Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

TGV

1.819 anmeldelse
Der er desværre ikke nogen ture eller aktiviteter, der er tilgængelige for onlinebooking på de(n) valgte dato(er). Vælg en anden dato.

TGV

1.819 anmeldelse
Der er desværre ikke nogen ture eller aktiviteter, der er tilgængelige for onlinebooking på de(n) valgte dato(er). Vælg en anden dato.
Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Paris
fra 179,39 $
Flere oplysninger
fra 120,56 $
Flere oplysninger
fra 24,11 $
Flere oplysninger
fra 225,45 $
Flere oplysninger
Fuld visning
Placering
Kontakt
Paris Frankrig
Sådan kommer du derhen
Gare de Lyon3 min.
Gare de Lyon3 min.
Lær området at kende
Montmartre Discovery med en Treat
Kulturture

Montmartre Discovery med en Treat

1 anmeldelse
google
Oplev det sted, hvor kunstnerne mødes for at male deres mest dyrebare værker. Din guide vil tage dig til Montmartre for at opdage traditioner, fødevarer og historie, mens du forklarer de skjulte secrects, som Sacré Cœur opretholder.<br><br>Venez Discover, bringer det bedste ud af hvert sted ved at omhyggeligt lave hver tur udelukkende under hensyntagen til vores miljø. Vi stræber efter at bringe kærlighed, passion og interesse for vores planet i hver tur eller service, der ydes til dig.
225,45 $ pr. voksen
1.819anmeldelse108spørgsmål og svar
Medlemsvurdering
  • 523
  • 470
  • 224
  • 165
  • 438
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Posey W skrev en anmeldelse d. mar. 2020
1 bidrag
Min forlovede og jeg ankom til Paris den 11. marts med 2 Thalys-billetter til Bruxelles kl. 12: 25. Vores fly ankom tidligt, så vi gik til togstationen for at se, om vi kunne komme på et tidligere tog. Der var en dame med en Thalys-jakke, der sagde, at vi kunne spørge, om vi kunne stige om bord på det tidligere tog med vores 12: 25-billetter, hun sagde, at hvis toget ikke er fuldt, kunne vi fortsætte med vores senere billetter og spørge dem. Vi gik gennem sikkerhed og spurgte den første Thalys-person, der stod uden for toget. Jeg viste hende, at min billet var 12: 25, men spurgte, om det var ok for os at komme på dette tog i stedet. Hun sagde, at der var plads i coach 5. Vi gik til coach 5, hvor manden uden for toget kiggede på billetter, jeg forklarede situationen, og han sagde, at det var ok at gå om bord på dette tog, og når vi først trådte ind i coach 5, tag venstre. Under togturen kom togleder Tom Agent: 520 til os og bad om vores billetter. Jeg forklarede situationen. Han fortalte en anden togleder agent 246. Hun talte med Tom på fransk ved hjælp af og talte om, hvordan vi var amerikanere, og så sagde hun, at vi skulle betale for splinternye billetter, der ville koste os $ 100 s hver. Jeg fortalte hende, at vi allerede købte billetter og fik at vide, at det var ok at komme på det tidligere tog. De sagde, at vi ikke fik tilladelse fra dem, og de er toglederne. Jeg fortalte dem, at vi aldrig ville være kommet på et tidligere tog, hvis vi havde vidst, at de ville have, at vi skulle købe nye billetter, og at vi talte med 3 personer, hvor ingen af dem fortalte os, at når jeg viste dem vores originale billetter og viste dem, var for 12: 25. På dette tidspunkt kaldte jeg kundeservicenummeret på min billet til Omio. Mens jeg var i telefonen bad Tom os om vores pas. De skrev os op billetter lige der for $ 164 euro hver. Disse billetter siger, at hvis vi ikke betaler dem inden for 15 dage, skylder vi yderligere $ 150 hver. Jeg har sendt Thalys via e-mail og indsendt flere formularer og har lige fået et svar i går og sagde, at jeg skulle have ringet til dem, da det skete. Jeg har e-mails med Omio, der viser, at jeg prøvede at ringe til Thalys-nummeret, men opkaldet går aldrig igennem. Og jeg ringede til kundeservicenummeret på min billet, men det var for Omio, og toglederen sagde, at han ikke ville vente længere. Så jeg spurgte en tredje togleder, hvad jeg skulle gøre, og hvis der var en kundeserviceforretning på stationen, vi kunne tale med, når vi ankommer. Han sagde bare at indsende en formular online, og han var sikker på, at vi ikke skulle betale. Men her kommer vi op på vores yderligere $ 150 deadline, der stadig venter på at høre fra Thalys, hvis de kan hjælpe os med disse $ 164 billetter, som er yderligere til billetterne til det senere tog, vi allerede har købt.
Læs mere
Dato for oplevelse: marts 2020
Google
Nyttig
Videresend
Andrew skrev en anmeldelse d. mar. 2020
5 bidrag1 nyttig stemme
