Vi rejser fra Billund lufthavn til Málaga lufthaven den 6/6/2024 kl 18:15.Vi ankommer til Billund Lufthavn omkring 3 timer før afgang, fordi vi havde problemer med check-in via appen. Vi spørger en Ryanair-medarbejder ved check-in om hjælp, hvor de siger til os, at vi skal check-in online. Vi forklarer dem, at vi har problemer med appen, men de gentager blot, at check-in skal foregå på appen.
Vi prøver igen og viser dem fejlen, vi får på appen. De sender os videre til hovedkontoret, som igen sender os tilbage til check-in, hvor vi får den samme fejl. Tiden nærmer sig nu under 2 timer før flyafgang, og vi bliver lidt stressede, da ingen vil hjælpe os.
Da der er under 2 timer til afgang, siger de, at vi nu skal betale 440 kr per person, i alt 1.760 kr for de 4 af os, fordi tiden er under 2 timer før afgang. Vi bliver meget irriterede over dette.
Cirka 1 time før flyafgang bliver vi færdige ved check-in og kan nu gå igennem lufthavnens sikkerhedskontrol.
Ved ankomst til Málaga har vi lejet bil gennem Ryanairs hjemmeside hos udlejningsfirmaet Goldcar. Vi har betalt 1.100 kr for bilen og 350 kr for bilforsikring hjemmefra via Ryanair. Da vi går over til biludlejningen, siger de, at vi ikke har betalt noget online. Vi viser dem vores faktura, men de siger bare "NO NO not here" og kræver, at vi skal betale 460 euro, svarende til 3.450 kr. Til sidst betaler vi de 460 euro, da vi ellers ikke kunne få bilen.
Dette er en fuldstændig uacceptabel oplevelse, som får os til at sige, at vi aldrig mere vil rejse med Ryanair.