Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo

Turkish Airlines

Hovedkvarter: Turkish Airlines General Management Building, Ataturk Airport, Yesilkoy, Istanbul Tyrkiet 34149

Oversigt

3,53,5 ud af 5 bobler37.509 anmeldelser
Vinder af Travellers' Choice 2019
Vinder af Travellers' Choice 2018
Vinder af Travellers' Choice 2017
Benplads3,5 ud af 5 bobler
Sædekomfort3,5 ud af 5 bobler
Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)4,0 ud af 5 bobler
Oplevelse om bord4,0 ud af 5 bobler
Kundeservice3,5 ud af 5 bobler
Værdi for pengene3,5 ud af 5 bobler
Renlighed4,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding3,5 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer4,0 ud af 5 bobler
Om Turkish Airlines
Luftfartsalliance
Star Alliance

Oversigt over flyselskaber

Med 287 rejsemål i hele verden flyver Turkish Airlines (TK) til flere lande end noget andet flyselskab. Tallet omfatter over 51 indenrigsrejsemål og over 113 lande i Europa, Asien, Afrika, Nordamerika og Sydamerika. Dets flåde består af flyvemaskiner med to klasser (business class og økonomiklasse) og tre klasser (business class, premium-økonomiklasse og økonomiklasse). Turkish Airlines har også codeshare-aftaler med næsten 40 andre flyselskaber. Flyselskabet er en del af Star Alliance.
Læs mere
37509anmeldelser
12128billeder
29tip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

3,5
37.509
Fremragende
14.124
Rigtig god
8.621
Gennemsnitlig
3.284
Dårlig
2.213
Frygtelig
9.270

Populære emner


Filtrer efter


Carsten H
6 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Absurd ringe opførsel fra kundeservice
Copenhagen - PhuketInternational
Har haft brug for at kontakte “kundeservice”, der er helt ekstremt arrogante i måden at tale på. Fx griner medarbejdere hånligt over et gebyr for ændring af billetten på +3.000 kroner, som jeg må betale for at have lavet en fejl 30 sekunder forinden ifbm. bestilling af billetterne. Praktisk talt den samme oplevelse får jeg så også på tilbagevejen, hvor vi mangler sædebestillingen som jeg har betalt for, men som nu mangler, hvilket de desværre ikke kan gøre noget ved. Magen til absurd dårlig service skal man lede længe efter. I grunden ærgerligt, da flyturen var fin og maden ligeså. Det er dog ikke nok til at retfærdiggøre en sådan opførsel, så får mit vedkommende er Thurkish Airlines desværre et overstået kapitel.
Rejsedato: november 2024
2,0 ud af 5 bobler
Benplads
3,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
3,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
1,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
1,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
3,0 ud af 5 bobler
Renlighed
1,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
5,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 30. november 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

