Bodega Renacer
09:30-17:30
Mandag
09:30 - 17:30
Tirsdag
09:30 - 17:30
Onsdag
09:30 - 17:30
Torsdag
09:30 - 17:30
Fredag
09:30 - 17:30
Lørdag
09:30 - 17:30
Søndag
12:00 - 17:00
Skriv en anmeldelse
Om
Anbefalet varighed
1-2 timer
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.
Forbedr denne registrering
Ture og oplevelser
Udforsk forskellige måder at opleve dette sted på.
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.

De mest populære måder at opleve Bodega Renacer og seværdigheder i nærheden på

Området
Adresse

Vi udfører kontrol på anmeldelser
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.
5.0
780 anmeldelser
Fremragende
653
Meget godt
97
Gennemsnitligt
18
Dårlig
6
Frygtelig
7

Disse anmeldelser oversættes automatisk fra engelsk.
Denne service kan indeholde oversættelser leveret af Google. Google fralægger sig alle udtrykkelige eller underforståede garantier vedrørende oversættelser, herunder garantier for nøjagtighed, pålidelighed og enhver underforstået garanti for salgbarhed, egnethed til et bestemt formål og ikke-krænkelse.

Merete M
1 bidrag
feb. 2017 • Familierejse
Hvis du er på rejse til Mendoza skal du besøge den smukke Renacer vingård. Stor Tak til Iván for at gøre oplevelsen meget personlig!
Skrevet d. 5. marts 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Good morning, thank you very much, for your opinion, we are happy to know, that our winery, and our team, was able to transmit the passion for wine. We hope to welcome you again, we have recently opened a new visitor center and continue enjoying Mendoza, with a glass of Renacer wine. Best regards to you Renacer Team
Skrevet d. 6. marts 2017
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.

Kris58
Warszawa, Polen16 bidrag
feb. 2020
For et par dage siden besøgte vi Renaser for en kort stund. Smuk guide ved navn Luz førte os gennem smukke matrixer af Malbec-vinstokke, så forklarede hun os hemmeligheden bag god vinproduktion. Til sidst førte Luz os gennem det fulde udvalg af vine, I. e. hvid, rose og rød i smuk atmosfære af smagning værelse. Tak Luz, tak winery ejere, god oplevelse.
Google
Skrevet d. 15. februar 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
We are absolutelly glad you enjoyed your experience here. Thank you very much for your words.
Skrevet d. 10. marts 2020
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.

femaletraveller K
New York City, NY7 bidrag
feb. 2020
Jeg gik til Renacer på en privat tur og havde en fantastisk oplevelse. Guiden på stedet var en venlig, smilende kvinde, der viste mig og to andre besøgende deres kældre og anlagte grunde samt vinmarker og også satte sig sammen med mig for en prøvesmagning af tre af deres vine. Det var en mindeværdig oplevelse i smukke omgivelser.
Google
Skrevet d. 14. februar 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
It is an honor for us to receive comments like yours. We hope you had a good time here.
Skrevet d. 10. marts 2020
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.

butterfly1147
Toronto, Canada1 bidrag
feb. 2020
Dette var en af bodegaerne på en tur med flere stop, og det var langt den smukkeste og mest underholdende! Tour guide var meget kyndig og forklarede alt om vinfremstillingsprocessen, fra druedyrkning til emballering. Fantastiske vine så godt! Højt anbefalet.
Google
Skrevet d. 14. februar 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Thanks a lot for your words. We hope you can come back to our winery.
Skrevet d. 10. marts 2020
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.

Martin B
1 bidrag
dec. 2019
Held og lykke med at arbejde med denne vingård for at booke et bryllup! De er ude for penge og respekterer ikke deres potentielle kunder. Vi føler os EKSTREMT ikke respekteret af DIEGO og IGNACIO hos Bodega Renacer, idet de behandler en så vigtig dag med skam og respekt.

Vi havde været i kontakt med Diego om koordinering af en bryllupsfeiring siden 11. november 2019 til en begivenhed i oktober 2020. Vi havde planlagt en tur fra Californien til Mendoza for at se vingården i december 2019, med det formål at se lokationen personligt, og havde den fulde fem retters frokost og parring af vin.

Her er en tidslinje for vores kommunikation bagefter:
Den 30. december havde vi sendt en e-mail til Diego om, at vi var klar til at gå videre med en kontrakt, så vi kan sende depositum for at booke datoen. Derefter stoppede kommunikationen.

