Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo

Ryanair

Hovedkvarter: Ryanair Head Office, Airside Business Park, Swords Irland K67 Y427

Oversigt

3,03,0 ud af 5 bobler93.020 anmeldelser
Benplads2,5 ud af 5 bobler
Sædekomfort2,5 ud af 5 bobler
Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)1,5 ud af 5 bobler
Oplevelse om bord2,5 ud af 5 bobler
Kundeservice3,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene3,5 ud af 5 bobler
Renlighed3,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding3,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer2,5 ud af 5 bobler
Om Ryanair

Oversigt over flyselskaber

Det irske lavprisselskab Ryanair (FR) er et af de største flyselskaber i Europa. Selskabet flyver til omkring 180 destinationer i 27 europæiske lande, plus Marokko. Flyselskabet flåde er konfigureret med en microfleece Economy Class, og passagererne kan forvente at betale ekstra for ting såsom indtjekning i lufthavnen og bagageindtjekning, samt mad og drikke ombord. Ryanair har snesevis af driftlokaliteter, med de primære midtpunkter beliggende i Dublin Airport (DUB) og London Stansted Airport (STN).
Læs mere
93020anmeldelser
10689billeder
100tip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: Hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i strid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores hjemmeside.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores hjemmeside, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

3,0
93.020
Fremragende
13.180
Rigtig god
23.113
Gennemsnitlig
17.961
Dårlig
9.429
Frygtelig
29.346

