22anmeldelser0spørgsmål og svar
Anmeldelser
Medlemsvurdering
- 11
- 9
- 2
- 0
- 0
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
Valgte filtre
- Filtrér
- Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Aldrig et godt sted at være. Men, fantastisk sidste hvilested for alle trosretninger. Og velholdte have, fredeligt, afslappende, respektfuld og meget, meget god og forstående personale.Læs mere
Dato for oplevelse: maj 2017

Nyttig
Min mor/Far/Tante og Onkel er i denne kirkegård. Området er smukt og meget velholdt. Personalet er meget hjælpsomme og meget omsorgsfulde.Læs mere
Dato for oplevelse: oktober 2016

Nyttig
Har deltaget i to visitations og en begravelse service, hvor receptionen. Det sted skal være god. Personalet var meget hjælpsomme og maden var fantastisk.Læs mere
Dato for oplevelse: april 2016

Nyttig
Jeg kunne godt lide alt om dette sted. Fra den venlige og forståelse personale til den ekspertise til den service, der ydesLæs mere
Dato for oplevelse: august 2015

Nyttig
