Har aldrig oplevet dårligere kundeservice!
Vi skulle flyve København-Istanbul-Tokyo. Flyet i Kbh var 50 minutter forsinket hvor vi sad i flyet og ventede uden at vide hvorfor eller hvornår vi kom afsted. Derfor havde vi kun 40 minutter i Istanbul til at nå vores forbindelse til Tokyo. En steward forsikrede os om at det kunne vi sagtens, da flyet vidste vi ville komme og dermed ventede på os. Vi nåede gaten i Istanbul 17 minutter før take-off, men blev ikke lukket ind. Der kunne vi så se flyet holde yderligere 20 minutter uden at måtte komme med, vi skulle vente til næste dag, så ingen styr på den situation.
Vi fik af vide vi kunne få vores bagage på den overnatning i Istanbul, så vi gik til bagageudlevering og fik af vide det slet ikke var muligt, så ingen styr på den situation.
Vi ventede i 3 timer uden info, transporteret til hotel 1 time fra lufthavnen også uden info om afhentning osv. dagen efter. Da vi spurgte kunne de ikke svare os.
Udover ovenstående:
- Deres app sagde hele vejen igennem at vores fly var blevet ændret og vi skulle aflyse eller finde andet fly, men når man ringede derind var der ingen ændringer.
- På 3 ud af 4 fly var den aftensmad vi skulle have udsolgt når de kom rundt med vognen
- Deres kundeservice kan man vælge at man er fra DK, men foregår på engelsk hvilket er fint, men personalet snakkede utrolig dårligt engelsk og var svære at forstå
- Vi ville have købt en ekstra baggage med hjem, men efter 2 timers samtale hvor 1300DKK var aftalt for at få det ekstra med hjem (standard kuffert) og jeg havde forsikret det var hele vejen, kommer ham i kundeservice alligevel i tanke om at det kun var til hvor vi skulle mellemlande, for den pris. Så 2600DKK i alt.
Rejs ALDRIG med Turkish Airlines!