Vi skulle flyve fra Toronto til Montreal, fra Montreal til Paris og fra Paris til København, men da flyet i Toronto var forsinket, kunne vi ikke nå, at skifte i Montreal, WestJet fandt os derfor en ny rejse med British Airways. Vi skulle have fløjet med Air France fra Montreal, og havde bestilt vegetarisk og vegansk mad, men det havde WestJet jo ikke tænkt over, DS de fandt os nye fly, så vi fik intet mad, og de fortalte os ikke hvad vi så kunne gøre. Desuden så ville man have fået mad på begge Air France’s fly, og i British Airways fik man ikke mad tilbudt på det sidste fly, og det var bestemt ikke bedre end Air France. Så vi fik intet mad, men har selvfølgelig gemt kvitteringerne på det vi har købt i lufthavnen, så WestJet kan refundere det. Vi skulle også vente 6 timer i lufthavnen i London, og blev ikke tilbudt at få en seng at sove i. Og så kom vi 6 timer senere hjem end der var meningen. Vi er blevet nedgraderet utroligt meget. Ingen har tænkt på at vi skulle have mad, og bruge 6 timer mere og havde brug for søvn.…