Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
769
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
582-587 af 895 anmeldelser
Anmeldt d. 18. juni 2015

Vi holdte vores sølvbryllup på Bandholm og alt var iorden og det hele gik som i en drøm. Takket være at alt personale gjorde deres bedste for festen blev meget vellykket. Stedet ligger også helt fantastik og vejret var perfekt.

• Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Joan A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 17. juni 2015

Efter en tur i Knuthenborg havde vi bestilt middag og overnatning på Bandholm Hotel i en af hotellets suiter. Det blev en helt perfekt aften/nat/morgen for os, da vi sjældent har følt os så velkomne på et hotel.
Medarbejderne i receptionen var utroligt imødekommende og servicemindede, og det samme gjaldt personalet i restauranten. Suiten var aldeles dejlig med flot indretning, så man følte sig som en baron. Badeværelset var udstyret med en kæmpe brusekabine med dampstråler og indbygget musik. Genialt!
Maden var lækker og veltillavet - middagen såvel som buffet'en om morgenen.
Vi kan kun anbefale stedet!

Dato for ophold: maj 2015
Tak, Jørn I
Anmeldt d. 17. juni 2015

En aldeles super oplevelse. God og venlig modtagelse i receptionen, Super betjening venlige og imødekomme personale god betjening, god mad og i rigelige mængder , super dejligt nyt værelse, dejlig og indbydened restaurant fine og velholdte bygninger

Tak, janhM1727ZO
Anmeldt d. 14. juni 2015

En skøn overnatning på et lækkert værelse og med et utroligt serviceminded og venligt personale hele vejen rundt. Vores 3 retters middag og dertil hørende drikkevarer var i top. Jeg har på ingen måde noget at udsætte på vores ophold.

Tak, Allan P
Anmeldt d. 8. juni 2015

Oplevelsen var i særklasse. Vi følte os virkelig godt behandlet.
Tak for en fantastisk weekend. Vi boede i en 2 værelset lejlighed med alle faciliteter, vi fik et fantastisk måltid, næsten frit valg fra menukortet, der var en overdådig morgenbuffet og alle ansatte var utrolig søde og hjælpsomme

• Rejsetype: Rejste med familie
1  Tak, 16johnnyd