Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Great Sights
Booking er ikke mulig på TripAdvisor

Vil du se andre muligheder, der kan bookes nu?
5
Alle billeder (5)
Fuld visning
Oversigt over rejsende
  • Fremragende44 %
  • Rigtig god23 %
  • Gennemsnitlig5 %
  • Dårlig5 %
  • Frygtelig23 %
Om
Lokalt vejr
Drives af Weather Underground
°F°C
25 °
17 °
jan
25 °
18 °
feb
23 °
16 °
mar
Kontakt
Sydney Day Tour Terminal, Sydney, New South Wales 2004, Australien
Det centrale forretningskvarter
Website
+61 2 9241 2294
Ring
Forbedr denne registrering
Anmeldelser (17)
Filtrer anmeldelser
6 resultater
Medlemsvurdering
2
1
1
0
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
2
1
1
0
2
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden

Tilmeld dig ikke en tur med fantastiske seværdigheder. Der er mange andre gode tour virksomheder gør Blue Mountains. Det ser ud til, at firmaet har underleveret noget andet firma til afhentning på vores sted - men på en eller anden måde gjorde de det ikke....Jeg skrev dem en klage på deres hjemmeside to gange, og de svarede ikke. vi reserverede tour gennem isite australske besøgende center - de svarede med en masse detaljer fra rejsearrangøren siger de kiggede for os - umuligt - direkte liggende. de anerkendte aldrig deres fejl eller undskyldte eller tilbød ikke nogen kompensation. vi var på vores pick-up stedet uden for Four Seasons Hotel med flere andre mennesker kl 7: 02 for en 7: 20 afhentning tid, som de foreslog vi være der kl 7: 10. mange busser og varevogne kom og gik og folk kom og gik - vi kontrollerede med hver enkelt som nogle er bare hvide varevogne. Der var 2 af os, vi var opmærksomme hele tiden, vi var der tidligt, min datter bor i Sydney og kender området godt, og hun er en revisor med god opmærksomhed på detaljer. vi kaldte dem kl 7: 30 og de sagde vi savnede bussen. Jeg så en anden rejsende indsendt en lignende oplevelse med dette firma, men fra sidste år.Mere

Dato for oplevelse: december 2018
Anmeldt d. 9. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi tog dagen tur til Blue Mountains i går. Vores driver og vejledning, John S., var helt fantastisk. Hans viden og kommentar gjorde dagen virkelig sjov og spændende. Han fik alle til at føle sig som om vi var en værdsat gæst i hans by....Vi havde en anden tur planlagt til den næste dag, der skulle omlægges. Han tog sig af alle detaljer for os, mens vi udforskede Blue Mountains. Jeg håber, at vi er heldige nok til at få ham på nogen af ​​vores resterende ture.Mere

Dato for oplevelse: oktober 2018
Anmeldt d. 22. februar 2018

Dagen var fantastisk med stor variation. Alt det vi ønskede og mere. Vi vil anbefale turen til alle, om single, par eller specielt som en familie. Stor værdi for pengene.

Dato for oplevelse: februar 2018
Anmeldt d. 10. august 2016 fra mobile enheder

Jeg blev medlem af dagstur til blue mountain i dag og hjemstedet ordningen er helt urimelige. Det, da vi fik en reservation på telefon med store seværdigheder, personalet havde aldrig nævnt, at vi vil være afsat den sæder af enderækker med sæder på nederste dæk!...Disse pladser er for alvor ujævn vej, larmende og med rimelig benet værelse og vi er nødt til at tolerere den situation for mere end fem timer! Hvordan kan din virksomhed behandler dine kunder på denne måde. Du er helt sikkert at straffe dine kunder. Det, da jeg vidste, at de pladser arrangement, din chauffør, Peter? Og et andet personale på afgangssted, fortalte mig, at de øverste dæk pladser er førsteklasses pladser er du nødt til at betale mere for dem. Men faktum er jeg har ingen af de oplysninger om præmien stole arrangement. Jeres personale på telefonen reservationen arrangement skulle meddele os, for at hjælpe os til at træffe beslutningen. Og din chauffør, Peter? Efter at have talt på mit kontor chef, uhøfligt sagde, at jeg enten udført på turen eller aflyst, uden refundering eller med skubbet rundt dato, vil have samme plads arrangement. Det er ikke den forventede service, jeg skulle have! Det er ikke første gang jeg deltager i ture i store seværdigheder men bestemt det sidste! Og jeg kan garantere for at dele min forfærdelig oplevelse for at alle af mine venner gennem forskellige sociale netværk!Mere