7. januar, efter en opfølgende e-mail og et opkald til hans kontor, modtog vi et svar. En time senere sendte vi vores svar om, at vi gerne vil komme videre med at booke vingården til vores bryllup.

9. januar sendte vi en ny opfølgende e-mail. Den 10. januar sendte Diego os en e-mail med en prøvekontrakt.

Den 11. januar bad vi mere direkte om en kontrakt for os til at sikre datoen. IGEN - ingen kommunikation. Vi var nødt til at ringe flere gange og sendte en yderligere e-mail den 14. januar.

Derefter, den 20. januar, modtog vi en e-mail med anmodning om personlig information om kontrakten. 21. januar gade, svarede vi med oplysningerne.

24. januar - Diego fortalte os, at den dato, vi havde talt om i MÅNEDER, pludselig ikke var tilgængelig.

Det, han fortalte os, var, at til trods for vores KLARE interesse i at komme videre med at sikre datoen for vores bryllup siden 30. december, frigav han datoen til et bryllupsplanlægger mellem den daværende og den 24. januar. Diego prioriterede den anden part, fordi de havde kontanter i hånden klar til at booke. Det, der er sjovt, er, at vi også havde penge klar til at sikre datoen og anmodede om oplysninger om at starte kontrakten for at sende pengene. Diego gav os ikke det rette papirarbejde til at komme videre. Han gav os ikke engang anstændigheden eller respekten for at kontrollere, om vi var interesseret i datoen, før han accepterede penge fra den anden part. NEJ, han besluttede at snore os sammen og derefter give datoen til en anden på sin fejltagelse af ikke at komme med en kontrakt, som vi skulle underskrive for at sende vores indbetaling.

Ingen måde, at jeg ville sende tusinder af dollars uden en kontrakt. At tale om penge. Diego foreslog endda, at vi overførte kontanter til hans personlige navn for at hente i Mendoza for at booke datoen. Det virkede meget mistænksom overfor ham at anmode om. Gudskelov, vi har ikke tillid til ham for at gøre det, fordi Diego tydeligvis er ude efter penge og let kunne have taget det og løbet uden at give os en kontrakt eller noget lovligt papirarbejde for at booke vingården til vores bryllup.

Det, der er sjovt, er, at Diego var meget god til at kommunikere med os mellem november 2019 og indtil 30. december, da vi ville gå videre. Når han e-mailede os om, at han frigav datoen til en anden part, spøgede han helt og holdt op med at besvare vores opkald og e-mails.

For at give dig et billede af, hvor svært det blev at kontakte ham, har vi telefonregistreringer af opkald til Bodega Renacer: en gang på 1/28, tre gange på 1/29 og syv gange på 1/30. Dette er også efter at vi eskalerede spørgsmålet til hans vejleder, Ignacio, som også nægter at tage vores opkald.

Det er klart, de har undviget kommunikation med os. Da vi endelig fik fat i Diego, tog han ikke ansvaret for sine handlinger og bebrejdede prøvelsen på det faktum, at en bryllupsplanlægger havde lagt et depositum ned på datoen. Han frigav datoen til en anden uden endda at give os den kontrakt, vi havde anmodet om i uger.

Dette er utilgivelig, fordi han har kontrol over alle kontrakter og bookinger til vingården og kunne have taget alle beslutninger på en respektfuld måde, idet han hædrede de parter, der udtrykte interesse for datoen i kommunikationsordenen, men han tænkte ikke på folket og bare tænke på pengene.

