406anmeldelser73spørgsmål og svar
Anmeldelser
Medlemsvurdering
- 92
- 155
- 127
- 23
- 9
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
Mere
Gik i Snow World bare for at prøve det, men ikke så imponerende, selvom det kun er 170 pesos men ikke det værd. Jeg ventede længere at komme ind i sammenligning end jeg er inde i slags kedelig til side for at være kold. Jeg gik udenfor, så tager jeg selfie i muren der for at…Læs mere
Dens et sjovt sted, men den dag vi gik waa overfyldt med unge skolebørn var der ikke noget sted at trække vejret. Det har mange begrænsede rides for små børn på grund af højde. Men igen var det et sjovt sted for børn.Læs mere
Skulder advarsel Nostalgi er svaret. Jeg vil virkelig ikke gider med dette sted længere ellers. At overfyldt. Bønner rider. Arts live app suger så syg vedhæfte et billede af det. Men det betyder ikke noget som mch, da der kun er 3 måske 4. Det udnytter AR alligevel. Affald af…Læs mere
Ønske de havde flere rides for youbger kids esp småbørn. Og det giver mulighed for at ride med, så småbørn vil ikke blive traimatiseretLæs mere
Hvis du planlægger at inkludere sne verden i din rejseplan, kan du springe over det og bare prøve Art Alive eller andre attraktioner. Det var ikke det værd! Du skal købe strømper, handsker og masker (indefrysning inde). Og hvis du ikke har ordentlige sko, skal du leje en af de…Læs mere
Tilbage til toppen

