læs mere
Fyldt med en masse ting at se. Hr. Fierro er en rigtig flink fyr, tale med ham, han er meget venlig! ! Jeg har også købt en af de malerier meget dygtige kunstnerMuseet er i sig selv en bør krybe over samlerobjekter at ejeren opsamles gennem årene. Hvis du ikke kan lide gamle ting som mig, du er på det rigtige sted! Men Pablo Fierro er den, du vil se og tale med. Meget fin og interessant fyr, du kan mærke de følelser han er opsat på…En usædvanlig sted, med fantastisk udsigt og gratis med en frivillig indsats. Værd at se mens vi går langs kysten.Dette museum er gratis at deltage, og om den berømte digter, Pablo Fierro. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har hørt om fyren indtil da og Museum gad ikke rigtig meget information om ham (i det mindste ingen, vi kunne finde, da det er lidt af en rodet sted). Stedet i sig selv er…Et skævt sted, fyldt med spændende kroge med en eklektisk blanding af ting og sager. Kunstneren, Pablo, kan findes på stedet og du kan købe et billede af nogle af hit kunstværker. Indgangen er af donation.