Dato for oplevelse: august 2016
Anmeldt d. 8. juli 2016 fra mobile enheder

Vin tur: i brochuren de lovede 4 vinsmagninger, de leveres kun to. Hvorfor de havde skiftet det, og han sagde, at det var altid 2 som de fleste mennesker føler, at de har fået nok vin jeg spurgte chaufføren. Så kan de to, og du...skal ikke love at sige 4. Jeg vejede det stik imod færre numre blev tilbudt af konkurrence og så jeg følte mig snydt. Fantastisk ting er, at der er WiFi i van; brug det fornuftigt s det er kun 75MB, nok til at slå et par ting uden tunge redskaber. Chaufføren var en fantastisk guide og er meget vidende med en god sans for humor.Mere

Dato for oplevelse: juli 2016
Anmeldt d. 2. maj 2014

Mine venner og jeg besluttede at tage en tur ud til den Blå bjerge og på samme tid, skal du tage mod huler. Vores tur tog os med til Blue Mountains først, og vi fik at vide, at vi var på en meget stram tidsplan....Vi fik kun en halv time for at se de 3 søstre og få vores snacks. Vi følte os forhastet og havde lidt tid til at nyde naturens vidunder. Selvom vi var på tide at komme tilbage om bord på bussen, andre mennesker var sent. Vi ankom til Jenolan Caves (Jenolan caves omkring kl. 12.40pm, som vores tur til Lucas cave var kl. 1:00. Men vores billetter udstedt var til 1.30pm tur. Vi kunne have boet længere tid på Blue Mountains i stedet for at kaste sig ud i en fart. Den 1.30pm Tur til Lucas Cave var en stor gruppe, ca. 70 personer. Der var kun 1 guide til at vise os gennem hulerne. Der var en stor gruppe, var det svært at få folk til at gå til den næste del af hulen rettidigt. Vi ønskede, at gruppen var mindre. Turen gennem hulerne varede 1 1/2 timer og endte på 3:00. Vi havde stadig tid til at vandre rundt før afgang kl. 3:30:00. Vi nød at se de 3 søstre og den imponerende grotter. Igen, vi ville ønske, at vi havde mere tid på Blue Mountains.Mere

Dato for oplevelse: april 2014
Se flere anmeldelser
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 191 hoteller i nærheden
Adina Serviced Apartments Sydney Martin Place
1.247 anmeldelser
0,04 km væk
Travelodge Hotel Sydney Martin Place
2.187 anmeldelser
0,16 km væk
The Westin Sydney
3.663 anmeldelser
0,17 km væk
Radisson Blu Plaza Hotel Sydney
5.515 anmeldelser
0,26 km væk
Restauranter i nærhedenSe 6.962 restauranter i nærheden
Prime Steak Restaurant
486 anmeldelser
0,1 km væk
Long Chim Sydney
292 anmeldelser
0,12 km væk
Sydney Showboats Cruise Restaurant
92 anmeldelser
0,03 km væk
Suminoya
93 anmeldelser
0,07 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 1.840 seværdigheder i nærheden
Forgotten Songs
60 anmeldelser
0,17 km væk
Grand Post Office (GPO) Sydney
52 anmeldelser
0,21 km væk
City Recital Hall
32 anmeldelser
0,16 km væk
The Cenotaph
54 anmeldelser
0,16 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende på Great Sights.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg