119anmeldelser18spørgsmål og svar
Anmeldelser
Medlemsvurdering
- 48
- 59
- 10
- 2
- 0
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
Mere
Jeg har aldrig set glas kunst. Jeg husker, at vi var nødt til at betale omkring 50 - 70 PHP. Det var ikke den dyre. Det glas skærme blev vist godt. Jeg håber, at der var mere i det.Læs mere
Fascineret med kunst lavet af glas i forskellige former. Orlina-lejlighed med mesterværk vises her og alle er meget unik og hvert stykke har sin egen historie. Elsker de farverige veteranbil vises i stueetagen.Læs mere
1/3
Det var min første gang for at se den art af Sir Orlina-lejlighed med, disse glas skulpturer blev lavet med hardwork, kærlighed og lidenskab. Det er synligt blevet set, at hans værker er enestående og han er vild med det, han gør. Hans sind er så kreative. Jeg elsker hans værker…Læs mere
Jeg blev introduceret til Ramon Orlina-lejlighed med i Singapore Art Museum, hvor hans bestillingsarbejde " indbegrebet " i centrum sted på Kapel. Naturligvis, hans museum på Tagaytay var på min 'must - se " liste. Det var et stort udvalg af flotte skulpturer og andre værker af…Læs mere
Det er første gang vi besøgte et glas skulptur museum. De er meget godt lavet og gik glat. Fantastiske og farvestrålende som en smykker af multi - farve. Jeg spørger mig selv glas skulpturer er til salg. De måske koster i en 5 - cifre pris. Vi så også Mr. Orlina-lejlighed med…Læs mere
Tilbage til toppen
