Hej allesammen,
Mig og min medstuderende skriver en opgave om Norwegian Airlines med fokus på kundetilfredshed blandt fritidsrejsende hos Norwegian Airlines. Vi har udarbejdet nogle spørgsmål, som vi gerne vil få svar på ved hjælp af jer herinde, der har rejst/rejser med Norwegian. Jeg sætter spørgsmålene ind, hvis I har lyst til at svare de spørgsmål I finder relevante ift. jeres oplevelser. Tak på forhånd.
Indledende Spørgsmål
Kan I kort beskrive jeres seneste rejseoplevelse med Norwegian?
Hvad fik jer til at vælge Norwegian fremfor andre flyselskaber til denne rejse?
Servicekvalitet
Hvordan oplevede I servicen fra personalet både under boarding og på flyet?
Oplevede I, at personalet levede op til jeres forventninger til kvalitet og kundeservice?
Hvilke aspekter af servicen gjorde mest indtryk – enten positivt eller negativt?
Komfort og Værdi
Hvordan vurderer I komforten i forhold til billetprisen? Føler I, at I fik god værdi for pengene?
Hvordan oplevede I komforten under flyrejsen (sædeplads, støjniveau, renlighed)?
Hvad er vigtigst for jer, når det gælder komfort på flyrejsen?
Bæredygtighed og Miljøhensyn
I hvor høj grad påvirker Norwegians miljøpolitik og fokus på bæredygtighed jeres valg af flyselskab?
Loyalitet og Fremtidige Rejser
Hvor sandsynligt er det, at I vil vælge Norwegian til jeres næste rejse? Hvorfor?
Er der nogle konkrete forbedringer eller ændringer, I mener, Norwegian kunne indføre for at øge jeres loyalitet?
Hvad ville få jer til at anbefale Norwegian til venner og familie?
Afslutning
Er der andre aspekter af jeres rejseoplevelse med Norwegian, I vil dele?
Hvis I skulle give Norwegian et råd til at forbedre kundetilfredsheden, hvad ville det være?