Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:

“Tropicana i Las Vegas” 5 af 5 stjerner
Anmeldelse af Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel

Gem Gemt
Du har tilføjet Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel til Gemte s.
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for bedste priser
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 10 websteder mere!
Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel
4.0 af 5 Hotel   |   3801 Las Vegas Blvd South, Las Vegas, NV 89109 (The Strip)   |
Hoteltilbud

Oversigt over vurderinger
    4,5 af 5 stjerner
  • Placering
    4,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
FLORIDA
1 anmeldelse
1 nyttig stemme 1 nyttig stemme
4 af 5 stjerner Anmeldt 6 januar 2010

Jeg besøgte deres casino i 2008, fik senere en invitation til en $60.000,00-turnering for énarmede tyveknægte, jeg deltog (Rose-turneringen) og havde det alletiders, det var min fødselsdag, jeg har ikke nogle negative kommentarer, det hele er positivt.
1 ----Melissa, manageren, var virkelig sød at hjælpe med min bror, der ikke havde noget medlemskab på det tidspunkt.
2 ---indtjekningen var nem, tog mindre end 10 minutter 3---værelset var rent og pænt og havde værdiboks til vores værdigenstande, stuepigen Maria (mexicansk dame), var supersød, hun spurgte endda hver eneste dag, om vi havde brug for noget ud over hendes rengøring af værelset.
4---selvom jeg tabte, var maskinerne sjove at spille på.
5---middagene var fremragende (bøf og hummer og alt, hvad du kan drikke) i turneringen blev jeg nr. 76 ud af 75 vindere, jeg gjorde det næsten.
6 ---Vi nød poolen, de havde også en varm spa (SUPER), vandet ramte kroppen som en massage, det var så afslappende (vi nød det alle tre).
7.---Jeg vil helt sikkert komme igen til marts 2010.
(Min mands fødselsdag) det er selvfølgelig altid en god undskyldning for at tage til Las Vegas.
8 - Jeg boede i Paradise-tårnet med udsigt over The Strip i 4 nætter og 5 dage. 9- Denne gang vil jeg gerne bo i suiten.

Var denne anmeldelse nyttig? Ja 1
Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.com. Se original

Har du været i Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel

Adresse: 3801 Las Vegas Blvd South, Las Vegas, NV 89109
Telefonnummer:
Beliggenhed: USA > Nevada > Las Vegas > The Strip
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Casino og spil Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (Wi-Fi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 33 luksushotel i Las Vegas
Nr. 34 spahotel i Las Vegas
Nr. 37 kasinohotel i Las Vegas
Nr. 64 romantisk hotel i Las Vegas
Nr. 66 familiehotel i Las Vegas
Nr. 69 forretningshotel i Las Vegas
Prisklasse (pr. overnatning): 410 kr. - 1.263 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel 4*
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Hotels.com, Booking.com, MrJet.dk, TripOnline SA, EasyToBook, Hilton Hotels og HotelsClick, så du med ro i sindet kan reservere på Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Tropicana Las Vegas Hotel Las Vegas
Tropicana Resort Las Vegas
Tropicana Hotel Las Vegas

Hvis du ejer eller bestyrer Tropicana Las Vegas - a DoubleTree by Hilton Hotel, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.