Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo
Singapore Airlines
Hovedkvarter: Airline House, 25 Airline Road, Singapore Singapore 819829
Oversigt
4,026.683 anmeldelser
Vinder af Travellers' Choice 2020
Vinder af Travellers' Choice 2019
Vinder af Travellers' Choice 2018
Vinder af Travellers' Choice 2017
Benplads
Sædekomfort
Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Oplevelse om bord
Kundeservice
Værdi for pengene
Renlighed
Indtjekning og boarding
Mad og drikkevarer
Fuld visning
Om Singapore Airlines

Luftfartsalliance

Star Alliance
Hovedkvarter: Airline House, 25 Airline Road, Singapore Singapore 819829

Oversigt over flyselskaber

Singapores nationale flyselskab, Singapore Airlines (SQ), er et af verdens største flyselskaber. Fra basen i Singapore Changi Lufthavn (SIN) flyver Singapore Airlines til over 60 destinationer i 35 lande på seks kontinenter. Som medlem af Star Alliance har selskabet også codeshare-aftaler med ca. 10 andre flyselskaber. Singapore flyver wide-body flyvemaskiner indrettet med fire serviceklasser: Singapore Airlines Suites, First Class, Bussiness Class og Economy Class. Flyselskabet operer tre lounges for premium passagerer. SilverKris loungen er til stede i 15 lufthavne. Yderligere huser Changi Lufthavn The Private Room og KrisFlyer Gold Lounge.
Læs mere
26683anmeldelser
9252billeder
20tip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 15.329
  • 6.089
  • 2.505
  • 1.103
  • 1.659
Rute
  • Mere
Hytte
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
avatar-image
Livsnyderen2014 skrev en anmeldelse d. jan. 2024
Frederiksværk, Danmark643 bidrag70 nyttige stemmer
Copenhagen - Singapore
International
Fra check ind til ankomst til Singapore var der service for passagererne. Maden var fin, og vi kunne vælge, hvilken ret vi havde lyst til, drikkevarer til maden, så den passede til menuen. Altid et smil når kabinepersonalet kom igennem flyet. Havde man problemer med maden, drikkevarer etc, var der en hjælpende hånd og et smil. Personalet gjorde det en fornøjelse at rejse. :-)
Læs mere
Rejsedato: november 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Annette D skrev en anmeldelse d. mar. 2023
Kolding, Danmark224 bidrag71 nyttige stemmer
Copenhagen - Denpasar
International
Economy
God informationer inden afrejse. Nem indtjekning. Behagelig flytur og god betjening. Flymad er jo flymad. Men gode snacks på hele turen.
Læs mere
Rejsedato: marts 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Viking77London skrev en anmeldelse d. dec. 2022
Frederiksberg, Danmark836 bidrag171 nyttige stemmer
Copenhagen - Denpasar
International
Economy
Vi blev informeret om, at skulle tjekke ind 4 timer før afgang, hvilket vi gjorde. Da vi kommer til gaten, står der at der er forsinkelse. Flyet er der ikke, vi får ikke andet info, end at flyet vil lande meget snart. Det viser sig hurtigt, at lufthavns personalet lyver for os, da vi kan se på Singapore Airlines egen app, at flyet ikke engang er lettet fra Singapore. Her begynder folk at blive vrede, men personalet nægter at fortælle os hvorfor flyet er forsinket, hvornår vi kan komme afsted og hvad der sker med vores tilslutningsfly. Vi bliver tvunget til at stå i kø, i 2,5 time for en efter en at få noget information. Da jeg når frem til skranken LUKKER de den, heg spørg hvor de skal hen og hvad med den hjælp de fortalte jeg ville få ved st stå i kø. De svare bare st det er ikke deres problem og at jeg sammen de andre må følge efter til en andre skranke og starte forfra, 1 time senere får vi først at vide at vi først kommer afsted omk kl 01.00 i stedet for omk kl 20.15! De har ingen info om hvordan, vi så kommer videre fra Singapore og at vi må forberede os på, at starte en ny kø der kl. 03.30! Så selv om de har haft mere end 9 timer har de ingen planer lavet! I Singapore er der 1 person ved skranken til måske 200 vrede passagere!!! Efter at have stået i kø i mere end 1 time, kommer de met et tosset forslag, at vi skal overnatte i Singapore og flyve videre mere end 18 timer efter vi landede. Da der “ingen andre muligheder er”. En kvide brød grædende sammen, hende og hendes mand var totalt udmattet kl. 03.30 og orkede ikke kæmpe mere, de var villig til at overnatte, i stedet for som vi at kæmpe for at komme hjem. De var villig til at ringe til deres arbejdspladser og sønnens skole, for at forklare det mareridt de var fanget i, men deres 15 årig søn, var a Ground team booket ind på et helt andet hotel, end forældrene, hvilket var for meget for kvinden. Tror ikke, at du får en bedre behandling, fordi du er ældre, handicappet, har børn med, ikke flyver ecconomy, både ecconomy plus og businessclass var i samme båd, stod i samme kø og modtog samme dårlig behandling! En anden passager der arbejder inden for rejse branchen, fortæller at de igen lyver og at der er et fly til London Heathrow, alle europæiske passagere ved ag det er hurtigst vej hjem, vi er “heldig” at få pladser på det fly, og får så at vide st de vil ha vi skal overnatte i Heathrow… hvorpå