Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
airline-logo
British Airways
Hovedkvarter: PO Box 365, Harmondsworth England UB7 0GB
Oversigt
3,559.807 anmeldelser
Benplads
Sædekomfort
Underholdning om bord (wi-fi, tv, film)
Oplevelse om bord
Kundeservice
Værdi for pengene
Renlighed
Indtjekning og boarding
Mad og drikkevarer
Fuld visning
Om British Airways

Luftfartsalliance

oneworld
Hovedkvarter: PO Box 365, Harmondsworth England UB7 0GB

Oversigt over flyselskaber

British Airways (BA) er Storbritanniens nationale flyselskab og det største flyselskab i landet. Et grundlæggende medlem af oneworld alliancen, flyselskabet flyver til mere end 180 destinationer, inklusiv seks byer indenfor Storbritannien, så vel som lufthavne på tværs af Europa, Afrika, Asien, Nordamerika, Sydamerika og Oceanien. BA har anlæg i London Heathrow Airport (LHR) og Gatwick Airport (LGW). De fleste nærflyvninger sker på flyvemaskiner konfigureret med Economy (kendt som UK Domestic på rejser indenfor Storbritannien og Euro Traveller på rejser til andre steder i Europa) og Businessklasse (kendt som Club Europe) kabiner. Langdistancefly har First Class, Business Class (kendt som Club World), Premium Economy (kendt som World Traveller Plus) og Economy Class (kendt som World Traveller).
Læs mere
59807anmeldelser
11251billeder
29tip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 15.176
  • 15.608
  • 11.265
  • 7.018
  • 10.748
Rute
  • Mere
Hytte
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
avatar-image
_yndliing skrev en anmeldelse d. mar. 2024
København, Danmark5 bidrag
London - Copenhagen
Europe
Rejse: 29. februar 17:20 Zanzibar - Nairobi 29. februar 19:00 1. marts 02:59 Nairobi - London 1. marts 09:10 1. marts 11:15 London - København 1. marts 14:15 Flyselskab fra Zanzibar-London: Kenya Airways Flyselskab fra London-København: British Airways Vi får kun boardingkort fra Zanzibar til London. Det samme skete på vej derned, angiveligt fordi det er forskellige flyselskaber vi flyver med. I London har vi oprindeligt 2 timers layover. Vi lander omkring kl. 10:00. Der var forsinkelse grundet et medical issue på flyet, samt luft trafik kontrol i lufthavnen som vi får en mail om fra British Airways, da de beskriver at det derfor kan betyde at afgang fra London-København er forsinket. I mailen står der også at de vil ombooke flybilletter såfremt der sker en forsinkelse. Vi ser dog ikke denne mail grundet travlhed med at komme videre. Vi får ikke besked om at flyet er forsinket pr. mail. Vi kører i bus til den terminal vi skal hen til i 15 minutter, forhører os hos personalet ang. boardingkort som fortæller vi skal hen til en desk hvor de kan udstedes. Ved desken fortæller kvinden fra BA at vi ikke kan nå det. På det tidspunkt har vi stadig 45 minutter til takeoff. Hun informerer os ikke om at deres fly er 1 time forsinket. Vi henvises til Connecting flight desks med BA og her undersøger personalet ombooking og præsenterer forskellige tidspunkter. Han ringer til en kollega og siger herefter at det ikke er deres ansvar, da det var Kenya Airways der var skyld i forsinkelsen. Heller ikke han informerer os om forsinkelsen, eller husker at de har sendt en mail om at de skal ombooke såfremt der er forsinkelse. Vi tager en bus 15 min tilbage til den oprindelige terminal. Her skal vi gennem security for at tale med Kenya Airways ved en desk. Inden Security er der en mand der påstår vi ikke må komme igennem uden boardingkort. Det kunne vi dog på vej derned, da vi mødte selvsamme mand men vi følger hans instrukser. Vi går til immigration og ud til departures fordi personale fortæller os at det er det vi skal. Vi taler med lufthavnspersonale som fortæller at Kenya Airways først er ved desken om en time. Personalet tilkaldet dog et personale fra KA grundet vores frustration. Personale fra KA vil i første omgang ikke hjælpe da hun mener det er BA ansvar at ombooke. Til sidst ombooker hun nye billetter med BA da vores baggage ellers vil blive i lufthavnen. Da vi kommer til maskinerne og skal printe billetterne ud taler vi med et personale fra BA som hører om hele historien. Hun fortæller at det sker tit, giver os vejledning til at klage, informerer os om at flyet var 20% overbooket hvilket de gør hele tiden og at flyet var 1 time forsinket. Så årsagen til at de har annulleret vores booking var fordi de var overbooket, men deres undskyldning var at det ikke var deres ansvar, og de glemte at informere om forsinkelse, men havde de gjort det så skulle de indrømme overbooking. Vi betalte for mad og drikke i lufthavnen og jeg kom ikke på arbejde om aftenen grundet forsinkelsen og måtte bruge en ekstra fridag på det.
