Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo
Lufthansa
Hovedkvarter: Von-Gablenz- Strasse 2-6, Køln, Nordrhein-Westfalen Tyskland 50679
Oversigt
3,542.118 anmeldelser
Vinder af Travellers' Choice 2020
Vinder af Travellers' Choice 2018
Vinder af Travellers' Choice 2017
Benplads
Sædekomfort
Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Oplevelse om bord
Kundeservice
Værdi for pengene
Renlighed
Indtjekning og boarding
Mad og drikkevarer
Fuld visning
Om Lufthansa

Luftfartsalliance

Star Alliance
Hovedkvarter: Von-Gablenz- Strasse 2-6, Køln, Nordrhein-Westfalen Tyskland 50679

Oversigt over flyselskaber

Det største flyselskab i Europa, Frankfurt-baserede Lufthansa (LH) flyver non-stop til omkring 215 destinationer. Dette omfatter 18 punkter i Tyskland, samt 78 lande inden for Europa, Afrika, Asien, Australien, Mellemøsten, Nordamerika, Caribien og Sydamerika. Flyselskabets fly har en række en-kabine og fire-kabine konfigurationer, der kan omfatte First Class, Business Class, Premium Economy Class og Economy Class. Lufthansa er medlem af Star Alliance, og har desuden codeshare-aftaler med fem andre flyselskaber. Derudover har Lufthansa en række datterselskaber, herunder Austrian Airlines, Swiss International Air Lines, Air Dolomiti, Lufthansa CityLine og Germanwings. Flyselskabet har hubs i Frankfurt Lufthavn (FRA) og München Lufthavn (MUC).
Læs mere
42118anmeldelser
8618billeder
47tip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 13.616
  • 11.617
  • 5.007
  • 3.032
  • 8.853
Rute
  • Mere
Hytte
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
avatar-image
Ane skrev en anmeldelse d. apr. 2024
35 bidrag5 nyttige stemmer
Frankfurt - Cancun
International
Synes det her selskab er til grin. Jeg rejste til Sydamerika med KLM og det gik fint. Men på denne 12 timers rejse til Mellemamerika med Lufthansa var det åbenbart svært at være gode værter. Vi fik mad kort efter vi var kommet på flyet. Selskabet var dog ikke interesseret I om vi vi var vegetager, så da det kom til os var der kun vegetarret tilbage. Den bestod af pasta der ikke var kogt, den var stenhård halvdelen af den, og så med ren tomatsovs. Dertil frosset og tørt brød. Andre passagerne der fik kød, de fik også blandede grøntsager, men vi skulle åbenbart bare have uspiselige kulhydrater. Derefter ventede vi 9 timer (!!) på næste måltid. Ja, 9 timer. I tre timer rykkede mange passager på sig, fordi de var sultne. Men ingen mad kom. Vi fik heller ingen snacks, og derfor forsøgte vi til sidst om vi kunne købe snacks. Men der var kun mærkelige ting som honning-sennep-nødder. Ingen normale snacks eller noget der kunne mætte. Da vi så fik mad igen var det bare et mærkeligt brød med fyld. Når man har skråt placerede sæder, så er der i øvrigt ingen kopholder, hvilket ikke giver mening. Det burde da ikke være anderledes end på andre pladser. Da vi skulle hjem, var det fra USA og her kunne vi utroligt nok godt få udmærket mad. Til gengæld virkede skærmene ikke. Min virkede efter mange tryk. Men kom jeg til at trykke ud af noget, skulle jeg bruge 10 min på at navigere tilbage til hvor jeg var. Skærmene ved passagerne omkring mig virkede slet ikke, så de måtte give op. Høretelefonerne virkede heller ikke uden brummen så man ikke kunne høre hvad der blev sagt. Småture i Europa er vist ok.
Læs mere
Rejsedato: marts 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Deniz G skrev en anmeldelse d. jan. 2024
5 bidrag
Copenhagen - Marrakech
International
Så skete det igen! Vi troede Lufthansa repræsenterede tysk grundighed og kvalitet. Valgte dem til over billigere OTAere, men vi blev slemt skuffede (igen)! Vores fly var fem minutter forsinket i ankomsten til Frankfurt (5!) selvom gaten synes at være i nærheden, blev vi sluset rundt igennem sikkerhedskontroller og duty free shops, så da vi ankom til flyet 15 min før afrejse, så var gaten lukket! Ikke nok med det, så var klapvognen væk ved ankomsten til CPH. Da vi efterfølgende bliver kontaktet af handlingselskabet, er beskeden at vi skal henvende os i Lufthansas check-in skranke. Jeg tjekker hvornår den har åben, tager til lufthavnen (den kunne ikke sendes hjem til os, så jeg kører de 40 km ind til CPH) og bliver så afvist - vi skal have fat i handlingselskabet som ikke har åbent endnu! Lufthansa forsøgte at afvise os i Frankfurt fordi det ikke var dem, der havde fløjet os - det var deres datterselskab - og afviste os igen i Kastrup! Aldrig aldrig mere!
Læs mere
