Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Se alle flyselskaber
airline-logo

KLM Royal Dutch Airlines

33.833 anmeldelser
Hovedkvarter: Amsterdamseweg 55, Amstelveen Holland 1182 GP
Oversigt
4,033.833 anmeldelser
Vinder af Travellers' Choice 2020
Vinder af Travellers' Choice 2019
Vinder af Travellers' Choice 2018
Vinder af Travellers' Choice 2017
Benplads
Sædekomfort
Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Oplevelse om bord
Kundeservice
Værdi for pengene
Renlighed
Indtjekning og boarding
Mad og drikkevarer
Fuld visning
Om KLM Royal Dutch Airlines

Luftfartsalliance

SkyTeam
Hovedkvarter: Amsterdamseweg 55, Amstelveen Holland 1182 GP

Oversigt over flyselskaber

Det nationale luftfartsselskab af Nederlandene, er KLM (KL) med hovedsæde i Amstelveen nær flyselskabets hub i Amsterdam Airport Schiphol (AMS). Selskabet er medlem af SkyTeam-alliancen og KLM flyver non-stop til omkring 130 destinationer i omkring 70 lande. Dette omfatter hele Europa, samt byer i Afrika, Asien, Australien, Caribien, Mellemøsten, Nordamerika og Sydamerika. Flyselskabets fly har en tre-kabine konfiguration: Business Class, Economy Comfort Class og Economy Class. På langdistanceflyvninger, fungerer Business Class (kendt som World Business Class) med lie-flat sæder.
Læs mere
33833anmeldelser
6905billeder
65tip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 13.373
  • 10.175
  • 3.630
  • 1.781
  • 4.874
Rute
  • Mere
Hytte
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
avatar-image
VitaGert skrev en anmeldelse d. mar. 2024
2 bidrag
Billund - Bangkok
International
Vores fly fra Billund blev forsinket, så vi ikke nåede flyet i Amsterdam. Da vi landede i Amsterdam var vi allerede ombooket (info på mail) til at flyve via København og videre med SAS. Flyet til København blev så også forsinket, så vi ikke ville kunne nå SAS-flyet. Vi gik til transfer-disken og fik ombooket til dagen efter via Frankfurt og videre med Thai-Airways, vi fik Hotel kupon med shuttle bus og madkuponer. Vel fremme i Thailand søgte vi kompensation og efter ca14 dage har vi allerede modtaget vouchere på 800€. De point, som vi skulle have haft hvis vi havde fløjet med et sky-team fly blev for øvrigt også tilskrevet vores konti. Rigtig god og hurtig service direkte fra KLM.
Læs mere
Rejsedato: februar 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Johan Rene skrev en anmeldelse d. apr. 2023
3 bidrag2 nyttige stemmer
Billund - Kilimanjaro National Park
International
Economy
Min kæreste blev ombooket af KLM 30 timer før vi skulle afsted til Tanzania. Hun har flyskræk, og har aldrig prøvet at rejse alene. Jeg ringede til KLM for at høre, hvad der foregik, hvortil de svarede at de kunne ombooke os til samme afgang 24 timer senere end planlagt. Det var den bedste løsning, men selvfølgelig ubelejeligt, da vi allerede havde betalt for lufthavns pick-up og hotel, samt at vi blev forhindret i at udføre vores planer. Som plaster på såret blev vi i telefonen lovet at vi ville komme på samme afgang hjem fra Amsterdam, men da vi modtog boarding-pass i Tanzania, kunne vi se at min kæreste var på en senere afgang, og ovenikøbet var på standby, så potentielt stod til at skulle vente alene i Amsterdam. Udover ombooking, oplevede vi også at KLM-personalet i Billund fortalte os, at vores fly fra AMS-JRO var helt proppet, og opfordrede os til at betale 400 DKK pr. person for at kunne sidde sammen. Da vi så kommer til Amsterdam viser det sig, at der er masser af plads, og vi godt kan få en plads sammen. Heldigt vi ikke fik købt de dyre pladser... Der må have været noget galt med computeren i Billund :) Blot en opfordring om at være opmærksom til andre flyrejsende med KLM. Vi var dog på et fyldt fly på hjemturen. Desværre for mig var min sidemakker en kat, som jeg er meget allergisk overfor og da jeg fortalte det til KLM-stewardesserne blev katten "heldigvis" flyttet én række skråt bagud. Godt jeg havde lommetørklæder med.
Læs mere
Rejsedato: april 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Henrik N skrev en anmeldelse d. jan. 2023
Brønderslev, Danmark32 bidrag3 nyttige stemmer
Amsterdam - Aalborg
Europe
Economy
Indenfor det sidste halve år har vi oplevet separate tre aflysninger Aalborg/Amsterdam med KLM med rigtig trælse følger. Synes det er grotesk, at det kan forekomme så ofte indenfor så kort en periode. KLM er blevet et generelt utroværdigt selskab og selvom jeg er Guld medlem og har rejst ofte med dem - så vælger jeg fra nu af andre selskaber. Det er ekstremt skuffende,
