11anmeldelser1spørgsmål og svar
Anmeldelser
Medlemsvurdering
- 4
- 6
- 1
- 0
- 0
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
Mere
Valgte filtre
- Filtrér
- Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Det er svært at finde dette sted! Ave. de Cidade Lisboa er den forkerte side for at komme ind. Gå dertil fra stranden, stadion er på din højre og se efter en green House. Det er bag, markeret med en blå og hvide skilt. Hvis det viser sig lukkede bare vent et øjeblik for at få nogen til at lade dig ind. Entré er gratis, men du kan efterlade en donation hvis du kan lide. Udstillingen er lille, men meget spændende. Det indeholder flere stykker findes i vrag af gamle skibe som soelvmoenter, kanoner og cuttlery. Det er et besøg værd, og man behøver kun 30-45 minutter til at se alt. Tegn og discriptions fås i efter portugisiske, fransk og engelsk.…Læs mere
Dato for oplevelse: januar 2016

Nyttig
