Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Visites Paris

Nr. 806 af 1.298 Ture i Paris
Paris, Frankrig
Mere
44anmeldelser1spørgsmål og svar
Medlemsvurdering
  • 18
  • 4
  • 2
  • 2
  • 18
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Alanoh skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Brockville, Canada3 bidrag
Hundredvis af mennesker ventede på at blive videreført, men der er vi kun 3 officerer på vagt. Derefter gik den ene tilbage og den anden mindst 20 minutter sammen med en fattig fyr, der til sidst blev nægtet indrejse. Vi følte, at vi blev behandlet med fuldstændig foragt. Vi gør mit bedste for at undgå denne lufthavn i fremtiden.
Læs mere
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
Nyttig
Videresend
Paul C skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Liverpool, Storbritannien1 bidrag
Det er svært at forestille sig i denne dag og alder, hvordan nogen overalt i verden kunne sætte sig ned og designe noget så betagende dårligt, ineffektivt og helt uegnet til formål som Paris CDG Airport. Det er ud over det dårlige, det er næsten som om det er designet af en der hader mennesker, hader enkelhed, hader livet. Skiltningen er forfærdelige og vildledende, folk gør alle de samme ting, går rundt forvirrede og mumler for sig selv, spekulerer på, hvordan man kommer ud af denne labyrint af mental tortur. Personalet ser ud til at være med på det også, da de står der med en udpræget fransk luft af selvtilfredshed og apati. Dette kan ikke være dårligt design eller dårlig planlægning, dette er bevidst, det skal være! Jeg kan ærligt sige, at min oplevelse her ikke kun var den værste lufthavn, jeg har været i, det er muligvis en af de værste, mest udmattende og irriterende oplevelser i hele mit liv. Gud det er dårligt. Hvis du kan, anbefaler jeg dig at undgå dette sted for enhver pris. Helt ærligt, ikke læg dig selv igennem det, det ældes dig i bedste fald og værst, giver dig en livslang nervøs trækning. Det er virkelig, DET dårligt.
Læs mere
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
Nyttig
Videresend
Liliana Q skrev en anmeldelse d. sep. 2019
1 bidrag
Min mand og jeg vendte lige tilbage fra Paris for 2 dage siden, og selvom vi havde det en dejlig tid, lykkedes den parisiske metro "Security" at dæmpe vores syn på Paris-personale. Vi fik altid besked på at aldrig miste din metrobillet, fordi du ikke ville være i stand til at forlade metroen, når du ankom til din destination. Så vi havde altid vores billetter med os. Nu var problemet ikke relateret til ikke at have en A-metrobillet, problemet blev tydeligt, når vi ifølge Subway “Security” (som nu ved jeg ikke om de er legitime eller bare folk, der berøver turist), ikke gjorde har den RETTE billet. Vi havde 2 metrobilletter - som vi plejede at komme på metroen til vores destination og 1 ekstra ekstra ubrugt billet. Da vi ankom til vores destination, inde i en af tunnelerne, stoppede metroen "sikkerhed" - - - mennesker med sorte eller grønne poloshirts - - - og sagde, at 1 af os ikke havde den rigtige billet, og gebyret var $ 50 / person. Vi skulle tydeligvis ikke betale bc. Vi havde de 2 undergrundsbilletter plus en ny ubrugt. Sikkerhedsdamen sagde, hun vil ikke tage nogen af dem, og hun vil sænke prisen til $ 35, fordi hun så, at vi havde en anden ny ny billet - - HVORFOR BETALER VI NOE PENGER, HVIS VI HAR - - NU I HENHOLD TIL HER - - DEN RETTE BILLETT? Hun ville give os mulighed for at komme igennem, indtil vi betalte med kreditkort. For ikke at nævne sagde denne sikkerhed, at vi havde brug for hendes