Vi er en familie på 4 med to teenagepiger. Vi havde 9 skønne dage i NY.
Vi havde fundet hotellet via et godt tilbud. Vi gik efter beliggenheden, men regnede med højere standard til prisen - også da det var et Hilton Hotel. Mange ting fungerede fint på hotellet, men desværre var der også nogle minusser.
Det var et problem for os med gulvtæpperne, hvor der lå en del støv bag møbler og langs paneler. Desværre blev det ikke ordnet, selvom vi nævnte det flere gange. Desuden var der gener med varmeblæser i rummet, som vi ikke kunne have tændt om natten, da den larmede.
På værelset stod nogle kort med "Satisfaction Promise.. or you don´t pay" . Vi spurgte på hotellet, hvad det betød og fik beskeden om, at det blev klaret via spørgeskema, når vi kom hjem. Det har heller ikke været muligt efterfølgende, at få svar på, hvad der ligger i det. Efter meget skriveri har vi fået en mindre kompensation, men ikke noget der skulle svare til tilfredshedsgaranti.Mere
- Besøg hotellets website
- 011 45 80 71 10 61
- Send e-mail til hotel
- Restaurant
- Bar/lounge
- Fitnesscenter