Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Kedeligt og ikke pengene værd! ”
Anmeldelse af Lucky Sushi

Lucky Sushi
Få mad leveret
nr. 69 af 84 Restauranter i Køge
Prisklasse: 171 kr. - 514 kr.
Køkkener: Sushi
Flere restaurantoplysninger
Restaurantoplysninger
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 29. december 2014 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg valgte at tage på Lucky Sushi, fordi vi havde fået et gavekort hertil. Gavekortet var på 500kr og vi fik ikke meget for pengene... Først, til forret, fik vi tangsalat, 5 små forårsruller og bønner. Tangsalaten var udemærket, men forårsrullerne svømmede rundt i olie. Efter lidt ventetid kom sushien - og den var kedelig! Den var smagløs og de friturestegte rejer i sushien var ikke sprøde. Baggrundsmusikken bestod af radioreklamer og betjeningen var langsom. Vi vil til hver en tid køre de 30 min. ekstra til Running Sushi i Ringsted, vores stamsted, her er der knald på sushien. Vi kommer i hvert fald ikke på Lucky Sushi igen.

1  Tak, Mathiasdue
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (97)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog

69-73 af 97 anmeldelser

Anmeldt 30. oktober 2014 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg nød fredag aften på denne sushi restaurant.. Vi valgte " all you can eat " og blev bestemt positiv overrasket.. Langt bedre kvalitet end mange af de billigere runningsushi restauranter på sjælland.. De havde også en soja i særklasse, og det var fantastisk at vi efter første servering kunne bestille lige det vi ville have ud fra det sortiment som indgik i "all you can eat".. Kan varmt anbefales.. Det var ikke sidste besøg..

1  Tak, kristina-vedel
Anmeldt 8. september 2014

Vi benyttede os af et tilbud, modtaget med posten, der gav os 25% rabat, på en familiepakke.
Vi bestilte det til take-away, da vore børn endnu ikke er store nok, til at tage med på restaurant.
Maden var klar til aftalt tidspunkt, og kvaliteten var i top. Vi fik endda yderligere rabat-mærker med, så vi rent faktisk kunne blive ved med, at få rabat hver gang vi handler der. Så det var ikke sidste gang, og det bliver det heller ikke. Kvalitet og pris, hænger fint sammen.

Dato for besøg: august 2014
    • Værdi
    • Stemning
    • Service
    • Mad
Tak, Torben A
Anmeldt 9. juli 2014

God sushi ved havnen i Køge. Der er ikke "running sushi" men restauranten har et bredt udvalg af diverse menuer. Der kan også bestilles specifikt. Alt er frisk og fint med det gik man har til køkkenet. Der er naturligvis også take away. Priserne er i overkanten

Dato for besøg: juli 2014
    • Værdi
    • Service
    • Mad
1  Tak, PEPcph
Anmeldt 18. februar 2014

Stedet har i øvrigt modtaget sure smilier ved flere lejligheder. Det er gennemsnitlig sushi men priserne er ikke billige.

Dato for besøg: april 2013
1  Tak, Berendt-Hallberg

Rejsende, der kiggede på Lucky Sushi, kiggede også på

Har du været i Lucky Sushi? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.