Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:

“Skønt ophold på Florida Resort.” 5 af 5 stjerner
Anmeldelse af Floridays Resort Orlando

Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning dd/mm/yyyy Udtjekning dd/mm/yyyy
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 5 websteder mere!
Du har tilføjet Floridays Resort Orlando til Gemte s.
Floridays Resort Orlando
Pakketilbud
Vurderet som nr. 11 ud af 327 hoteller i Orlando
Gilleleje
2 anmeldelser
“Skønt ophold på Florida Resort.”
5 af 5 stjerner Anmeldt 25 januar 2014 fra mobile enheder

Perfekt beliggenhed ifht. Temaparkerne. Så skønt at komme til så store værelser med køkken etc. Virkelig velegnet til familier.
Meget venligt personale i receptionen.
Lækkert poolområde selvom det var koldt i januar.
Pænt og rent.

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
6 anmeldelser 6 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 3 byer Anmeldelser i 3 byer
5 af 5 stjerner Anmeldt 15 december 2013

Meget meget skønt sted som ligger SUPER centralt, hvis man skal i diverse parker og er til shopping. På under 5 minutter i bil så er man i et stort outlet center hvor der er noget for enhver smag. Vi har brugt rigtig mange timer...og ikke mindst penge der! ;o))

Det første vi mødte da vi ankom på hotellet var søde, smilende og hjælpsomme ansatte. Og så glade som de var, ja så blev man selv meget glad <3

Selve lejeligheden vi boede i var med et børneværelse og et forældre soveværelse. Alt var virkelig lækkert der. Sengen i forældre soveværelset syntes jeg dog var lidt for hård, men sengene i børneværelset var fine. Vi boede i bygning D lejelighed 311 så vi havde udsigt til et andet hotel og parkeringspladsen, men det betød ikke noget for os for vi var der ikke ret meget alligevel. Vi havde morgensolen på altanen og jeg går ud fra den var nogle timer frem (ved det ikke). Lejeligheden indeholder simpelthen alt hvad man har brug for, komplet køkken, vaskemaskine og tørretumbler.

Hver dag blev sengene redt og der kom nye håndklæder. Jeg vil tro vi havde ca. 100 meter når vi kom ned fra lejeligheden til vi var ved "hoved" poolen som ligger ved siden af en sø med ænder. En dag vi kom ned til poolen svømmede et andepar rundt i poolen...det var virkelig hyggeligt ;o))

Der var noget underholdning ved poolen den ene formiddag vi lå der. Der blev hoola hoppet og spillet bingo.

Og lige en ting mere...poolen er dejligt opvarmet!
Der er også en mindre pool ved "hoved" poolen...der er vandet lidt koldt og så er der et dejligt varmt spabad ved poolen også. Der ligger en pool mere ved nogle af de andre lejelighedsblokke...den prøvede vi ikke.

Jeg kan klart anbefale folk at besøge stedet...vi kommer der gerne igen. Vi havde 5 overnatninger men kunne sagtens have brugt det dobbelte ;o)) Stedet kan bruges af alle syntes jeg om det er forretning, par, familie, venner eller alene. Vi er en familie med 2 teenagebørn på 13 og 16 og de syntes der var lækkert.

Værelsestip: Vi boede i blok D i lejelighed 311. Vi havde udsigt til et andet hotel som ikke lå super tæt og til...
Vis flere værelsestip
2 anmeldelser
Anmeldelser i 2 byer Anmeldelser i 2 byer
1 nyttig stemme 1 nyttig stemme
4 af 5 stjerner Anmeldt 29 juli 2013 fra mobile enheder

Dette hotel vil jeg seriøst anbefale, beliggenheden er meget tæt på sea World, universel studios, det nye primum outlet.
Det har en fremragende swimmingpool, god service, lækker bar/snackbar, rimelig Gym, live musik hver anden aften.
Lejlighederne er store med et godt køkken med kæmpe køleskab der laver isterninger, kæmpe microovn, stort komfur, to store badeværelse hvor det ene har spa, stor stue/køkkenalrum med tv etc.., skab med vaskesøjle.
Dejlig terrasse.

• Overnattede Juli 2013
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 4 af 5 stjerner Service
Var denne anmeldelse nyttig? Ja 1

Har du været i Floridays Resort Orlando? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Floridays Resort Orlando

Adresse: 12562 International Drive, Orlando, FL 32821
Telefonnummer:
Beliggenhed: USA > Florida > Central Florida > Orlando
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 10 forretningshotel i Orlando
Nr. 10 familiehotel i Orlando
Nr. 15 romantisk hotel i Orlando
Prisklasse (pr. overnatning): 1.085 kr. - 2.232 kr.
Hotelklasse:3,5 stjerner — Floridays Resort Orlando 3.5*
Antal værelser: 432
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, Low Cost Holidays og Otel, så du med ro i sindet kan reservere på Floridays Resort Orlando. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Floridays Resort Orlando Hotel Orlando
Floridays Hotel Orlando
Floridays Orlando Hotel
Floridays Orlando Resort

Hvis du ejer eller bestyrer Floridays Resort Orlando, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.