Vi er yderst skuffede over den service, vi har modtaget af Diego og Ignacio, og deres mangel på kommunikation. De har ikke respekteret os og gjort vores hele bryllupsplanlægningsproces fra et andet land uutholdeligt uudholdeligt. Takket være Diego's inkompetence er vi uden et sted for den vigtigste dag for os - en, der var beregnet til at være fyldt med kærlighed, lykke og fest.
Google
Skrevet d. 4. februar 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Estimado Martin: buenas tardes, antes que nada y como es habitual en nosotros, agradecemos las opiniones de cada una de las personas que nos escriben y dejan a través de esta plataforma. En este caso me he demorado en la respuesta debido a la época particular del año, en la que nos encontramos, con nuestras actividades. Pero por otro lado también quería tomarme el tiempo para re leer en detalle, cada uno de los mail que cruzamos en este caso con ud. También y viendo que en la mayoría de los casos los contactos entre ambos fueron en español, y que la mayoría de las opiniones emitidas por quienes nos visitaron fueron en este idioma, es que a continuación le responderé en el mismo idioma, para aquellos que también quieran entender lo que Ud. Expresa aquí. Lo que usted comenta de su proceso de planificación de la actividad con nosotros aquí la voy a dividir en 2 partes: a) Es Verdad que ud. Nos escribió con intenciones de visitarnos y de conocer nuestras instalaciones con el fin, de ver la posibilidad de generar un evento aquí, en el mismo manifestó cuando vino a Mza. Que era su momento de ver lugares y también visitar a su flia. , ya que es Argentino pero reside en otro país. El día que vino a la bodega, almorzó , probo nuestros vinos, luego cruzamos dirección de correos , ya que tendría que seguir recorriendo, y sobre eso tomaría una decisión, hasta ahí nada complejo ni diferente a situaciones que a diario suceden aquí, con nuestros visitantes, después nos escribe contando que nuestro espacio, era de su agrado, con lo cual solicita una cotización de vuestros servicios, la misma es enviada para que usted la tenga en cuenta. NO sin antes informarle medios de pagos, tiempos y demás detalles que tenían que ver con todo lo concerniente a un evento en nuestra Bodega, luego de un tiempo nos escribe que finalmente querría hacerlo con nosotros, cuando esto sucede la fecha se encontraba disponible, y ahí empieza lo que usted entiende , que fue por parte nuestra una intención de demorarlo o retardar la contestación, como le explique le envié un CONTRATO MODELO PARA QUE LO REVISARA; Y NOS DIJIESE si estaba de acuerdo, no solo con los costos, sino con todo lo demás, REPITO CONTRATO MODELO DE UN CLIENTE XX, sus datos personales no estaban incluidos allí, YA QUE AUN NO LOS TENIA. Luego de eso le consulto si algún amigo o fliar. Suyo estaría dándole una mano con la organización del evento o sería un poco su vocero para ver o consultarle ya que ud. Reside fuera del país, ahí menciona a su hermana. Hasta acá nada raro, y normal para este tipo de situaciones. La bodega recibe muchos pedidos de cotizaciones, no solo para bodas sino también eventos corporativos, a todos se les da el mismo tratamiento, y muchas veces avanzamos hasta un punto y el evento se cae, eligen otra opción etc etc. Son las reglas del juego muchos hacen actividades similares a las nuestras, Desde el correo que ud. Consulta disponibilidad ,si la fecha estaba, como también para aquellos clientes que pidieron la misma que ud, un cliente se le adelanto y seño la fecha, asumo que le avisamos sobre algo ya conversado, pero resulta que también este cliente, nos genera muchas actividades, y ante la situación de no tener en claro tampoco si usted señaria en tiempo y forma, fuimos a lo seguro. Octubre es un mes de mucha demanda para nuestra actividad , ASUMO Y LE PEDI DISCULPAS POR INFORMARLE SOBRE LA HORA, ES verdad pero esto es una actividad dinámica, y todo el tiempo estamos ante situaciones de este tipo. EL CONTRATO UD LO TENIA AL IGUAL QUE EL OTRO CLIENTE Y SE LE ADELANTO. b) Esta segunda parte tiene que ver con las mentiras que ud. Manifiesta, que en eso no coincidimos porque lo anterior puede ser una actividad que se frustra, de una u otra parte, le paso a UD. En este caso, nos pasa a diario con eventos que se nos concretan porque elijen otra opciones. Manifiesta que no lo atendíamos, tengo registros del mail que le envie el 24/01 , luego entre en mi periodo de licencia hasta el 03/02, y los llamados que ud hizo fueron durante mi ausencia, por eso la demora en atender. Que además de eso cuando lo atendieron le explicaron de mi ausencia, y estoy en copia también en las contestaciones de las personas que le respondieron. Primero que nada le di mis disculpas personales, por el mal entendido ofreciéndole ayudarle con una fecha cerca y haciéndole una atención en el valor, por este desencuentro. Ignacio a quien ud. Menciona aquí, primero no tuvo nada que ver en esto, porque le repito lo había estado hablando conmigo, pero viendo el mail que él mismo le envió, sin tener detalles, pero le ofrecía ayuda, y una posible solución, a la cual no accedió y lo llevo a decir MENTIRAS INACEPTABLES; de que yo tenía intenciones de quedarme con su DINERO, primero que eso lo tuvo claro desde el día, que tenía que venir a pagar a la bodega o en su defecto transferir o enviarle a alguien que lo hiciera por ud. POR ESO LA MENCIONO A SU HERMANA MAS ARRIBA; no recuerdo ahora si me dijo que estaba en una provincia en el norte del Pais, y desde ahí ella podría ayudarlo. EN ESE SENTIDO ESTOY MUY TRANQUILO; entiendo el enojo pero no permito que mienta con cosas que UD MISMO SABE , que no salieron de mi boca. Resumiendo todo esto, Se le pidió disculpas, se le ofreció una solución , y usted en todo su derecho no la acepto, se enojó, y respondió de mala manera también, repito es dueño de hacer lo que considere, pero no MIENTA, NI INVOLUCRE A GENTE; que no corresponde. O Distorsione la realidad de los hechos. De nuestra parte le deseamos lo mejor esperando que pueda disfrutar de su boda, en el lugar que finalmente haya elegido, que todo salga como desea. Saludos cordiales Diego Salguero ( RENACER TEAM)
Skrevet d. 12. februar 2020
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.

