broadway er bare en vidunderlig som BroadwayLæs mere
Jeg er klar over, at nogle andre korrekturlæsere af "In and Of Itself" var skuffede over det faktum, at der ikke var meget magi i dette show, men det blev ikke annonceret som et helt magisk show, men snarere som et enmansspil med magi . Jeg er en stor fan af magi, og sekvensen i…Læs mere
Tilbage til toppen

