73anmeldelser36spørgsmål og svar
Anmeldelser
Medlemsvurdering
- 29
- 29
- 14
- 0
- 1
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
Mere
Nice sted men indgangen gebyr er for høj til hvad du får. Entreprisen er 450 peso. Indenfor er personalet meget venligt, og de hjælper dig med at tage flotte billeder og placere dig i den rigtige position for det billede. Ikke et dårligt sted at besøge.Læs mere
Entré er 450 i alle aldre. Kun spædbarn er gratis. Området er lille, når du kommer ind i museet kan du se det hele. Hvis ikke mange mennesker, om en time kan du tage billeder i hvert afsnit Hjælpsomt personale er der for at hjælpe med at tage billeder - ret vinkel og udgøre.…Læs mere
Ikke en billig attraktion (450 pesos) og ikke meget stor. Jeg var helt tabt ved tanken om fotoskud med min datter og hvordan man bedst kunne udgøre. Du får nogle ideer til at se andre, men så tog en medarbejder os under hans fløj og vi fik nogle gode skud og havde masser af…Læs mere
Personalet er meget venligt fantastisk design Ubegrænset Antal Photoshoot Meget rart sted for at få en dato for enlige, par og familierLæs mere
De ved, hvor svært det er i dag at finde noget at lave eller at tilbringe kvalitetstid sjov tid med dine børn. Dette problem vil blive behandlet af denne sjove fyldt museum, hvor både børn og voksne kan have masser af sjov for et par timer. en forfriskende tage på sjov pudsige…Læs mere
Tilbage til toppen


