513anmeldelser53spørgsmål og svar
Anmeldelser
Medlemsvurdering
- 228
- 201
- 65
- 11
- 8
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
Mere
Vi ankom til Ace lidt sent hen på aftnen, fordi vi havde fået anbefalet at deres sky bar skulle være god. Da vi kom ud af elevatoren fik vi dog besked på, at vi kun ville kunne nå at bestille én omgang, inden de lukkede. Derfor bestilte vi kande for ikke at skulle forlade…
Læs mere
Vi gik ud for at ACE i juni 24 med min mand og 2 piger på 16 år og 13 . Vi nød alle deres faciliteter selvom det var ret overfyldt på omkring 5:00. Vi ankom kl. 15.00 og tog 6:00 da vi allerede havde hele stedet især den varme pools. Måske næste gang vi tager på en hverdag til…Læs mere
Gik her før start af kurser. I første omgang på en lørdag weekend. Det var så fyldt op, og der var en lang kø at vente på skabene. Så det, vi gjorde, vi tog på en mandag morgen. Stedet var ikke fuld. Vi nød de forskellige pools, med forskellige typer af vandstråler. . . Jeg…Læs mere
Har været her i sidste år, sammen med en hel familie for en længerevarende turistophold og vi tog den 2 værelses suite. Faciliteterne er moderne og godt - holdt, vores lejlighed havde alle faciliteter. Værelserne var lidt mindre end Linden eller Astoria. Vi havde en hel del med…Læs mere
Jeg tog på en hverdag, så det var ikke meget travlt. De har forskellige vandstråler massagen forskellige dele af kroppen. Den saunahus og varme og kolde swimmingpool var vidunderlig. Jeg havde en meget afslappende tid. Eneste klagepunkt var de meget kræsne med badetøj. Ingen…Læs mere
Tilbage til toppen