Min forlovede og jeg ankom til Paris den 11. marts med 2 Thalys-billetter til Bruxelles kl. 12: 25. Vores fly ankom tidligt, så vi gik til togstationen for at se, om vi kunne komme på et tidligere tog. Der var en dame med en Thalys-jakke, der sagde, at vi kunne spørge, om vi kunne stige om bord på det tidligere tog med vores 12: 25-billetter, hun sagde, at hvis toget ikke er fuldt, kunne vi fortsætte med vores senere billetter og spørge dem. Vi gik gennem sikkerhed og spurgte den første Thalys-person, der stod uden for toget. Jeg viste hende, at min billet var for 12: 25, men spurgte, om det var okay for os at komme på dette tog i stedet. Hun sagde, at der var plads i coach 5. Vi gik til coach 5, hvor manden uden for toget kiggede på billetter, jeg forklarede situationen, og han sagde, at det var okay at gå ombord på dette tog, og når vi først trådte ind i coach 5, tag venstre. Under togturen kom togleder Tom Agent: 520 til os og bad om vores billetter. Jeg forklarede situationen. Han fortalte en anden togleder agent 246. Ved flere lejligheder nævnte de os som amerikanere på et andet sprog og besluttede derefter, at vi skulle betale for splinternye billetter, der ville koste os $ 100 s hver. Jeg fortalte hende, at vi allerede købte billetter og fik at vide, at det var okay at komme på det tidligere tog. De sagde, at vi ikke fik tilladelse fra dem, og de er toglederne. Jeg fortalte dem, at vi aldrig ville være kommet på et tidligere tog, hvis vi havde vidst, at de ville have, at vi skulle købe nye billetter, og at vi talte med 3 personer, hvor ingen af dem fortalte os, at når jeg viste dem vores originale billetter og viste dem, var for 12: 25. På dette tidspunkt kaldte jeg kundeservicenummeret på min billet til Omio. Mens jeg var i telefonen bad Tom os om vores pas. De skrev os op billetter lige der for $ 164 euro hver. Vi ved, at vi købte billige billetter, men forklarede dette for alle, der sagde, at det var fint. Da vi bad om at tale med deres manager for at se, om der var noget, vi kunne gøre, nægtede de og krævede, at vi gav dem vores pas og truede med at få os arresteret ved næste stop, hvis vi ikke overholdt dem straks og gav os ingen mulighed for at ring til kundeservicen eller forstå vores muligheder yderligere.
Læs mere
Dato for oplevelse: marts 2020
Google
Nyttig
Videresend
josephzebley skrev en anmeldelse d. mar. 2020
Elkton, Maryland107 bidrag17 nyttige stemmer
Tog TGV fra Paris Gare de Lyon til Dijon. Fantastisk udsigt over Ile de France hvedevoksende region i Frankrig. Toget lynlås gennem det åbne landskab og kører derefter omtrent den samme hastighed som North East Regional (USA) fra Montbard (det eneste stop) til Dijon. Dijon togstation er en smule forvirrende, da man skal tilbage til hovedhallen for at finde quai til dit næste tog. For et par euro skal du mere bestemt gå i første klasse, især hvis du har lange ben eller bagage!
Læs mere
Dato for oplevelse: marts 2020
Google
Nyttig
Videresend
CeannCabaiste skrev en anmeldelse d. mar. 2020
Limoges, Frankrig273 bidrag36 nyttige stemmer
Komfortabel og hurtig. Jeg bestilte et par uger i forvejen og fik derfor en 1 gade klasse billet til kun et par € mere end en anden klasse en. Fra centrum af Paris til centrum af Luxembourg i 2 H 20, skønt toget lige fra Metz ikke længere kan køre i meget høj hastighed. Jeg finder det meget mere afslappende og behageligt end at flyve. Den øverste etage skal være den mindste i verden, men den er ren og har alt hvad du har brug for.
Læs mere
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
Nyttig
Videresend
chouaib skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Bristol, Storbritannien2 bidrag5 nyttige stemmer
Jeg reserverede hos ouigo og tænkte, at dette vil være fantastisk, men nej og stort nej til kundeservicen, da vi tjekket på togstationen. Jeg spurgte en af staben, hvis det var muligt. Jeg kan skifte plads, vil hun sige ja og finde plads til mig og min kone, så var alt godt omg efter trinet gå en af stammemukken sheked som og sed du har brug for at betale mere for at få plads her, så jeg forklarede, hvad der skete, og hvorfor vi sidder der, og han svarede og sagde nej foran alle mennesker, så jeg følte skam og han flytter til hytte 15 vi er i begyndelsen i knytnæveklasser, når vi bad om at blive siddende sammen flytter de som i kabine 11 f. . . . . . Vi og siddende kabine 15, som jeg ikke accepterer
Læs mere
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
Nyttig
Videresend
Forrige