Jota B
Buenos Aires, Ciudad Autónoma de Buenos Aires, Argentina33 bidrag
jan. 2020 • Par
Mad og service var helt fantastisk, personalet er super venligt, stemningen er super helt og afslappet.
Deres vin er også gode, hvis du besøger Mendoza, kan du ikke gå glip af denne oplevelse!
Google
Skrevet d. 28. januar 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Marcia M
16 bidrag
dec. 2019 • Par
Vi besøgte denne vingård i december 2019, og den første ting, der slår dig, er den smukke grund, landskab og bygning, der efterligner den italienske stil. Vores guide Luz var meget kyndig og forklarede processen med at fremstille de forskellige typer vin, den anvendte kunstvandingsproces osv. Tog os med til vinkældrene. Hendes engelsk var klar, og hun tog sig tid til at forklare processen. Derefter gik det videre til vinsmagningen, og de er meget generøse med portionerne! Anbefales at gøre dette til et stop i din rejse til Mendoza.
Google
Skrevet d. 9. december 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Dear Marcia, thank you very much for your words and for sharing your experience. You are always welcome here.
Skrevet d. 10. december 2019
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.

BVIR
Patterson, NY28 bidrag
dec. 2019 • Par
Valentina og Fede vil gøre dit besøg og uforglemmelig oplevelse. De sørgede for, at vi havde et godt måltid og sørget for, at vi kunne tour grundene, selvom vi ikke foretog tidligere forbehold.
Google
Skrevet d. 9. december 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Ac2279
Rio de Janeiro, RJ133 bidrag
dec. 2019
Fantastisk beliggenhed til frokost! Også god vin og mad! Lidt for dyrt for kvaliteten 50 $ med opgradering af valg af vin. Anbefalede deres Cabernet-franc. Deltagelse meget blid og professionel.
Google
Skrevet d. 6. december 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Travelista07
Brampton, Canada4 bidrag
dec. 2019 • Par
Turen var informativ og winery er fantastisk smuk. Luz var en fantastisk guide og besvarede tålmodig alle vores spørgsmål. Jeg vil meget anbefale et besøg. Vinen er også fantastisk!
Google
Skrevet d. 5. december 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Thank you very much! It was a pleasure. You are always welcome.
Skrevet d. 5. december 2019
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.

Viser resultaterne 1-10 af 55
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.
Er der manglende eller unøjagtige oplysninger?
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.
Forbedr denne registrering

Bodega Renacer (Luján de Cuyo, Argentina) - anmeldelser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Bodega Renacer

Bodega Renacer holder åbent:
  • Søn - Søn 12.00 - 17.00
  • Man - Lør 09.30 - 17.30
Køb billetter på forhånd på Tripadvisor. Hvis du booker med Tripadvisor, kan du annullere mindst 24 timer før startdatoen for din tur og få fuld refusion.

Vi anbefaler, at du booker Bodega Renacer-ture på forhånd for at sikre en plads. Hvis du booker hos Tripadvisor, kan du afbestille op til 24 timer, før turen starter og få fuld refusion. Se alle 1 Bodega Renacer-ture på Tripadvisor

Hoteller i nærheden af Bodega Renacer: Se hoteller i nærheden af Bodega Renacer på Tripadvisor