Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:

“Dejligt ophold!” 5 af 5 stjerner
Anmeldelse af Scandic Århus Vest

Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning dd/mm/yyyy Udtjekning dd/mm/yyyy
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 5 websteder mere!
Du har tilføjet Scandic Århus Vest til Gemte s.
Scandic Århus Vest
Anmeldelser i 4 byer Anmeldelser i 4 byer
5 nyttige stemmer 5 nyttige stemmer
“Dejligt ophold!”
5 af 5 stjerner Anmeldt 28 januar 2013

Vi har lige haft en overnatning, 2 voksne og 2 børn på Scandic Aarhus Vest. Fantastisk service, lige fra receptionisten til den søde, kvindelige tjener i restauranten. Dejligt, lækkert mad, både aftensmad og morgenmad. Vi boede i en suite, skønne værelser med stort badekar, ikke mindst til ungernes fornøjelse. Et perfekt ophold, vi kommer helt sikkert tilbage, TAK Scandic Aarhus Vest!

• Overnattede Januar 2013, rejste med familie
    • 5 af 5 stjerner Værdi
    • 5 af 5 stjerner Sted
    • 5 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 5 af 5 stjerner Service
Var denne anmeldelse nyttig? Ja
Scandic Aarhus V, General Manager hos Scandic Århus Vest, svarede på denne anmeldelse, 5 februar 2013
Kære Helene510

Mange tak for din tilbagemelding efter jeres ophold på Scandic Aarhus Vest.

Det er en fornøjelse at kunne læse,at I var glade for jeres ophold og nød maden, værelset og at vores service var fantastisk. Jeg har givet din tilbagemelding videre til personalet, som håber at I kommer igen.

General Manager

2,5 af 5 stjerner
    3 af 5 stjerner
    3 af 5 stjerner
    3,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (8)
Dato | Vurdering
27 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 31 byer Anmeldelser i 31 byer
35 nyttige stemmer 35 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 26 august 2012

Havde booket miniferie før påske. Ved ankomst gode parkerings forhold, venlig betjening ved ankomst. Maden var god, menuen var forudbestemt, men god, en forret kunne byttes til dessert, så service alligevel. Betjeningen alle 3 dage var i top og stemningen var rigtig god.

• Overnattede April 2012, rejste som et par
    • 4 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Service
Var denne anmeldelse nyttig? Ja
Scandic Aarhus V, General Manager hos Scandic Århus Vest, svarede på denne anmeldelse, 31 august 2012
Kære Hanne P.

Tusind tak for din tilbagemelding vedrørende jeres ophold på Scandic Aarhus Vest.

Det er en fornøjelse at høre, at betjeningen og stemningen var i top. Da netop betjening er noget vi har meget fokus på, er det dejligt at høre, at vores gæster har gode oplevelser hos os.

Vi håber vi kan byde velkommen en anden gang.

General manager
Denmark
114 anmeldelser 114 anmeldelser
33 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 37 byer Anmeldelser i 37 byer
77 nyttige stemmer 77 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 11 august 2012

Hotellet er placeret i udkanten af Aarhus, men flere buslinier kører til centrum på 10 minutter. Værelser er ikke store men de har alle de faciliteter man har behov for, dog ville en minibar være et ekstra plus. Morgenmaden som var inkluderet i vores ophold, var en stor varieret buffet, med bl.a. mange økologiske oste og brød.

• Overnattede Juli 2012, rejste som et par
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 4 af 5 stjerner Værelser
Kære Kenneth_P.

Mange tak for din tilbagemelding, efter jeres ophold på Scandic Aarhus Vest.

Årsagen til at vi ikke har minibar på værelserne, er ganske enkelt fordi, vi har valgt at se det i et miljømæssigt perspektiv, hvor en minibar ikke er en god ide. Som alternativ har vi vores SHOP i lobbyen, som tilbyder et stort udvalg af varer, til gode priser.

Vi er glade for, at du har bemærket vores mange økologiske muligheder på morgenbuffeten. Vi arbejder meget med bæredygtighed, hvorfor vi både har økologisk mad og bæredygtig kaffe.

Vi håber at kunne byde velkommen på Scandic Aarhus Vest en anden dag.

General Manager
København, Danmark
Professionel anmelder
23 anmeldelser 23 anmeldelser
15 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 16 byer Anmeldelser i 16 byer
54 nyttige stemmer 54 nyttige stemmer
3 af 5 stjerner Anmeldt 23 marts 2012

Glimrende forretnings hotel. Tre store stjerner. God service, rent og god varieret morgenmad. Ligger lige ved ringvejen og med stor gratis indhegnet parkerings plads. Eneste ulempe er at hotellet ligger noget fra centrum af århus, hvis man ønsker at gå ud om aftenen. Har boet her en del gange og kommer helt sikkert tilbage igen.

• Overnattede Marts 2012, rejste på forretning
41 anmeldelser af hoteller
Anmeldelser i 55 byer Anmeldelser i 55 byer
52 nyttige stemmer 52 nyttige stemmer
3 af 5 stjerner Anmeldt 29 februar 2012

Uden at hæve sig særligt, fungerer dette hotel udmærket til en overnatning og maden er udmærket.
Omgivelserne er ikke noget at råbe hurra for, man man kan få et rimelig roligt værelse.

• Overnattede Februar 2012, rejste på forretning
    • 3 af 5 stjerner Værdi
    • 2 af 5 stjerner Sted
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Værelser
Var denne anmeldelse nyttig? Ja
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Pris på din overnatning

Har du været i Scandic Århus Vest? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Århus Vest

Adresse: Rytoften 3, Århus 8210, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Østjylland > Århus
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 15 ud af 19 hoteller i Århus
Prisklasse (pr. overnatning): 734 kr. - 1.448 kr.
Hotelklasse:3,5 stjerner — Scandic Århus Vest 3.5*
Antal værelser: 151
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia og MrJet.dk, så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Århus Vest. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Aarhus Århus

Hvis du ejer eller bestyrer Scandic Århus Vest, kan du registrere dig nu for at få adgang til gratis værktøjer, der kan forbedre din registrerede enhed, tiltrække nye anmeldelser og svare anmeldere.