kvittering for at komme ud af metrostationen. VI HAR ALDRI BEHOV FOR BILLETTERNE ELLER Hennes MODTAGELSE. Ikke i denne metro eller nogen anden gennem de 5 dage, vi var i Paris. På ethvert tidspunkt bliver du bedt om at gå ind i maskinen eller vise noget for at komme ud af NOGEN SUBWAY! ! ! ! ! På vores sidste dag kom vi til lufthavnen med metro, og der var igen ”sikkerhed”, før du kom ind i lufthavnen. Sikkerheden sagde, at vi ikke havde den rigtige billet. Det var en lufthavnsbillet at få det. ET LUFTFARTKORT TIL AT komme ind i lufthavnen! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Han ville bede os $ 35 / person for i alt $ 70. Vi lavede en skandale. Vi er fra NYC. Denne sikkerhed kom aldrig ud i live. Vi argumenterede for vores vej ud af det, bc vi havde bedt informationsfolkene i metroerne, hvis vi havde brug for en anden billet til lufthavnen, og vi blev opfordret af PARIS SUBWAY PERSONALE til at købe dem, vi havde. Vi fortsatte med at argumentere, indtil sikkerhedsfyren sagde, at han kun vil opkræve prisen for billetten for at komme i lufthavnen - - hvilket var $ 10! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Så fra $ 70 debiterede han os derefter kun $ 10 / person. Det værste var ikke, hvad der skete med os. Der var adskillige internationale mennesker, der også argumenterede for den samme ting. En familie på 3, kone, mand og en 8-årig pige i Mellemøsten havde mistet 1 af deres billetter, og "sikkerheden" opkrævede dem $ 35. Alle i denne familie var engelsktalende. FLUENT engelsktalende. Den franske sikkerhed fortalte kvinden, at hun ikke talte engelsk og lukke hende ud. De ville kun tale med manden bc, han talte fransk. Vær opmærksom på at "sikkerhed" talte til os FLUENTLY på DANSK. DET var RACIST. Det var en racistisk handling på vegne af hvem som helst det ”sikkerhed” personale hvor. Vi lærte senere, at Subway-sikkerhedsdame, der sagde, at det var $ 50 / person, boten for ikke at have en billet, hun kunne lide - endnu efter at hun sagde, at vi havde billetten, men ikke ville acceptere den -, lyver. Vi blev bedt om at betale med kreditkort, så jeg er ikke sikker på, hvor denne penge går til. HVILKEN REGERINGSORGANISATION I PARIS ER TILLADT ROBBET EOPLE? Jeg havde hørt om Paris ikke var gæstfri og imod amerikanere, men at se, hvor racister de er med andre kulturer, var ulækkert. Gå ikke til PARIS. Ret advarsel.
Læs mere
Dato for oplevelse: september 2019
Google
Nyttig
Videresend
JBAust skrev en anmeldelse d. aug. 2019
Melbourne, Australien21 bidrag18 nyttige stemmer
Typisk fransk, prøv for stil for enhver pris og kan ikke levere på stof. Sjokkerende ineffektiv lufthavn, personale doven, overordnede inkompetente. Hvis du er en premium passager, kan du ikke forvente premium behandling. Som første klasses billetindehavere tilbragte vi en times tid i fast track told, da økonomien brølede forbi. Det var tydeligt, hvad løsningen var, men intet gjort ved det. Undgå altid denne lufthavn, hvis det er muligt.
Læs mere
Dato for oplevelse: august 2019
Google
Nyttig
Videresend
wimbledon62 skrev en anmeldelse d. jun. 2019
UK39 bidrag49 nyttige stemmer
Den eneste grund til, at jeg siger 'sandsynligvis', er, fordi Berlin Schoenfeld kører det et nært sekund, men da blev det bygget af østtyskerne. CDG er hvor du skal gå for at se, hvordan man ikke kan designe en lufthavn. Andre korrekturlæsere har i grafiske detaljer skitseret sine forskellige og mange fejl. Brug ikke denne lufthavn, medmindre du ikke har noget valg
Læs mere
Dato for oplevelse: juni 2019
Google
Nyttig
Videresend
Forrige