DavDel2000
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Svindel med pladsbestiling mod betaling
Istanbul - TokyoInternational
Trods vi to havde bestilt og betalt (100 $) for bestemte pladser foran i flyvet, fik vi plads i bageste række. Ingen kunne give os et svar. Same sket i rejsen tilbage Tokyo- Ist
Rejsedato: november 2024
2,0 ud af 5 bobler
Benplads
2,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
1,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
3,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
2,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
4,0 ud af 5 bobler
Renlighed
2,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
2,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 17. november 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Lærke B
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Frygtelig kundeservice
Copenhagen - ToyamaInternational
Har aldrig oplevet dårligere kundeservice! Vi skulle flyve København-Istanbul-Tokyo. Flyet i Kbh var 50 minutter forsinket hvor vi sad i flyet og ventede uden at vide hvorfor eller hvornår vi kom afsted. Derfor havde vi kun 40 minutter i Istanbul til at nå vores forbindelse til Tokyo. En steward forsikrede os om at det kunne vi sagtens, da flyet vidste vi ville komme og dermed ventede på os. Vi nåede gaten i Istanbul 17 minutter før take-off, men blev ikke lukket ind. Der kunne vi så se flyet holde yderligere 20 minutter uden at måtte komme med, vi skulle vente til næste dag, så ingen styr på den situation. Vi fik af vide vi kunne få vores bagage på den overnatning i Istanbul, så vi gik til bagageudlevering og fik af vide det slet ikke var muligt, så ingen styr på den situation. Vi ventede i 3 timer uden info, transporteret til hotel 1 time fra lufthavnen også uden info om afhentning osv. dagen efter. Da vi spurgte kunne de ikke svare os. Udover ovenstående: - Deres app sagde hele vejen igennem at vores fly var blevet ændret og vi skulle aflyse eller finde andet fly, men når man ringede derind var der ingen ændringer. - På 3 ud af 4 fly var den aftensmad vi skulle have udsolgt når de kom rundt med vognen - Deres kundeservice kan man vælge at man er fra DK, men foregår på engelsk hvilket er fint, men personalet snakkede utrolig dårligt engelsk og var svære at forstå - Vi ville have købt en ekstra baggage med hjem, men efter 2 timers samtale hvor 1300DKK var aftalt for at få det ekstra med hjem (standard kuffert) og jeg havde forsikret det var hele vejen, kommer ham i kundeservice alligevel i tanke om at det kun var til hvor vi skulle mellemlande, for den pris. Så 2600DKK i alt. Rejs ALDRIG med Turkish Airlines!
Rejsedato: maj 2024
2,0 ud af 5 bobler
Benplads
2,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
3,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
1,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
1,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
3,0 ud af 5 bobler
Renlighed
1,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
1,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 13. juni 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Modou N
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Fuldstændig forfærdelig
Copenhagen - BanjulInternational
Super elendig service. Der blev spildt cola på mig i starten af flyveturen uden et undskyld eller lignende fra servitricen. Så ikke et glimt af et smil fra personalet og de snakkede meget grimt til folk. Fuldstændig respektløst personale og 0/10 i præstation. Ville ikke anbefale Turkish Airlines til min værste fjende. Plus de ødelagde min kuffert og vi kunne ikke sidde sammen selvom vi havde betalt ekstra for det. Betalte ogs ekstra for at sidde foran men sad helt bagerst. What a time
Rejsedato: februar 2024
1,0 ud af 5 bobler
Benplads
1,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
2,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
1,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
1,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
3,0 ud af 5 bobler
Renlighed
3,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
1,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 19. februar 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

1,0 ud af 5 bobler
Traumatisk oplevelse
Billund - IstanbulEurope
de var rigtig onde og lavede sjov af os. Arbejderne ignorerede meget og afbrydte i stedet for lytte til min situation. Det var den mest traumatisk oplevelse i mit liv
Rejsedato: december 2023
1,0 ud af 5 bobler
Benplads
3,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
5,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
1,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
1,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
2,0 ud af 5 bobler
Renlighed
1,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
2,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 8. december 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Viser resultaterne 1-5 af 189
Albumkategorier
Alle billederAlle billeder fra rejsende
Nyttig
Videresend
Nyttig
Videresend
Damaged suitcase caused by Turkish airlines
Nyttig
Videresend
Nyttig
Videresend
Nyttig
Videresend
Viser resultaterne 1-5 af 12.128
Carsten H
6 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Bestil via en mellemmand og betal for at foretage ændringer via dem. Thurkish Airlines er ekstremt arrogante og griske.
Læs hele anmeldelsen

DavDel2000
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Fik ikke de pladser vi havde bestilt og betalt for. Fra Tokyo til Istanbul gik 8/9 timer mellem 1. & 2. servicering af noget som helst 😟
Læs hele anmeldelsen

1,0 ud af 5 bobler
afbryd arbejderne og råb tilbage
Læs hele anmeldelsen

Gustav S
11 bidrag
4,0 ud af 5 bobler
Muligt at checke ind hjemmefra og få siddeplads med det samme.
Læs hele anmeldelsen

Viser resultaterne 1-5 af 29
Gør krav på denne flyselskabsside
Til flyselskabsledere: Tilmeld jer nu, og svar på anmeldelser fra medlemmer.
Registrer Turkish Airlines

Søg efter flyrejser

Fra:
Til:
Tripadvisor viser ikke reklamer baseret på din tidligere onlineadfærd eller personoplysninger. Den vises muligvis for dig, fordi den viste arrangør tilbyder rejserelaterede tjenester, der måske matcher din søgning, og denne har betalt vores reklamepartner, QuoteLab LLC (med handelsnavnet MediaAlpha) for at blive vist. Når du klikker, modtager vi provision fra MediaAlpha.
For at hjælpe dig med at sammenligne priser kan vi omdirigere denne side til en anden rejsearrangør, når du klikker på "Find flyrejser".