Rejsedato: januar 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Peter K skrev en anmeldelse d. jul. 2023
1 bidrag
Munich - Copenhagen
Europe
Jeg har aldrig i mit liv nogensinde mødt så inkompetent kundeservice. Især på telefonen men også i lufthavnen. Forkerte oplysninger og dårlig info. Vejledninger forkerte. De bad mig i lufthavnen booke et hotelværelse fordi flyet var aflyst pga uvejr og køen til deres skranke i lufthavnen ville være mindst 4 timer. Bookede og betalte hotel og ville så sikre mig at jeg kunne få et fly næste dag. Men nu var flyet ikke aflyst 😵‍💫 og det blev aflyst on and off. Vi fløj så hjem med et fly der kun var halvt fyldt op SÅ jeg er som mange andre blevet misinformeret. Det ved Lufthansa godt. 😡 Anyway kom hjem men så også lige med en udgift til et hotel på 85 Euro som ikke kunne refunderes. Nu sidder jeg så igen med det mest ukompente personale i deres service og ser da aldrig en krone sikkert. Om jeg så vandt en jordomrejse med Lufthansa så ville jeg seriøst hellere have en kebab. Hold da op. Utroligt de kan overleve. OG som forventet vil de ikke refundere pengene til trods for at de selv bad mig om at booke et hotel i stedet for at vente i kø i mange timet da de sagde ved ankomst i lufthavnen at mit fly som de andre var aflyst. SÅ 85 Euro fuldstændig spildt og dem får jeg så aldrig. 😡
Læs mere
Rejsedato: juli 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Mads M skrev en anmeldelse d. jul. 2023
1 bidrag
Miami - Billund
International
Ufatteligt ringe, de sidste to somre har vi fløjet med Lufthansa. Sidste sommer blev vores fly annulleret dagen før vores både udrejse og hjemrejse, og foresagede, at vi ankom 8 timer senere end planlagt til vores destination, og derved en hel ferie dag split på at sidde og vente i en lufthavn…. Efterfølgende var det et helvede at få kontakt til Lufthansa og rebooket flyet. Efter hjemkomsten ville vi søge kompensation for rejsen og fik godt nok også nogle penge retur, men først efter 2 måneder og ufatteligt mange informationer frem og tilbage. Lufthansa ville f.eks. have tilsendt et billede af vores pas direkte på mail, før vi kunne få penge retur. Findes GDPR ikke i et af verdens største flyselskaber? Denne gang blev vi 1 1/2 time forsinket fra Miami til Frankfurt, hvilket foresagede at vi kom 10 min for sent til vores fly til Billund, så nu kan vi igen sidde og vente i Frankfurt…. Flyver aldrig med Lufthansa igen og vil ikke anbefale det til nogle andre….
Læs mere
Rejsedato: juli 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
frederikke m skrev en anmeldelse d. maj 2023
1 bidrag
Billund - Milan
Europe
Economy
Vores flybillet hjem blev annulleret, som konsekvens af at vi ikke fløj med dem derhen. Vi fik en mail, hvor der stod at vi nu ikke kunne flyve med dem hjem - vi kunne hverken få pengene tilbage eller få bookingen tilbage, selvom pladserne var reserveret til os? De er umulige at kommunikere med over telefonen, så derudover utrolig svært at finde en løsning. Lufthansa er altså skyld i, at vi har brugt omkring 6000 kr på flybilletter til Milano.
Læs mere
Rejsedato: maj 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
Albumkategorier
Alle billederAlle billeder fra rejsende
avatar-image
avatar-image
avatar-image
avatar-image
avatar-image
ForrigeNæste
123456
avatar-image
Deniz G skrev et tip jan. 2024
"Lufthansa er mestre i defliction - skub problemet videre og benægt"
avatar-image
Peter K skrev et tip jul. 2023
"Hold jer væk. Kundeservice er uden sidestykke den ringeste jeg nogensinde har oplevet. "
avatar-image
MrPieter skrev et tip jul. 2022
"Tag altid håndbagage med ind i flyet. Check det ikke ind!"
avatar-image
Lukas K skrev et tip jan. 2021
"Hold jer væk"
avatar-image
Brian B skrev et tip feb. 2020
"Spar tid og book ind hjemmefra :)"
ForrigeNæste
123456
Gør krav på denne flyselskabsside
Til flyselskabsledere: Tilmeld jer nu, og svar på anmeldelser fra medlemmer.
Registrer Lufthansa

Søg efter flyrejser

ReturrejseEnkeltbilletFlere byer
Tripadvisor viser ikke reklamer baseret på din tidligere onlineadfærd eller personoplysninger. Den vises muligvis for dig, fordi den viste arrangør tilbyder rejserelaterede tjenester, der måske matcher din søgning, og denne har betalt vores reklamepartner, QuoteLab LLC (med handelsnavnet MediaAlpha) for at blive vist. Når du klikker, modtager vi provision fra MediaAlpha.
For at hjælpe dig med at sammenligne priser kan vi omdirigere denne side til en anden rejsearrangør, når du klikker på "Find flyrejser".