jeg påpeger, det er helt tosset da vi jo lige så godt kan flyve til København samme aften, så takket være os passagere, designer vi selv turen hjem og spare mindst 12-14 yderlig forsinkelse og sparer Singapore for hotel ophold. Vi ankom med 14 timers forsinkelse i København! Efter at have tjekket in i Bali 48 timer tidligere. Der var ingen information, uforskammet personale i Bali lufthavn, de behandlede os som dyr, vi måtte selv sammensætte vores hjemrejse, da Singapore Airlines hent klart ikke selv kunne klare opgaven. Min partner, er halvsidet delvis lammet efter et slagtilfælde og det er uacceptable, at man ikke prioriterede ham, for at undgå at skulle stå i alle de køer i så mange timer! Det er så HELT umuligt, at finde en klage formular på Singapore Airlines hjemmeside, så har derfor ikke engang kunne klage. Jeg brugte så timer på at finde en eller anden e-mail adresse jeg kunne skrive til, for kontoret i Kastrup er bare en automatisk maskine, der giver dig alle muligheder, ud over at klage eller take med en person. Jeg fandt til sidst, en e-mail adresse til HQ i Singapore, hvor jeg bad om deres hjælp og at sende mig et direkte link, dette er nu 10 dage siden og jeg har stadig ikke engang modtaget en erkendelse af at de har modtaget min mail og behandler den, og dette fra deres HQ! Så er tonen sat. Vær også opmærksom på, at man som europæer, rejsende med et ikke europæisk flyselskab og dette på en rute uden for Europa i modsætning til eksempelvis amerikaner eller kineser, ingen kompensations rettigheder har, derfor er der ingen sektion for europæiske passagere, på Singapore Airlines hjemmeside og ground Staff, på både Bali og Singapore, nægter at udgive kontakt info som man kan klage på, så derfor bliver man så dårlig behandlet, fordi det aldrig kommer til at koste dem, kun dig i tid og tabt arbejdsfortjeneste! Helt igennem en dårlig oplevelse, så hurtig kan 14 dages luksus ferie, være spildt og ende med, du kommer hjem mere stresset end inden du tog afsted. Det er nu 6 uger side vi kom hjem og er stadig dybt frustreret, vred og skuffet! Selvfølgelig kan ting gå galt, men derfra og til at blive behandlet som kvæg, løjet for, holdt i total uvished, sendt fra en kø til kø, nægtet information om hvad der foregår og hvordan man kommer hjem 😕 Troede ikke et selvskab som Singapore Airline, kunne synke så dybt, men det kan de. Flyver helt sikkert et mellemøstligt flyselskab næste gang.
Læs mere
Rejsedato: november 2022
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Meander690140 skrev en anmeldelse d. mar. 2022
Corralejo, Spanien5 bidrag1 nyttig stemme
Copenhagen - Phuket
International
Economy
Har fløjet med Singapore airlines flere gange på Economy, men har gjort det for sidste gang. Har aldrig før oplevet så elendig in-flight service. Mad og drikke så trist, at der næsten var uspiseligt. Er dybt skuffet
Læs mere
Rejsedato: marts 2022
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Helle_Boss skrev en anmeldelse d. jul. 2020
Svendborg, Danmark150 bidrag85 nyttige stemmer
Copenhagen - Singapore
International
Economy
Super service fra start i København til Singapore og videre til Sydney. Der kom jævnligt personale rundt og tilbød drikkevare og små snask. Helt almindeligt flymad og jo aldrig er en gourmet oplevelse. Et positivt udvalg af underholdning, med flere nye film. Havde booket pladser ved nødudgang og der var virkelig plads også til at rejse sig op og stå lidt.
Læs mere
Rejsedato: september 2019
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
Albumkategorier
Alle billederAlle billeder fra rejsende
avatar-image
First Class Suite #A380
avatar-image
Spacious First Class Bathroom
avatar-image
Cavier #FirstClass
avatar-image
On final approach
avatar-image
Approaching the Japanese coast
ForrigeNæste
123456
avatar-image
Livsnyderen2014 skrev et tip jan. 2024
"Hvis man som rejsende har udfordringer på sin tur, så henvend Jer til personalet i stedet for at blive fornærmet. Personalet vil hjælpe."
avatar-image
Hans Christian ... P skrev et tip jul. 2019
"Bare tag med"
avatar-image
Thomas W skrev et tip jun. 2019
"Bestil i god tid."
avatar-image
CGH skrev et tip feb. 2019
"vælg et andet selskab"
avatar-image
Anders N skrev et tip feb. 2019
"Bemærk at du kan vælge mellem flere retter før afgang på hjemmesiden."
ForrigeNæste
1234
Gør krav på denne flyselskabsside
Til flyselskabsledere: Tilmeld jer nu, og svar på anmeldelser fra medlemmer.
Registrer Singapore Airlines

Søg efter flyrejser

ReturrejseEnkeltbilletFlere byer
Tripadvisor viser ikke reklamer baseret på din tidligere onlineadfærd eller personoplysninger. Den vises muligvis for dig, fordi den viste arrangør tilbyder rejserelaterede tjenester, der måske matcher din søgning, og denne har betalt vores reklamepartner, QuoteLab LLC (med handelsnavnet MediaAlpha) for at blive vist. Når du klikker, modtager vi provision fra MediaAlpha.
For at hjælpe dig med at sammenligne priser kan vi omdirigere denne side til en anden rejsearrangør, når du klikker på "Find flyrejser".