Populære emner


Filtrer efter


Ditte J
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Dårlig service
Copenhagen - KaunasEurope
Dårlig service og misvisende information Ved check in står vi i kø ca 20 min hvorefter en medarbejder beder om betaling på 840,- dkk for at tjekke mig og min mor ind da der kun er 1 time og 54 min til afgang!!!! Jeg kan ikke tjekke ind online da det skal ske 2 timer inden afgang.. jeg har købt priority + 2 håndbagage men må ikke få mine 2 håndbagage med ombord da det faktisk betyder 1 håndbagage + lille taske… dårligt flyselskab og kan helt sikkert ikke anbefales
Rejsedato: december 2024
3,0 ud af 5 bobler
Benplads
3,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
1,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
1,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
1,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
2,0 ud af 5 bobler
Renlighed
1,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
1,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 20. december 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Dennis S
4 bidrag
3,0 ud af 5 bobler
Ganske udenmærket flyvetur
Rome - CopenhagenEurope
Vi fløj fra Rom til København med Ryanair. Hurtig check-in med klapvogn, flink personale, god flyvetur med fly som ikke støjer for meget. De 2 minus-stjerner er for at vi skulle betale ca. 430,- for at vælge pladser til 6 personer. Det burde være inklusiv billetten når man nu også rejser med en dreng på 3 år.
Rejsedato: september 2024
4,0 ud af 5 bobler
Benplads
4,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
1,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
4,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
4,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
5,0 ud af 5 bobler
Renlighed
5,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
5,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 23. september 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Lars Hoejer
Region Hovedstaden, Danmark
3 bidrag
2,0 ud af 5 bobler
Min sidste rejse med Ryan !!!
Pisa - CopenhagenEurope
Der mangler plads i lufthavn, meget forsinket flykaos fra start til slut, selve flyrejsen perfekt, men desværre var flyet "In need of Repair" trist tilstand. Det var nok min sidste gang med Ryan air. NUL service hvad angik forsinkelsen på mange timer i en meget tæt befærdet lille lufthavn uden så meget som en kop kaffe eller hjælp fra selskabet. Det er ikke tiden værd, lavpris selskaber har det med at løbe fra deres ansvar hvad angår sikkerhed og service, de to bør hænge sammen, det gør det desværre ikke hos Ryan air :( surt show T.
Rejsedato: juni 2024
3,0 ud af 5 bobler
Benplads
4,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
1,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
5,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
3,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
1,0 ud af 5 bobler
Renlighed
1,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
1,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 12. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Johan K
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
forfærdeligt flyselskabn uden respekt for deres kunder.
Rome - CopenhagenEurope
Vi måtte vente 1,5 time i flyvemaskinen før, den bevægede sig på nogen måde. Efter at have ventet 30 minutter på en bus i 36 grader uden mulighed for skygge. Da vi havde siddet i 15 i flyet, fik vi besked om den 1,5 time vi yderligere måtte vente, her benyttede de tiden til at meddele om at vi kunne bruge tiden på at købe ting fra deres bar. Her synes jeg det er en skændsel, lige meget hvor billigt en rejse det er, ikke at tilbyde noget gratis vand som det mindste. Vi er nogen som nok er nødsaget til at bruge ryanair igen, men det bliver ikke med fornøjelse.
Rejsedato: august 2024
2,0 ud af 5 bobler
Benplads
2,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
1,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
2,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
1,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
2,0 ud af 5 bobler
Renlighed
1,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
1,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 2. august 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Philip P
3 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Fortjener ingen stjerner!!
Billund - MalagaEurope
Vi rejser fra Billund lufthavn til Málaga lufthaven den 6/6/2024 kl 18:15.Vi ankommer til Billund Lufthavn omkring 3 timer før afgang, fordi vi havde problemer med check-in via appen. Vi spørger en Ryanair-medarbejder ved check-in om hjælp, hvor de siger til os, at vi skal check-in online. Vi forklarer dem, at vi har problemer med appen, men de gentager blot, at check-in skal foregå på appen. Vi prøver igen og viser dem fejlen, vi får på appen. De sender os videre til hovedkontoret, som igen sender os tilbage til check-in, hvor vi får den samme fejl. Tiden nærmer sig nu under 2 timer før flyafgang, og vi bliver lidt stressede, da ingen vil hjælpe os. Da der er under 2 timer til afgang, siger de, at vi nu skal betale 440 kr per person, i alt 1.760 kr for de 4 af os, fordi tiden er under 2 timer før afgang. Vi bliver meget irriterede over dette. Cirka 1 time før flyafgang bliver vi færdige ved check-in og kan nu gå igennem lufthavnens sikkerhedskontrol. Ved ankomst til Málaga har vi lejet bil gennem Ryanairs hjemmeside hos udlejningsfirmaet Goldcar. Vi har betalt 1.100 kr for bilen og 350 kr for bilforsikring hjemmefra via Ryanair. Da vi går over til biludlejningen, siger de, at vi ikke har betalt noget online. Vi viser dem vores faktura, men de siger bare "NO NO not here" og kræver, at vi skal betale 460 euro, svarende til 3.450 kr. Til sidst betaler vi de 460 euro, da vi ellers ikke kunne få bilen. Dette er en fuldstændig uacceptabel oplevelse, som får os til at sige, at vi aldrig mere vil rejse med Ryanair.
Rejsedato: juni 2024
2,0 ud af 5 bobler
Benplads
1,0 ud af 5 bobler
Sædekomfort
1,0 ud af 5 bobler
Underholdning om bord
1,0 ud af 5 bobler
Kundeservice
1,0 ud af 5 bobler
Værdi for pengene
2,0 ud af 5 bobler
Renlighed
1,0 ud af 5 bobler
Indtjekning og boarding
2,0 ud af 5 bobler
Mad og drikkevarer
Skrevet d. 7. juni 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Viser resultaterne 1-5 af 533
Albumkategorier
Alle billederAlle billeder fra rejsende
Nyttig
Videresend
Nyttig
Videresend
Nyttig
Videresend
Nyttig
Videresend
Nyttig
Videresend
Viser resultaterne 1-5 af 10.689
Ditte J
1 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Snyd og svindel!!! Dårlig service
Læs hele anmeldelsen

Lars Hoejer
Region Hovedstaden, Danmark
3 bidrag
2,0 ud af 5 bobler
MONEY IS NOT ALL HONEY.
Læs hele anmeldelsen

1,0 ud af 5 bobler
Brug et andet selskab, fx Norwegian.
Læs hele anmeldelsen

Bettina
Lystrup, Danmark
9 bidrag
1,0 ud af 5 bobler
Lad være at booke hos Ryanair
Læs hele anmeldelsen

Viser resultaterne 1-5 af 100
Gør krav på denne flyselskabsside
Til flyselskabsledere: Tilmeld jer nu, og svar på anmeldelser fra medlemmer.
Registrer Ryanair

Søg efter flyrejser

Fra:
Til:
Tripadvisor viser ikke reklamer baseret på din tidligere onlineadfærd eller personoplysninger. Den vises muligvis for dig, fordi den viste arrangør tilbyder rejserelaterede tjenester, der måske matcher din søgning, og denne har betalt vores reklamepartner, QuoteLab LLC (med handelsnavnet MediaAlpha) for at blive vist. Når du klikker, modtager vi provision fra MediaAlpha.
For at hjælpe dig med at sammenligne priser kan vi omdirigere denne side til en anden rejsearrangør, når du klikker på "Find flyrejser".