Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pink Apple Cars

264 anmeldelser
Der er desværre ikke nogen ture eller aktiviteter, der er tilgængelige for onlinebooking på de(n) valgte dato(er). Vælg en anden dato.

Pink Apple Cars

264 anmeldelser
Der er desværre ikke nogen ture eller aktiviteter, der er tilgængelige for onlinebooking på de(n) valgte dato(er). Vælg en anden dato.
Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring London
fra 47,72 $
Flere oplysninger
fra 225,47 $
Flere oplysninger
fra 211,29 $
Flere oplysninger
264anmeldelser3spørgsmål og svar
Medlemsvurdering
  • 142
  • 35
  • 12
  • 16
  • 59
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
sarah d skrev en anmeldelse d. mar. 2020
7 bidrag1 nyttig stemme
Vi blev samlet i går fra luton i går og faldt tilbage til Stansted i dag. Driveren var til tiden høflig og meget flot. Intet problem. Let at booke online og betale og tekster holder dig informeret om, hvor din driver er. Vil definitivt anbefale og vil bruge igen
Læs mere
Dato for oplevelse: marts 2020
Google
Nyttig
Videresend
Sophie skrev en anmeldelse d. feb. 2020
1 bidrag
frygtelig service og holdning, vi havde lige været på en 4 timers flyvning, og derefter indtastede han den forkerte adresse, og vi sad der inde i over 2 timer, og alt, hvad han var interesseret i, var, at han kom sent hjem. Da vi endelig kom der, krævede han stadig sine penge, selv når vi bad om rabat, ville aldrig bruge igen og meget skuffende
Læs mere
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
Nyttig
Videresend
DrLeilaE skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Dubai, Dubai, United Arab Emirates4 bidrag3 nyttige stemmer
Jeg brugte lang tid på at kontrollere mulighederne for en tovejsoverførsel og reserverede dette fra og vende tilbage til Stansted - Central London. Vi var villige til at betale ekstra for en pålidelig overførsel snarere end at bruge offentlig transport, selvom det var meget dyrere. Reservationen blev foretaget længe i forvejen. Nogle uger før reservationen var påkrævet ringede nogen for at bekræfte, at de var ved at hente min mand fra lufthavnen, da vi ikke var i England. Da fejlen blev påpeget, sagde chaufføren, at der havde været et problem med computersystemet, så ikke bekymre dig. Jeg bekymrede mig og fulgte op med dem og var sikker på, at reservationen var korrekt og i systemet. Da min mand ankom til lufthavnen måtte han vente i over 30 minutter på, at chaufføren vendte op. Selvom dette ikke var for meget af et problem, betød det dog, at han ankom sent og savnede at spise middag. På grund af dette har jeg tjekket med firmaet igen på søndag for at sikre, at de ville være til tiden på tirsdag, da min mand skulle fange et fly. Jeg blev forsikret om, at den sene afhentning ville blive undersøgt, og at chaufføren i mellemtiden ikke kun ankom til tiden til returrejsen, men ville være mindst 10 minutter tidligere end tidspunktet for reservationen. Da han ikke dukkede op, prøvede gentagelsen gentagne gange at få firmaet på telefonen, men opkaldene blev enten ikke besvaret eller droppet lige efter at have været tilsluttet. Så meget for 24 on-call service! Han måtte foretage dyre internationale telefonopkald for at få mig til at følge op på nettet, hvilket jeg gjorde. Han var ved at få en taxa, da han ellers ville savne sit fly, hvilket ville have kostet en lille formue, da chaufføren endelig dukkede op 45 minutter for sent. Vi har brugt en række forskellige virksomheder i fortiden og har haft pålidelig service, ofte med føreren ankom tidligere snarere end senere. Undskyldning for trafik osv. Er bare ikke acceptabel, når nogen er en professionel chauffør. Vi er alle nødt til at tage højde for storbytrafik og indregne dette for at sikre, at vi er punktlige for forpligtelser. At savne flyet ville have været et mareridt, og det var meget stressende for min mand og også for mig at være ude af landet og vente på at møde ham i lufthavnen her. BRUG IKKE DEM, medmindre du ikke gider med pålideligheden.
Læs mere
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Andrew Webber skrev en anmeldelse d. feb. 2020
1 bidrag
Dette firma er forfærdeligt! Bilen, der fører os til lufthavnen ankom aldrig. Bilen, der indsamlede os kl. 330, ankom kl. 430, efter at han havde fortalt kl. 252, at han var "på vej og ville være der kl. 350 om morgenen". Så en anden tekst, der siger, at han ville være yderligere "11 minutter maks." - dette viste sig at være 37 minutter. Konstant undskyldning for dårlig trafik og at tage andre veje til lufthavnen. Hvorfor ved ikke et taxafirma om lukninger og trafik? ? Chaufføren talte aldrig et enkelt ord til os, gik tilbage til parkeringspladsen cirka 30 meter foran os, ingen hjælp med bagage, ramte en kantsten på vej ud af parkeringspladsen og talte aldrig i hele 45 minutters rejse. Forfærdelig. . . . vil aldrig bruge igen og fraråde at booke med dem. Jeg forlader sjældent anmeldelser, men føler mig tvunget til at sige, hvor dårlige dette firma er. UNDGÅ.
Læs mere
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
Nyttig
Videresend
LillaLondon skrev en anmeldelse d. feb. 2020
London33 bidrag14 nyttige stemmer
Samlet til tiden fra Heathrow. Høflig høflig chauffør. Tilfreds med tjenesten. Vil anbefale.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med seværdigheden
Dato for oplevelse: februar 2020
Google
Nyttig
Videresend
Forrige