Læs mere
Rejsedato: marts 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Bo H skrev en anmeldelse d. feb. 2024
1 bidrag
Chennai (Madras) - Copenhagen
International
Vores fly hjem fra Indien blev forsinket så meget, at vores ankomst ville blive 64 timer senere end oprindeligt, vi blev ikke tilbudt nogen alternativer og da vi skulle være hjemme inden den nye ankomst tid, måtte vi selv investere i billetter fra et andet selskab, har anmodet BA om at de refunderer en del af prisen på de billetter vi måtte købe, men det har de selfølgelig afslået, så nu står vi med en ekstra udgift på +10.000.
Læs mere
Rejsedato: februar 2024
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Jesper B skrev en anmeldelse d. aug. 2022
1 bidrag
Copenhagen - London
Europe
Economy
British Airways har indtil nu aflyst tre afgange,.og de er slet slet ikke imødekommende for at afhjælpe de problemer de skaber. Elendigt selskab.
Læs mere
Rejsedato: august 2022
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Gitte Schrøder G skrev en anmeldelse d. apr. 2022
Ølstykke, Danmark283 bidrag112 nyttige stemmer
Copenhagen - London
Europe
Premium Economy
Vi skulle fra København til Bangalore. Flyet fra København fik vi beked om var aflyst og det betød at vi missede flyet fra Heathrow til bangalore. Der var ærligtalt ikke den store hjælp at hente for at finde alternative løsninger andet end at vente 2 dage på næste afgang. Det betød at vi endte op med at finde andet selskab og nøjes med at blive 1 dag forsinket - ikke optiamlt når det handler om en forretningsrejse. Turen hjemover blev 3 timer forsinket og betød at flyet fra Heathrow til København røg sig en tur. Dog fik vi en senere afgang, hvilket trods alt var bedre end at stande. Man kan håbe at det bare er lige nu at det er så ustabilt.
Læs mere
Rejsedato: april 2022
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
avatar-image
Jens N skrev en anmeldelse d. mar. 2020
København, Danmark20 bidrag22 nyttige stemmer
Copenhagen - Miami
International
Economy
Efter at have tilbragt ca. et døgn med et tysk luftfartsselskab og ca. et døgn med British Airways inden for den seneste måned, må man sende en varm tanke til Churchill: British Class er gæstfrihed og generøsitet, tysk er trist og trøsteløst.
Læs mere
Rejsedato: marts 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
Albumkategorier
Alle billederAlle billeder fra rejsende
avatar-image
Lounge terrace
avatar-image
BA from Gib
avatar-image
avatar-image
avatar-image
ForrigeNæste
123456
avatar-image
_yndliing skrev et tip mar. 2024
"Just dont. They overbook, they lie, they dont rebook your tickets."
avatar-image
Claus D skrev et tip dec. 2019
"Jeg kan kun sige går turen til USA så book gennem British Airways de har destinationer til alle de store og mellemstore byer i USA."
avatar-image
Ole H skrev et tip sep. 2019
"Undgå Heathrow hvis du kan!"
avatar-image
Evelyn W skrev et tip maj 2019
"Prøv at få et sæde med mere benplads eller alternativt ingen som sidder foran"
avatar-image
susanne dahlman... j skrev et tip maj 2019
"lad dem ikke ændre din billet uden du selv undersøger om det holder vand"
ForrigeNæste
123456
Gør krav på denne flyselskabsside
Til flyselskabsledere: Tilmeld jer nu, og svar på anmeldelser fra medlemmer.
Registrer British Airways

Søg efter flyrejser

ReturrejseEnkeltbilletFlere byer
Tripadvisor viser ikke reklamer baseret på din tidligere onlineadfærd eller personoplysninger. Den vises muligvis for dig, fordi den viste arrangør tilbyder rejserelaterede tjenester, der måske matcher din søgning, og denne har betalt vores reklamepartner, QuoteLab LLC (med handelsnavnet MediaAlpha) for at blive vist. Når du klikker, modtager vi provision fra MediaAlpha.
For at hjælpe dig med at sammenligne priser kan vi omdirigere denne side til en anden rejsearrangør, når du klikker på "Find flyrejser".