Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Kvalitet over hele linien”
Anmeldelse af Restaurant Limone

Restaurant Limone
nr. 6 af 84 Restauranter i Køge
Prisklasse: 130 kr. - 425 kr.
Køkkener: Italiensk
Flere restaurantoplysninger
Restaurantoplysninger
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. januar 2015

Nytårsmenu i topklasse. Frisk og veltillavet af gode råvarer, varieret og med velsmag og rigelige portioner.

Dato for besøg: december 2014
Tak, 896larss
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (292)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

175-179 af 292 anmeldelser

Anmeldt 28. december 2014

Alt harmonere i denne italienske restaurant - atmosfæren/stemningen, den fine service og den dejlige mad. Vi kan klart anbefale dette sted på Køge Havn.

Dato for besøg: december 2014
Tak, Susanne A
Anmeldt 29. november 2014 fra mobile enheder

Fik en 5 retters menu til en yderst rimelig pris - med gode vine! Alle 5 retter var meget velsmagende og smukt anrettet. Fantastisk mad! Vores tjener var meget italiensk og entusiastisk - og en oplevelse i sig selv!! Kan kun anbefale denne restaurant!

1  Tak, Louise K
Anmeldt 14. oktober 2014

Vi fik en 5-retters menu, og det var helt fantastik god mad. Til en rimelig pris. Utrolig god betjening. Der kommer vi tilbage en anden gang.
Det er ikke en familierestaurant, så jeg ville vælge en anden restaurant, hvis børnene skulle med.

Dato for besøg: oktober 2014
Tak, Søren N
Anmeldt 30. august 2014

Jeg besøgte limone efter anbefaling af min kammerat, bor i København selv.
Stedet ligger på Køge havn. Virkelig hyggeligt område. Der vi trådte ind, tog den smilende tjener imod os. Vi blev henvist til vores bord udsigt til havnen. Vi bestilte piomonte menuen og månedens vin primitivo.

Stemningen var super god, man følte sig rigtig tilpas der inde. der var travlt der inde. Tjenerne var smilende.. Maden var fremragende god.. Mmm virkelig hyggelig aften. 5retters menu til 385 er alt det værd især vinen super lækkert. Kan anbefale det til alle og prøv den. Skal der ind igen klart :)

Dato for besøg: august 2014
Tak, Jeffkano

Rejsende, der kiggede på Restaurant Limone, kiggede også på

Køge, Køge Kommune

Har du været i Restaurant Limone? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.