Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:

“Lækkert hotel centralt i Warsaw” 5 af 5 stjerner
Anmeldelse af Marriott Hotel

Gem Gemt
Du har tilføjet Marriott Hotel til Gemte s.
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for bedste priser
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
10 anmeldelser 10 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 6 byer Anmeldelser i 6 byer
6 nyttige stemmer 6 nyttige stemmer
“Lækkert hotel centralt i Warsaw”
5 af 5 stjerner Anmeldt 15 juli 2013

Super lækkert hotel lige i centrum af Warsaw. Rigtig god udsigt fra vores værelse fra 36. etage. Prøv skybaren på 40. etage og få en god oplevelse.
Kæmpe lækker morgenmad som buffet. Gode restauranter på hotellet.
Værelserne er af lidt ældre dato, men rene og pæne. Gode senge og kabeltv. Forholdsvis lille badeværelse, men i god stand.
Virkelig professionel og serviceminded personale. Kan anbefales.

Værelsestip: Vælg et værelse på en høj etage. Bemærk at der er værelser der er tilladt at ryge på og derfor lidt...
Vis flere værelsestip

Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 af 5 stjerner
    4,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
16 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 28 byer Anmeldelser i 28 byer
6 nyttige stemmer 6 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 25 marts 2013

Hotellet er centralt placeret midt i byen. Servicen er hvad man bør forvente af et hotel af denne type. Jeg bookede værelset et par dage før ankomst og sparede en hel del (ca. 40%). Morgenmaden på hotellet er rigtig god med et stort udvalg, herunder frisklavet omelet efter eget ønske. Jeg havde et Deluxe værelse med king-size seng på 34. etage. Værelset var fint og ganske rummeligt. Spiste også på hotellets italienske restaurant. Ikke billig med rigtig god mad og et fint udvalg af vin. Et stort minus oplevede jeg dog - wifi. Når man som jeg var på forretningsrejse og har brug for at sidde at arbejde om aftenen og have telefon (skype) møder, så duer det ikke at internetforbindelsen er så dårlig som den var. Prisen på ca. 10 EUR per dag må man accepterer, men hvorfor skal jeg betale 10 EUR per dag - PER ENHED?? Hvem i dag har ikke som minimum en pc og smartphone + måske en tablet? Det er for småligt at man ikke kan få lov til at koble flere enheder til wifi, når man har betalt for det. Derudover bør hotellet tilbyde kablet internet.

• Overnattede Marts 2013, rejste på forretning
    • 4 af 5 stjerner Værdi
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 4 af 5 stjerner Service
Var denne anmeldelse nyttig? Ja

Har du været i Marriott Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Marriott Hotel

Også kendt som:
Marriott Warsaw
Warsaw Marriott
Adresse: Al. Jerozolimskie 65 / 79, Warszawa 00-697, Polen
Telefonnummer:
Beliggenhed: Polen > Centrale Polen > Mazovia Province > Warszawa
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 8 familiehotel i Warszawa
Nr. 15 forretningshotel i Warszawa
Nr. 16 luksushotel i Warszawa
Prisklasse (pr. overnatning): 518 kr. - 1.576 kr.
Hotelklasse:5 stjerner — Marriott Hotel 5*
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, Orbitz, Marriott, Travelocity, Priceline, Hotels.com, Tingo, TripOnline SA, getaroom.com, Venere, Agoda og Otel, så du med ro i sindet kan reservere på Marriott Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Hvis du ejer eller bestyrer Marriott Hotel, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.