Læs mere
Rejsedato: januar 2023
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
MariaDanmark skrev en anmeldelse d. sep. 2022
Holbæk24 bidrag8 nyttige stemmer
Amsterdam - Calgary
International
Economy
I juni rejser vi fra kbh til Amsterdam til Calgary Flyet fra kbh er over 1 time forsinket og vi når kun lige næste fly Vores bagage kommer ikke med - ingen hjælp fra KLM hverken med at nå flyet eller den manglende bagage. - vi må selv hente bagagen i lufthavnen i Calgary 3 dage efter ankomst —— På Hjemturen får vi om morgenen besked om at vores fly er aflyst! Da vi undersøger nærmere er det flyet fra Amsterdam til CPH de har aflyst, da flyet fra Vancouver er 3 timer forsinket ig vi derfor ikke kan nå næste fly. Vi strander derfor i Amsterdam. I servicecentret siger i stresset med sød og imødekommende medarbejder, at vi selv skal finde et hotel, KLM dækker hotel, taxa, måltider for os, vi fik endda en seddel udleveret om vores rettigheder. Derfor undrer det os at vi igår modtager besked fra KLM om at vi ikke har krav på noget som helst, men at I alligevel gerne giver lidt til udgifterne 1) hvordan kan I sige til folk at vi bare skal lægge ud for udgifterne og bagefter sige at I faktisk ikke skal dække noget som helst? 2) et andet spørgsmål er kompensation! Ved Aflyst fly/forsinkelse på over 3 timer er det bestemt fra myndighedernes side skal udløse xx€ pr person I siger, det vil I ikke, fordi flyet havde ramt en fugl eller var blevet ramt af et lyn (ja eller en meteor eller et stjerneskud) Det vil I jo bare altid kunne sige, på dagen var det i hvertfald ikke den forklaring I gav, og når I ikke engang ved om det er en fugl eller et lyn, er det nok bare en undskyldning til lejligheden
Læs mere
Rejsedato: juli 2022
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Bjarne N skrev en anmeldelse d. jul. 2022
1 bidrag1 nyttig stemme
Paris - Billund
Europe
Economy
Flyveren fra Paris til Amsterdam var forsinket, ca 1,5 time hvilket bevirkede at vi ikke kunne nå forbindelsesfly til Billund. forsøgte at få hjælp/info ved personalet men fik at vide der ville være info i Amsterdam, hvilket der så overhovedet ikke var, der var et stykke papir med standard info, vi kunne have nået et fly til Ålborg men det skulle vi selv om booke, men dette kunne ikke lade sig gøre da det allerede var gjort til dagen efter, måtte selv finde ud af printe voucher ud til overnatning på hotel. Dagen efter var der godt 2 timeres ventetid for indtjekning i Schiphol lufthavnen, Vi nåede i fuld sprint akkurat vores fly til Billund. Man skulle tro det var et amatør firma, meget arrogante medarbejdere i lufthavnen Ingen information, flyver aldrig mere med KLM.
Læs mere
Rejsedato: juli 2022
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
Albumkategorier
Alle billederAlle billeder fra rejsende
avatar-image
Największy słoń z kolekcji w barwach tradycyjnej holenderskiej porcelany i z holenderskim motywami był bezkonkurencyjny . I taką miał też cenę
avatar-image
Obok stały kolejne wspaniałe okazy kolorowych słoni ..
avatar-image
W jednym z butików z upominkami zobaczyłem piękną kolekcję słoni . Kolorowe i z holenderskimi elementami wyróżniały się bardzo. .
avatar-image
Stoisko z kwiatami i cebulkami kwiatów na lotnisku w Amsterdamie nie dziwi i wygląda okazale .
avatar-image
ForrigeNæste
123456
avatar-image
Johan Rene skrev et tip apr. 2023
"Vær forberedt på ændringer, og at de vil prøve at sælge jer de dyre sæder, selvom det ikke er nødvendigt."
avatar-image
Juntai skrev et tip jun. 2020
"Væld denne Airline."
avatar-image
Bjarne M skrev et tip feb. 2020
"Husk støtte strømper på lange fly rejser"
avatar-image
mette hedegaard j skrev et tip feb. 2020
"All inclusive - uden penge op af lommen og ikke en masse salg af diverse varer, lotteri mm ombord"
avatar-image
larsilarsi skrev et tip dec. 2019
"Køb lidt ekstra benplads til meget rimelig beløb"
ForrigeNæste
123456
Gør krav på denne flyselskabsside
Til flyselskabsledere: Tilmeld jer nu, og svar på anmeldelser fra medlemmer.
Registrer KLM Royal Dutch Airlines

Søg efter flyrejser

ReturrejseEnkeltbilletFlere byer
Afrejse
man. 3.6
Returrejse
man. 10.6
Rejsende
1, Økonomi